mag niet meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:01 schreef jslavenburg het volgende:
fipo...
Ik heb nergens zin meer inquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:02 schreef DaFan het volgende:
Slavenburg heb er zin an
Toe aan weekend jongen?
zolang je maar geen rare dingen doet...!quote:
Reageer het ff ergens anders af dan hierquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:02 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb nergens zin meer in
Noem es wat raarsquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zolang je maar geen rare dingen doet...!![]()
Stage SC # 224 Zaagmans: The return of evil :')quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
Reageer het ff ergens anders af dan hierErg vervelend dat het zo slecht gaat, maar het helpt als je ons meldt wat er aan de hand is, en of we kunnen helpen met iets.
Speerhappen..quote:
je stage bedrijf kapot makenquote:
en waarom pas NA de vakantie?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Stage SC # 224 Zaagmans: The return of evil :')
Was het vorige topic, maja...
Als jongen uithuilen in mijn vriendin haar armen, is dat ook raar...?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Speerhappen..
Kogelkoppen..
Bungiejumpen zonder touw?
van je stage...?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:06 schreef Roycoooooo het volgende:
Ben ik weer. Een zomerjas rijker, pr-materiaal. Mooi spul wel![]()
Jupquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als jongen uithuilen in mijn vriendin haar armen, is dat ook raar...?
Er moet dus blijkbaar een "verbeterperiode" tussen 2 gesprekken zitten van 6 weken, en ze zouden alles voor mij regelen dat het voor de vakantie nog zou kunen enzo, noem maar op. Heb me de tyfus lopen werken, voor niets. Ik voel me mislukt en fucked up.quote:
Je kent mijn moeder niets, en ik vertel je, die wil je ook niet kennen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:08 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar je bent niet de enige die zich kapot heeft gewerkt en nog niet klaar is. Verheug je gewoon op je puntjes die je gaat krijgen en de welverdiende rust erna!
als je het niet publiekelijk doet niet...! Het lucht waarschijnlijk wel op! (geen ervaring mee...!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als jongen uithuilen in mijn vriendin haar armen, is dat ook raar...?
foto!!1!!!1!!!! of vertel in iedergeval hoe die er uit ziet!quote:
Ga je lekker veel bij je vriendin zittenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je kent mijn moeder niets, en ik vertel je, die wil je ook niet kennen.
6 weken hel zijn onderweg
Kan hier geen feuteaux maken. Soort Gaastra jasquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
foto!!1!!!1!!!! of vertel in iedergeval hoe die er uit ziet!
leef jij ook nog...?quote:
Was een "regel" die ze had opgelegd, dat ik niet meer naar haar toe mocht, omdat het zo lang duurde met mijn school. Maar die regel kan ze in haar ranzige aars steken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ga je lekker veel bij je vriendin zitten
HOUNIETquote:
Geilquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Was een "regel" die ze had opgelegd, dat ik niet meer naar haar toe mocht, omdat het zo lang duurde met mijn school. Maar die regel kan ze in haar ranzige aars steken.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan hier geen feuteaux maken. Soort Gaastra jas
[afbeelding]
Zoiets, maar dan anders![]()
je moeder had die regel opgelegd?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Was een "regel" die ze had opgelegd, dat ik niet meer naar haar toe mocht, omdat het zo lang duurde met mijn school. Maar die regel kan ze in haar ranzige aars steken.
flauw ja..quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
btw jongens,
ik heb geen antwoord meer gekregen van UT betreft zomerkamp.. ook flauw
ja...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je moeder had die regel opgelegd?
Ach, t is een mooi gebaar tochquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaaah nee dan weet ik hoe die er uit ziet!
![]()
Lekker is datquote:
Ja, en ik heb mijn pa na een lange tijd een soort van "wakker geschud" dat mijn ma niet de enige is in het huis die shit bepaald, hij doet er nu al waty meer aan, maar nog niet genoeg. Hij staat tenminste wel aan mijn kant.quote:
Tof gezin heb jijquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja, en ik heb mijn pa na een lange tijd een soort van "wakker geschud" dat mijn ma niet de enige is in het huis die shit bepaald, hij doet er nu al waty meer aan, maar nog niet genoeg. Hij staat tenminste wel aan mijn kant.
quote:
Roycooo OoH die ex van me buurman is er pas volgend weekend weerquote:
enof ik leefquote:
quote:
ik kijk naar buiten en zeg: goeienavond.................. t'is al donker aa het worden.........quote:
Voor jou goedenavond, en voor de rest goedemorgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef ETA het volgende:
[..]
ik kijk naar buiten en zeg: goeienavond.................. t'is al donker aa het worden.........
vanaaf lekker chinees leren, en morgen designer partymaar voel me nogal beroerd.....
toch gaan denk ik.
je moet!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef ETA het volgende:
[..]
ik kijk naar buiten en zeg: goeienavond.................. t'is al donker aa het worden.........
vanaaf lekker chinees leren, en morgen designer partymaar voel me nogal beroerd.....
toch gaan denk ik.
OKEEEquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Roycooo OoH die ex van me buurman is er pas volgend weekend weer![]()
Kruisje?quote:
Kzie een xje ipv een feauteaux!quote:
zit waarschijnlijk achter een gesloten gedeelte waar wij niet kunnen komen, we zien een kruisjequote:
kicker...!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:34 schreef jslavenburg het volgende:
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/5377/stolwijkstraatli3.th.jpg]afbeelding][/URL]
zo beter?
Ja sorry, stond op intranetquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zit waarschijnlijk achter een gesloten gedeelte waar wij niet kunnen komen, we zien een kruisje
quote:
Albeda toch?quote:
ja het Galbeda (improv)quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Albeda toch?
Dat is echt een kutschool..
Jaa nu zie ik hem. Bedankt voor het postenquote:
het is alleen al een lelijk gebouw...!quote:
hoiquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
(het kan nog net) goedemorgen![]()
jspammenburg weer met de LaPo zie ik
misschien is het beter als we het hele gebouw door mamoet laten verplaatsen naar friesland?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:43 schreef jslavenburg het volgende:
Bestelling:
B-52 bommenwerper
Wat TNT
Enkeltje met de trein rotterdam - best
brand het liever af, kost minder geldquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien is het beter als we het hele gebouw door mamoet laten verplaatsen naar friesland?
gelezen, kut voor je zegquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
hoi
sorry remcore, niet echt in de mood. check vorige page voor meer info...
T IS BIJNA FOCKING VAKANTIE GEK!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
hoi
sorry remcore, niet echt in de mood. check vorige page voor meer info...
Ooh, toch iets ergs. Sorry dan voor mijn beetje lompe reactiequote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh, toch iets ergs. Sorry dan voor mijn beetje lompe reactie![]()
Ja hey!! We hebben hier al lelijke gebouwen genoeg!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien is het beter als we het hele gebouw door mamoet laten verplaatsen naar friesland?
quote:
Dat is echt een hel.. Mijn diploma kreeg ik pas in september.. mijn huidige opleiding zat echt te springen om mijn mbo diplomaquote:
Waar heb jij gezeten op het Albeda dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is echt een hel.. Mijn diploma kreeg ik pas in september.. mijn huidige opleiding zat echt te springen om mijn mbo diploma
makkelijk lullen na de tijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Had ik het bijna goed, ik dacht
Lomp
Egoistisch
Onbenullig
in friesland zijn nooit genoeg lelijke dingen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja hey!! We hebben hier al lelijke gebouwen genoeg!![]()
Massols jslaafquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
maja, ik ga pauze houden, mzzl
tot strax!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat wij de mooiste meiden hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in friesland zijn nooit genoeg lelijke dingen!
PICSquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat wij de mooiste meiden hebben![]()
![]()
![]()
eetze, ciaoquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
boerinnen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat wij de mooiste meiden hebben![]()
![]()
![]()
bedankt voor de nachtmerrie flapdrol.. gare kutschoolquote:
Beter gezegd waar niet..quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten op het Albeda dan?
eenschquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bedankt voor de nachtmerrie flapdrol.. gare kutschool
TERING!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:10 schreef DaFan het volgende:
Zo lekker gelunched
Broodje kalkoen-bacon-tomaatAfscheidskadootje van me voor iedereen hier
6 broodjes + 2 fruitshakes + salade = 50 euri
quote:
quote:
quote:
primaquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
[..]
[..]Ja ik was er ook nog
Alles goed hierzo ?
Elke energie die je steekt in de organisatie van het Albeda.. dat is verspilde energie..quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:45 schreef DaFan het volgende:
Gaat prima, alleen slavenburg is helemaal gek geworden / depressief
Hey denBquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:55 schreef denB het volgende:
* denB waves at everyone!
Hoi mensen
Hoe is het hiero?
Deze week vrij genomen
Primaquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:55 schreef denB het volgende:
* denB waves at everyone!
Hoi mensen
Hoe is het hiero?
Deze week vrij genomen
Je mama zal wel blij met je zijn!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben klaar met eten, heb ook al de kamer gestofzuigd, dus goed bezig vandaag
heb gewoon gezegd dat ik in de vakantie wel wat dingen wilde doen, moesten ze (papa en mamaquote:
gutentagquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:39 schreef DaFan het volgende:
Ni hao!
link??quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:42 schreef DaFan het volgende:
Yay Sandstorm opent weer topics. Kijken hoe lang het duurt voor mn reactie verwijderd wordt(DJ-verwijzingen mogen niet meer)
Heeft ie weer iets te klagenquote:
Ghehequote:Op donderdag 28 juni 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zet je de muziek toch wat harder![]()
gefeliciteerd, weer een geslaagd iemandquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef Stienn het volgende:
Goeiemiddag,
Net eindgesprek gehad op school, morgen nog 1 dagje stage en dan ben ik helemaal klaar...Ben geslaagd dus!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef DaFan het volgende:
Yay het gaat de goede kant op hierzo man, 100% stage-geslaagden komt er aan
maar dat is nog niet in de buurt!quote:
Bouwkunde MBOquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gefeliciteerd, weer een geslaagd iemand![]()
waarvoor ben je eigenlijk geslaagd??![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef Stienn het volgende:
Goeiemiddag,
Net eindgesprek gehad op school, morgen nog 1 dagje stage en dan ben ik helemaal klaar...Ben geslaagd dus!
Feli!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:10 schreef Stienn het volgende:
Jepperdepep. Moet nu iets van gebouwen afweten![]()
Straks nog 3 weken vakantie werk doen en dan eindelijk echt een welverdiende vakantie!
heb je die normaal niet dan...?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Stienn het volgende:
Merci Bien. Vanavond weer een reden om wat biertjes te drinken!
meer vreugde aan het bier!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:19 schreef Stienn het volgende:
Jazekerwel, maar dit geeft iets extra stimulans
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bier brengt altijd vreugde met zich mee
[afbeelding]
Jepperdepep.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef DaFan het volgende:
Gaan we nou weer die malt-drinkers pesten
gelukkig ben ik geen malt-drinker meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef DaFan het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef DaFan het volgende:
Gaan we nou weer die geen bier drinkers pesten
Hé BUCKLER LUL!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef DaFan het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef DaFan het volgende:
Gaan we nou weer die mensen die zittend plassen pesten
kunnen we opzich ook best doen, ik zie het voordeel er namelijk niet van in!quote:
plas jij zittend...!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef Stienn het volgende:
[..]
Wehehe, dan kun je dus iedereen pesten..
zelfs dan ga ik staan voor het plassen..! zittend plassen is voor vrouwen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:37 schreef Stienn het volgende:
[..]
![]()
Soms, als ik nelson mandela ontsla. Dan ga ik er wel bij zitten.
Wat een gedoe. Hoe kun je dan scheiten spelletjes spelen van je mobiel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zelfs dan ga ik staan voor het plassen..! zittend plassen is voor vrouwen!![]()
eensch!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zelfs dan ga ik staan voor het plassen..! zittend plassen is voor vrouwen!![]()
niet, ik heb namelijk een echte telefoon en niet 1 van de intertoys!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:41 schreef Stienn het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Hoe kun je dan scheiten spelletjes spelen van je mobiel?![]()
dat mannen staand horen te plassen!quote:
Gelezenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat mannen staand horen te plassen!![]()
pissen met hindernissenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Bewoners nieuwe wijk moeten zittend plassen
LOLquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Bewoners nieuwe wijk moeten zittend plassen
zit op mn stage...!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3101836263624326712&q=ALIZEE
fapse
Bookmarkedquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
fapse
damn, nicequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
fapse
fappend op alizeequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:16 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi allemaal!!
Tentamen ging niet zo..maar heb alles ingevuld! Heb dus goede hoop
Hoe is het hier?
goed..!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:16 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi allemaal!!
Tentamen ging niet zo..maar heb alles ingevuld! Heb dus goede hoop
Hoe is het hier?
* ReMcOrE hoopt meequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed..!
Laten we met zn halen hopen dat je het gehaald hebt!![]()
quote:
Fijn!!quote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed..!
Laten we met zn halen hopen dat je het gehaald hebt!![]()
Thanksquote:
Geilquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
fapse
quote:
Wat kan ze goed zingenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
fapse
ik hoorde gister een verhaal dat je heel goed op een buro kan slapen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:30 schreef jslavenburg het volgende:
*is moe*
Maar het toetsenbord staat in de wegquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hoorde gister een verhaal dat je heel goed op een buro kan slapen!![]()
jep!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Maar het toetsenbord staat in de weg
Of is dat het kussen omdat de toetsen ingedrukt kunnen worden?
Alizée kan best goed zingen hoorquote:
Lol hier net ook, hebben we project in elkaar geflanst, laten we nakijken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:41 schreef PieterBas het volgende:
LOL stond net iemand van de gemeente voor de deur..
of we honden hadden..![]()
heb jij geen hyves dan...?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:46 schreef jslavenburg het volgende:
omg 3e keer vandaag dat iemand vraagt "heb je hyves?:
Niet gezienquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
he pieterbas ik had je daarnet wat gevraagd...!
Goed ideequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey PieterBas zal ik crossover eens een pmetje sturen of we niet een buitenland studeren SC mogen openen?
hoezo... Het gaat over studeren...!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet gezien
oh laat maar
[..]
Goed idee. Denk alleen dat het wel in KAA moet
![]()
quote:
Veel succesquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:47 schreef miss-scofield het volgende:
Bah, en nu moet ik een spellingtoets van 3havo nakijken!!![]()
Doeeeiiiii
Ik heb ook hyves...!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:55 schreef PieterBas de volgende berichten:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:58 schreef Roycoooooo het volgende:
hyves is wel handig om dames te tjekken! ff foto's bekijken enzo..
![]()
Das minder Kuno!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godver... ben even bezig met mn bedrijsverslag voor school... staat dat ik onderzoeksdata moet invoegen... ik mag alleen van mn bedrijf geen gegevens mee naar huis nemen dan wel kopieren naar usb dan emailen naar adressen buiten het bedrijf...!morgen maar eens even toestemming vragen voor wat papieren..!
Die Dafan weet ook wel wat die moet doen met hyvesquote:
ik HAAT confidentiality agreements...!quote:
Daarvoor hebben ze hyves toch gemaakt.. om 's-zondagmiddag even kijken hoe dat meisje er uit ziet zonder 10 bier op te hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die Dafan weet ook wel wat die moet doen met hyves!
![]()
ciaoquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:05 schreef Roycoooooo het volgende:
K ga ff heerlijk op t bankje liggen![]()
Tot mogguh mensen (MORGEN LAATSTE DAG![]()
)!!
10 bier? Jij kent mn zondagmiddag niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze hyves toch gemaakt.. om 's-zondagmiddag even kijken hoe dat meisje er uit ziet zonder 10 bier op te hebben.
Nee die ken ik niet neequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
10 bier? Jij kent mn zondagmiddag niet.
Mijn prive gegevens, wat doe jequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
PieterBas...
Op 28 June 2007 16:06 schreef crossover het volgende:
Hey!
Het gaat nog best goed in de stage slowchatZeker vergeleken met hoe het eerst was
Kijk eens! Studeren & stage in het buitenland #4
Daarmee bedoel ik niet dat het er al is, want dit is namelijk geen slowchat
groetjes!
he... je had ze zelf online gepost..!quote:
Die had ik al gevondenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
PieterBas...
Op 28 June 2007 16:06 schreef crossover het volgende:
Hey!
Het gaat nog best goed in de stage slowchatZeker vergeleken met hoe het eerst was
Kijk eens! Studeren & stage in het buitenland #4
Daarmee bedoel ik niet dat het er al is, want dit is namelijk geen slowchat
groetjes!
Zal het onthoudenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
he... je had ze zelf online gepost..!je had ook per luchtpost kunnen antwoorden!
Sorry...!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Zal het onthouden
Neem het anders ff serieus!
Ik zat maar wat te kuttenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry...!maar het idee was hier eigenlijk ontstaan... dus ik dacht dat ik het hier ook wel kon posten..!
Ben je nu boos...?
Aangezien er bij de stagiaires animo voor is, ja. Maar houd het daar wel wat serieuzer dan hier graag.quote:Maar goed even serieus crossover. je stelt voor dat we dat topic als "slowchat" (verhalen uitwisselen) gaan gebruiken?
quote:Stel hier je vragen, drop je commentaar of vertel over je ervaringen!
Komt helemaal goed Crossover! zal er persoonlijk op letten dat het goed blijft gaan in dat topic!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zat maar wat te kutten
[..]
Aangezien er bij de stagiaires animo voor is, ja. Maar houd het daar wel wat serieuzer dan hier graag.
Zoals in die OP al staat:
[..]
dan moet je wel flink je best doen om er een SC van te krijgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Stagiaires zijn er maar 2 die volgend jaar in het buitenland zijn voor studeren maar toch..!
nee hoor want er zijn meer mensen die volgend jaar in het buitenland studeren!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet je wel flink je best doen om er een SC van te krijgen
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:25 schreef Roycoooooo het volgende:
Geil! Had die playah van een Houniet als ava
![]()
Jij bent er vroeg bijquote:
K ook.. patat en een berehapquote:
Haha wtfquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:13 schreef miss-scofield het volgende:
What the fuck.. de flat van m'n zus staat in brand!!!!! GVD!!!
Ik wil naar d'r toe, maar alles is afgesloten!Help! Gelukkig is m'n zus al veilig, samen met d'r konijnen
valt mee... dat pakje maakt haar kont dikquote:
Whehe heb ik ook een keer hier gedaan. Gillert was datquote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:58 schreef Bootje84 het volgende:
lol! vandaag laatste dagje stage.. heel mn plek is versierd..
slingers, overal punaises, nietjes, een Cat5 galg (dank u TD), een pot LIX lollies (maken je geil) een Shemale op mn achtergrond, maar bleek pc van buurman te zijn met mijn monitor (kabel doorgelinkt) en een groot plaatje van Tom poker lawyer, porno palace
muahaha
geweldig. foto's zijn gemaakt, komen nog op internet te staan..
/edit owja, ook mn muis vastgeplakt met lijm, en de laser geblokt met een plakkertje..
lekker is dat... kom je pas op je laatste dag hier langs...?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:22 schreef RayMania het volgende:
Zo direct op weg naar laatste dag stage, daarna vakantie.
jaaa zovaak zien we hier geen blauw... meestal als er al blauw langs komt is het dat geval van een crossover...!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:29 schreef RayMania het volgende:
Ik ben hier vaker geweest, af en toe.
Hij heeft af en toe wel een post geplaats hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaaa zovaak zien we hier geen blauw... meestal als er al blauw langs komt is het dat geval van een crossover...!
hijg hijg hijgquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga maar even wat anders doen, voel me hier helemaal niet thuis met die rot neger die de hele tijd in mn nek staat te hijgen! Alsof jullie mij niet mogen ofzo..!![]()
jij ja roycoooooo!
![]()
Mogguh MISSquote:
als neger heb je echt een lelijke kop weet je?quote:
Nouhou, heb daar al een minderwaardigheidscomplex vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als neger heb je echt een lelijke kop weet je?
Whehe dat vonk ook altijd mooi. Welke willum pornofillum ga je kijken?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:52 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Hooiii
Zo weer lesgeven...laatste lesdag..leuk film kijken dus
Met 3 havo.. 13. Ken ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe dat vonk ook altijd mooi. Welke willum pornofillum ga je kijken?![]()
13 ken ik ook niet!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Met 3 havo.. 13. Ken ik niet
Met 1tl, 1h, 2h, Jackass!
13.. Over een meisje van 13, dat helemaal ontspoort, aan de drugs enzo! Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
13 ken ik ook niet!
Jackass, giller![]()
Informatief verhaal dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:59 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
13.. Over een meisje van 13, dat helemaal ontspoort, aan de drugs enzo! Ben benieuwd!
Jackass altijd goed
Nu ga ik, moet over 20 minuten al voor de klas staan!!
Ben nog thuis, 10 minuten fietsen
Doei
Whehe wel een giller hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:07 schreef Bootje84 het volgende:
http://xs.to/xs.php?h=xs316&d=07265&f=Fotos-0038.jpg
http://xs.to/xs.php?h=xs316&d=07265&f=Fotos-0039.jpg
foto's van mn werkplek
LOLquote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:58 schreef Bootje84 het volgende:
lol! vandaag laatste dagje stage.. heel mn plek is versierd..
slingers, overal punaises, nietjes, een Cat5 galg (dank u TD), een pot LIX lollies (maken je geil) een Shemale op mn achtergrond, maar bleek pc van buurman te zijn met mijn monitor (kabel doorgelinkt) en een groot plaatje van Tom poker lawyer, porno palace
muahaha
geweldig. foto's zijn gemaakt, komen nog op internet te staan..
/edit owja, ook mn muis vastgeplakt met lijm, en de laser geblokt met een plakkertje..
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:07 schreef Bootje84 het volgende:
http://xs.to/xs.php?h=xs316&d=07265&f=Fotos-0038.jpg
http://xs.to/xs.php?h=xs316&d=07265&f=Fotos-0039.jpg
foto's van mn werkplek
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:57 schreef DaFan het volgende:
[Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic
Morgen. ben vandaag nog stagiar hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
verwijderd iedereen die vandaag voor het laatst is wel even zijn dan wel haar naam uit de lijst...!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Morgen. ben vandaag nog stagiar hoor
Goed ideequote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:15 schreef DaFan het volgende:
Maak dan ff oud-stagiairs die af en toe nog s langskomen -kopje
JAAAAquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:15 schreef DaFan het volgende:
Maak dan ff oud-stagiairs die af en toe nog s langskomen -kopje
ik zou in godsnaam niet moeten weten waarom ik iets voor jullie zou moeten doen!quote:
Doe eens niet zo onaardig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou in godsnaam niet moeten weten waarom ik iets voor jullie zou moeten doen!![]()
Waarom ik? Ben straks toch wegquote:
IK BEN TOCH GODVERDOMME JULLIE SLAAFJE NIET!quote:
Ik over 7 uur!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:22 schreef PieterBas het volgende:
Anders doe ik het wel even..
Wie zijn momenteel ex-stagiairs
* PieterBas ..
Jij moet nog veel leren newbiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
IK BEN TOCH GODVERDOMME JULLIE SLAAFJE NIET!![]()
ach ja hou je mond man kansloze!!quote:
Wacht ik wel totdat er een heleboel ex-stagiairs/afstudeerders zijnquote:
* Bootje84 over 5 uur en 18 minutenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:22 schreef PieterBas het volgende:
Anders doe ik het wel even..
Wie zijn momenteel ex-stagiairs
* PieterBas ..
JEUJquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:23 schreef Casual-T het volgende:
Helaaa![]()
Ik was gister ziek.. en vandaag thuis ff aan stageverslag verder werken..
DaFan, Bootje en Roycoo en co, is jullie laatste dag eh? Holeeeee vakanatie, het is jullie gegund*O*
"/me", berichtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:47 schreef Roycoooooo het volgende:
GVD, hoe werkt dat met die naamshizzle in t rood?
Ah daarom deed dat ding vaagquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:50 schreef DaFan het volgende:
Je kan maar 1 [me] tag in je bericht hebben.
als je andere mensen erin wil hebben moet je / he of / she gebruiken dan komt het goed!quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je andere mensen erin wil hebben moet je / he of / she gebruiken dan komt het goed!![]()
Mwah laat maar, geen zin om alles te veranderenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je andere mensen erin wil hebben moet je / he of / she gebruiken dan komt het goed!![]()
ik vond het eigenlijk best een goed bedachte grap!quote:
ik ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk best een goed bedachte grap!![]()
Ik ken betere garpenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Waarom valt een duiker altijd achterover in het water?Haha gaan we weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |