mag niet meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:01 schreef jslavenburg het volgende:
fipo...
Ik heb nergens zin meer inquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:02 schreef DaFan het volgende:
Slavenburg heb er zin an
Toe aan weekend jongen?
zolang je maar geen rare dingen doet...!quote:
Reageer het ff ergens anders af dan hierquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:02 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb nergens zin meer in
Noem es wat raarsquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zolang je maar geen rare dingen doet...!![]()
Stage SC # 224 Zaagmans: The return of evil :')quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
Reageer het ff ergens anders af dan hierErg vervelend dat het zo slecht gaat, maar het helpt als je ons meldt wat er aan de hand is, en of we kunnen helpen met iets.
Speerhappen..quote:
je stage bedrijf kapot makenquote:
en waarom pas NA de vakantie?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Stage SC # 224 Zaagmans: The return of evil :')
Was het vorige topic, maja...
Als jongen uithuilen in mijn vriendin haar armen, is dat ook raar...?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Speerhappen..
Kogelkoppen..
Bungiejumpen zonder touw?
van je stage...?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:06 schreef Roycoooooo het volgende:
Ben ik weer. Een zomerjas rijker, pr-materiaal. Mooi spul wel![]()
Jupquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als jongen uithuilen in mijn vriendin haar armen, is dat ook raar...?
Er moet dus blijkbaar een "verbeterperiode" tussen 2 gesprekken zitten van 6 weken, en ze zouden alles voor mij regelen dat het voor de vakantie nog zou kunen enzo, noem maar op. Heb me de tyfus lopen werken, voor niets. Ik voel me mislukt en fucked up.quote:
Je kent mijn moeder niets, en ik vertel je, die wil je ook niet kennen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:08 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar je bent niet de enige die zich kapot heeft gewerkt en nog niet klaar is. Verheug je gewoon op je puntjes die je gaat krijgen en de welverdiende rust erna!
als je het niet publiekelijk doet niet...! Het lucht waarschijnlijk wel op! (geen ervaring mee...!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als jongen uithuilen in mijn vriendin haar armen, is dat ook raar...?
foto!!1!!!1!!!! of vertel in iedergeval hoe die er uit ziet!quote:
Ga je lekker veel bij je vriendin zittenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je kent mijn moeder niets, en ik vertel je, die wil je ook niet kennen.
6 weken hel zijn onderweg
Kan hier geen feuteaux maken. Soort Gaastra jasquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
foto!!1!!!1!!!! of vertel in iedergeval hoe die er uit ziet!
leef jij ook nog...?quote:
Was een "regel" die ze had opgelegd, dat ik niet meer naar haar toe mocht, omdat het zo lang duurde met mijn school. Maar die regel kan ze in haar ranzige aars steken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ga je lekker veel bij je vriendin zitten
HOUNIETquote:
Geilquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Was een "regel" die ze had opgelegd, dat ik niet meer naar haar toe mocht, omdat het zo lang duurde met mijn school. Maar die regel kan ze in haar ranzige aars steken.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan hier geen feuteaux maken. Soort Gaastra jas
[afbeelding]
Zoiets, maar dan anders![]()
je moeder had die regel opgelegd?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Was een "regel" die ze had opgelegd, dat ik niet meer naar haar toe mocht, omdat het zo lang duurde met mijn school. Maar die regel kan ze in haar ranzige aars steken.
flauw ja..quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
btw jongens,
ik heb geen antwoord meer gekregen van UT betreft zomerkamp.. ook flauw
ja...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je moeder had die regel opgelegd?
Ach, t is een mooi gebaar tochquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaaah nee dan weet ik hoe die er uit ziet!
![]()
Lekker is datquote:
Ja, en ik heb mijn pa na een lange tijd een soort van "wakker geschud" dat mijn ma niet de enige is in het huis die shit bepaald, hij doet er nu al waty meer aan, maar nog niet genoeg. Hij staat tenminste wel aan mijn kant.quote:
Tof gezin heb jijquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja, en ik heb mijn pa na een lange tijd een soort van "wakker geschud" dat mijn ma niet de enige is in het huis die shit bepaald, hij doet er nu al waty meer aan, maar nog niet genoeg. Hij staat tenminste wel aan mijn kant.
quote:
Roycooo OoH die ex van me buurman is er pas volgend weekend weerquote:
enof ik leefquote:
quote:
ik kijk naar buiten en zeg: goeienavond.................. t'is al donker aa het worden.........quote:
Voor jou goedenavond, en voor de rest goedemorgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef ETA het volgende:
[..]
ik kijk naar buiten en zeg: goeienavond.................. t'is al donker aa het worden.........
vanaaf lekker chinees leren, en morgen designer partymaar voel me nogal beroerd.....
toch gaan denk ik.
je moet!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef ETA het volgende:
[..]
ik kijk naar buiten en zeg: goeienavond.................. t'is al donker aa het worden.........
vanaaf lekker chinees leren, en morgen designer partymaar voel me nogal beroerd.....
toch gaan denk ik.
OKEEEquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Roycooo OoH die ex van me buurman is er pas volgend weekend weer![]()
Kruisje?quote:
Kzie een xje ipv een feauteaux!quote:
zit waarschijnlijk achter een gesloten gedeelte waar wij niet kunnen komen, we zien een kruisjequote:
kicker...!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:34 schreef jslavenburg het volgende:
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/5377/stolwijkstraatli3.th.jpg]afbeelding][/URL]
zo beter?
Ja sorry, stond op intranetquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zit waarschijnlijk achter een gesloten gedeelte waar wij niet kunnen komen, we zien een kruisje
quote:
Albeda toch?quote:
ja het Galbeda (improv)quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Albeda toch?
Dat is echt een kutschool..
Jaa nu zie ik hem. Bedankt voor het postenquote:
het is alleen al een lelijk gebouw...!quote:
hoiquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
(het kan nog net) goedemorgen![]()
jspammenburg weer met de LaPo zie ik
misschien is het beter als we het hele gebouw door mamoet laten verplaatsen naar friesland?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:43 schreef jslavenburg het volgende:
Bestelling:
B-52 bommenwerper
Wat TNT
Enkeltje met de trein rotterdam - best
brand het liever af, kost minder geldquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien is het beter als we het hele gebouw door mamoet laten verplaatsen naar friesland?
gelezen, kut voor je zegquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
hoi
sorry remcore, niet echt in de mood. check vorige page voor meer info...
T IS BIJNA FOCKING VAKANTIE GEK!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
hoi
sorry remcore, niet echt in de mood. check vorige page voor meer info...
Ooh, toch iets ergs. Sorry dan voor mijn beetje lompe reactiequote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh, toch iets ergs. Sorry dan voor mijn beetje lompe reactie![]()
Ja hey!! We hebben hier al lelijke gebouwen genoeg!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien is het beter als we het hele gebouw door mamoet laten verplaatsen naar friesland?
quote:
Dat is echt een hel.. Mijn diploma kreeg ik pas in september.. mijn huidige opleiding zat echt te springen om mijn mbo diplomaquote:
Waar heb jij gezeten op het Albeda dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is echt een hel.. Mijn diploma kreeg ik pas in september.. mijn huidige opleiding zat echt te springen om mijn mbo diploma
makkelijk lullen na de tijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Had ik het bijna goed, ik dacht
Lomp
Egoistisch
Onbenullig
in friesland zijn nooit genoeg lelijke dingen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja hey!! We hebben hier al lelijke gebouwen genoeg!![]()
Massols jslaafquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
maja, ik ga pauze houden, mzzl
tot strax!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat wij de mooiste meiden hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in friesland zijn nooit genoeg lelijke dingen!
PICSquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat wij de mooiste meiden hebben![]()
![]()
![]()
eetze, ciaoquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
boerinnen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat wij de mooiste meiden hebben![]()
![]()
![]()
bedankt voor de nachtmerrie flapdrol.. gare kutschoolquote:
Beter gezegd waar niet..quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten op het Albeda dan?
eenschquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bedankt voor de nachtmerrie flapdrol.. gare kutschool
TERING!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:10 schreef DaFan het volgende:
Zo lekker gelunched
Broodje kalkoen-bacon-tomaatAfscheidskadootje van me voor iedereen hier
6 broodjes + 2 fruitshakes + salade = 50 euri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |