Kzie een xje ipv een feauteaux!quote:
zit waarschijnlijk achter een gesloten gedeelte waar wij niet kunnen komen, we zien een kruisjequote:
kicker...!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:34 schreef jslavenburg het volgende:
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/5377/stolwijkstraatli3.th.jpg]afbeelding][/URL]
zo beter?
Ja sorry, stond op intranetquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zit waarschijnlijk achter een gesloten gedeelte waar wij niet kunnen komen, we zien een kruisje
quote:
Albeda toch?quote:
ja het Galbeda (improv)quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Albeda toch?
Dat is echt een kutschool..
Jaa nu zie ik hem. Bedankt voor het postenquote:
het is alleen al een lelijk gebouw...!quote:
hoiquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
(het kan nog net) goedemorgen![]()
jspammenburg weer met de LaPo zie ik
misschien is het beter als we het hele gebouw door mamoet laten verplaatsen naar friesland?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:43 schreef jslavenburg het volgende:
Bestelling:
B-52 bommenwerper
Wat TNT
Enkeltje met de trein rotterdam - best
brand het liever af, kost minder geldquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien is het beter als we het hele gebouw door mamoet laten verplaatsen naar friesland?
gelezen, kut voor je zegquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
hoi
sorry remcore, niet echt in de mood. check vorige page voor meer info...
T IS BIJNA FOCKING VAKANTIE GEK!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
hoi
sorry remcore, niet echt in de mood. check vorige page voor meer info...
Ooh, toch iets ergs. Sorry dan voor mijn beetje lompe reactiequote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh, toch iets ergs. Sorry dan voor mijn beetje lompe reactie![]()
Ja hey!! We hebben hier al lelijke gebouwen genoeg!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien is het beter als we het hele gebouw door mamoet laten verplaatsen naar friesland?
quote:
Dat is echt een hel.. Mijn diploma kreeg ik pas in september.. mijn huidige opleiding zat echt te springen om mijn mbo diplomaquote:
Waar heb jij gezeten op het Albeda dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is echt een hel.. Mijn diploma kreeg ik pas in september.. mijn huidige opleiding zat echt te springen om mijn mbo diploma
makkelijk lullen na de tijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Had ik het bijna goed, ik dacht
Lomp
Egoistisch
Onbenullig
in friesland zijn nooit genoeg lelijke dingen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja hey!! We hebben hier al lelijke gebouwen genoeg!![]()
Massols jslaafquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
maja, ik ga pauze houden, mzzl
tot strax!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat wij de mooiste meiden hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in friesland zijn nooit genoeg lelijke dingen!
PICSquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat wij de mooiste meiden hebben![]()
![]()
![]()
eetze, ciaoquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
boerinnen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat wij de mooiste meiden hebben![]()
![]()
![]()
bedankt voor de nachtmerrie flapdrol.. gare kutschoolquote:
Beter gezegd waar niet..quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten op het Albeda dan?
eenschquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bedankt voor de nachtmerrie flapdrol.. gare kutschool
TERING!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:10 schreef DaFan het volgende:
Zo lekker gelunched
Broodje kalkoen-bacon-tomaatAfscheidskadootje van me voor iedereen hier
6 broodjes + 2 fruitshakes + salade = 50 euri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |