Voordat ik JJ uberhaupt kende mocht dat zeker al niet? Toen zei je al bijna nix, zeker sinds die Lars in het spel isquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hier verder?
ik weet hier echt van niks hoor...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voordat ik JJ uberhaupt kende mocht dat zeker al niet? Toen zei je al bijna nix, zeker sinds die Lars in het spel is![]()
Ze bedoelt dus blijkbaar dattet niet mag van larsquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voordat ik JJ uberhaupt kende mocht dat zeker al niet? Toen zei je al bijna nix, zeker sinds die Lars in het spel is![]()
ja pcies ja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja stil maar... je hebt d'r al naar bed gejaagd nu![]()
weet ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik weet hier echt van niks hoor...![]()
ik ben altijd met 100 dingen tegelijk bezigquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze bedoelt dus blijkbaar dattet niet mag van lars
Hoi knakquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:36 schreef Knekwurst het volgende:
goed topic
Goed, met jou?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef Knekwurst het volgende:
hoi konijn! hoeist nou?
Doe je nog een OP plakken ja?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef Knekwurst het volgende:
hoi konijn! hoeist nou?
En we leven nog! Yeah!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef ScarFace- het volgende:
Nee lenny_leonard voor die doodwensingen ben ik niet geband geweest.
Jij ook niet aangezien ik jou ook dood wenstte toen.
Haha
Jahquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En we leven nog! Yeah! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wij zijn tof.
En? Wat heb je daar gedaan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Goed hoor! Net nog in helmond geweest.
waarom heeft knek geen fqr
echt wel....quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
we zijn al bijna bij blz 2, even buffelen en dan merkt niemand t
truste Muckquote:
knek buffelt op internet explorerquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
En? Wat heb je daar gedaan?
Installeer die FQR gewoon joh
vast wel, i kzal niks zeggen hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
truste Muck![]()
(1 klein nachtzoentje zal toch wel mogen
?)
Aah... weer iets wijzer geworden in "hoe-maak-en-gebruik-ik-een-kloon"quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
knek buffelt op internet explorer
truste lieve Muckquote:
Doei Knekquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef Knekwurst het volgende:
knekkie gaat, doei
truste JJquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
maarreeuuuhhhh...lieverdjes...![]()
...ik ga maar slapen...
...eens kijken of mijn spook er vannacht weer is...
..veel plezier vannacht en tot morgen vroeg...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doedoei knek...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef Knekwurst het volgende:
knekkie gaat, doei
fruts is er niet ...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
truste JJ![]()
laat Fruts niet teveel spoken he
Inderdaad... helaas nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
fruts is er niet ......jammer genoeg...
![]()
in bed... met lennuzzquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waar hangt cross eigelijk uit vandaag
Je bent eruit gegooit omdat je muck niet moest ofzo? toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gezien.
Ik sta er alleen niet in![]()
ik welquote:
Zoiets ik had iets over haar in een topictitel gezet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent eruit gegooit omdat je muck niet moest ofzo? toch?
Wat dat betreft zijn het allemaal..quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zoiets ik had iets over haar in een topictitel gezet.
Het was geen gelul ze had dat wel zelf gezegd maar dat was toch anders.
Vrouwen![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef OA het volgende:
Bij een updeet ben ik er als de kippen bij...
quote:
En waarom dezequote:
omdat je dr weer eens als de kippen bij wasquote:
Je bent te lang hier niet geweest, niet echt klonen geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer verschillende mensen hier
memento aarti, jij.-
Zeker klonen![]()
Zo ik kreeg ff een heel verkeerd beeld van die smiliesquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
We zijn gelukkig redelijk kloonvrij... OP eer-ik, JJ en LL na dan...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer verschillende mensen hier
memento aarti, jij.-
Zeker klonen![]()
Ja.. ik begrijo het nu...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
omdat je dr weer eens als de kippen bij was[afbeelding]
Ik kom inderdaad de laatste tijd niet vaak.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent te lang hier niet geweest, niet echt klonen geloof ik.
het boeit me vrij weinig of het klonen zijn of nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad de laatste tijd niet vaak.
Maar ze zeggen ook amper wat niet echt een eigen mening omdat ze bang zijn dat we erachter komen dat het klonen zijn misschien?
Mja jij bent nogal optimistisch geloof ik
Afaik zijn het geen klonen..... En dat denk ik redelijk te kunnen beoordelen gezien de tijd die ik hier rondhang....quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad de laatste tijd niet vaak.
Maar ze zeggen ook amper wat niet echt een eigen mening omdat ze bang zijn dat we erachter komen dat het klonen zijn misschien?
Mja jij bent nogal optimistisch geloof ik
wtf... afaik???quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Afaik zijn het geen klonen..... En dat denk ik redelijk te kunnen beoordelen gezien de tijd die ik hier rondhang....
En hoe zi het met jou scar? Heb of ben jij een kloon?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:18 schreef ScarFace- het volgende:
Ze zeggen niet echt veel nu ze er zijn.
helderziend?quote:
BXquote:
Ah.. weer wat geleerd!!quote:
Ik ben het niet heb het ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef OA het volgende:
[..]
En hoe zi het met jou scar? Heb of ben jij een kloon?
quote:
Ik vraag het gewoon... ik zoek niet eens...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ben het niet heb het ook niet.
Ik heb wel google!
1e hit bij afaik kun je al zien wat het betekent zonder erop te klikken.
Lui, lui
En heb jij een kloon?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon... ik zoek niet eens...![]()
Nog luier...![]()
Goed dat je kloonvrij bent!
trusten, en veel plezier morgen.. doe em de groetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef BrandX het volgende:
en [afbeelding] alweer, ik ga zo pitten mensen, morgenvroeg naar detandarts
![]()
Weltrusten dan maar!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef BrandX het volgende:
![]()
thanks, zal ik doen:Yquote:Opwoensdag 27 juni 2007 23:29schreef MPG het volgende:
[..]
trusten, en veel plezier morgen.. doe em de groeten:W
trusten!quote:
Euh... ik heb ooit voor iemand een kloon aangemaakt, maar daar heb ik geen ww meer van...quote:
Die tandarts die meer een vriend is...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef BrandX het volgende:
![]()
quote:
Mijn tandarts =quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef OA het volgende:
[..]
Die tandarts die meer een vriend is...;)
sure...:')
Je wát is afgelopen??quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef BrandX het volgende:
nog negen minuutjes aanwezig mensen, want dan is mijn friendly in hattrick afgelopen
triest, I know [afbeelding]
mijn friendly (vriendschappelijke interland) in hattrick. Een online voetbalmanagerspelquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb er maar even een lekker glas cognac erbij gepakt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn tandarts =mijn voogd
![]()
en die is hééééééél lief!![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn friendly (vriendschappelijke interland) in hattrick. Een online voetbalmanagerspel
quote:
Doe hem ff de groeten terug!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Papier, die heeft problemen met z'n verbinding oid en kan het forum niet openen
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn friendly (vriendschappelijke interland) in hattrick. Een online voetbalmanagerspel
Lekker BX!quote:
groetjes terugquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Papier, die heeft problemen met z'n verbinding oid en kan het forum niet openen
Welterustenquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja toch!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
groetjes terug
[..]
Welterusten [afbeelding]
[..]
Lekker hoor
en daar bleef het bij, 0-9! Dik tevreden, en nu ga ik pitten.quote:In de 77e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Wiebrand Boers van Jamess werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-9. AFGELOPEN
Trusten Crossquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef crossover het volgende:
Hij kan wel PM'en, op de frontpage en fotoboek dus doe m zelf maar de groetjes
Ik ga slapen, truste iedereen!
Tis nog geen nachtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Lekker BX!
Ik speel een ander voetbalmanagerspel, en vannacht ook 2 keer gewonnen
idemquote:
PVquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Trusten Cross, en bedankt voor de tip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
PV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
PV
Ik heb jullie ook gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had IEff opgestart en toen kwam ik wel in het forum en daarna deed FF
het ook weer.
Raar.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Heel erg vaag weerquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[/spoiler]
Ik heb jullie ook gemist.![]()
Ik had IEff opgestart en toen kwam ik wel in het forum en daarna deed FF [afbeelding] het ook weer.
Raar.
lekkerquote:
genomen nog welquote:
Whehe....quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen zin meer in statistiek.2,5 week.. das best veel
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geef M_M maar een kusje van me!![]()
Slaap lekker vriend!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga slapen. Ik wens iedereen een prettige nacht.Tot morgen
(niet te vroeg) [afbeelding]
Ik stelde je gister een vraag, maar tot op heden heb ik daar nog geen concreet antwoord op mogen ontvangenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo leuk dat mensen allemaal verkeerd denken
MPG en ik lopen maar wat te ouwehoeren in de KSC en spreken elkaar heela f en toe op msn. Nooit irl gezienquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik stelde je gister een vraag, maar tot op heden heb ik daar nog geen concreet antwoord op mogen ontvangen
I'm glad the air is clear nowquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
MPG en ik lopen maar wat te ouwehoeren in de KSC en spreken elkaar heela f en toe op msn. Nooit irl gezienniks aant handje dus
mooi zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
I'm glad the air is clear now
Vriend!quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:12 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht dames en heren.
NachtWachter Sander170.![]()
Goed zo!quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heey beste vriend.![]()
Ja prima, ik heb zin in deze nacht.![]()
Bedankt voor al deze beleefdheid & vriendelijkheid, ik zal je deze nachtelijke uurtjes missen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja sorry vriend, lange dag gehad
Morgen een onderzoeksvoorstel in elkaar zetten en 's avonds naar Hilversum voor Korenslag. Dus ik ga de mand opzoeken. Vanaf volgende week zal ik er vaker zijn gedurende de nachtelijke uren!
Slaap lekker voor straks! Groeten aan indah en een heel fijne nacht toegewenst goede vriend!
JJquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA'tjeuuuuhhh...![]()
![]()
![]()
![]()
....lekker geslapen...????
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:34 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 27 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 310 juon_jacket1![]()
006. 185 Kuukske
014. 143 eer-ik
015. 142 MPG
016. 139 Frutsel
019. 134 D.Rose
024. 129 OA
045. 103 JortK
068. 081 Lenny_Leonard
071. 079 Muck
072. 078 Papierversnipperaar
073. 077 Leia
081. 072 Jo0Lz
084. 070 Bengeltje
100. 063 vrolijke-frits
107. 061 Memento-Mori
107. 061 Paaskonijn
163. 049 Houniet
210. 041 indahnesia.com
210. 041 Sebasser
246. 037 Aarti
nee dit keer wel geslapen, alleen een beetje te kort...quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:53 schreef OA het volgende:
[..]
JJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk geslapen!
Jij ook? Of heb je weer een nachtje overgeslagen...![]()
Hier ook meteen de lijst van woensdag 27 juni. Deze keer met veel mensen!![]()
[..]
Dus toch.... te lang liggen bewegen in bed/bad/bank/... etc...quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee dit keer wel geslapen, alleen een beetje te kort...![]()
![]()
Mooi. Succes alvast!quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:08 schreef Pheno het volgende:
Over 2 uur solli tijd
Pheno'tje..quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:08 schreef Pheno het volgende:
Over 2 uur solli tijd
hehehequote:Op donderdag 28 juni 2007 09:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt niet......ik heb zomaar 9 posts kunnen zetten...
![]()
![]()
![]()
ook goedemorgen trouwens lekker ding...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:00 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG pakt een doekje om het slijm van zn scherm te vegenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:11 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG pakt een doekje om het slijm van zn scherm te vegen
[afbeelding]
Laat dat goede maar wegquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ook goedemorgen trouwens lekker ding...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Je moet ook niet spugenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:11 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG pakt een doekje om het slijm van zn scherm te vegen
[afbeelding]
Mogge MPGquote:
Morgen frutsfrutsquote:
Morgen OAquote:
Ik spuug nietquote:
Wat is er loos MPG ???quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat dat goede maar weg
..... morgen JJvertel schatje..what's up....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:14 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is er loos MPG ???![]()
Mogge Frutsie! [afbeelding]
Ik heb morgen tentamen en ik loop achter met lerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
[/spoiler]
vertel schatje..what's up....![]()
Toen we d'r nog geheimzinnig over deden was jij degene die er elke keer naar viste en nu doen we er normaal over is het ook niet goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:13 schreef MPG het volgende:
Ik spuug nietJJ en jij slijmen een beetje [afbeelding]
NOT...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgen frutsfruts [afbeelding]
[..]
Morgen OA [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[..]
Ik spuug nietJJ en jij slijmen een beetje [afbeelding]
NEEEEEJJJJJ.......quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toen we d'r nog geheimzinnig over deden was jij degene die er elke keer naar viste en nu doen we er normaal over is het ook niet goedik zal d'r wel mee ophouden en blijf wel weg...
tot morgen![]()
![]()
oeh....quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:17 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ik heb morgen tentamen en ik loop achter met leren
Oftewel ik ga hier vandaag niet veel zijn
Weinig MSN, niet teveel smssen
En de stof die ik moet leren is OERSAAI [afbeelding]
Motivatie :0
Studiepunten voor da vak: 6
Minimaal vereiste score: 5,5
Kans daarop (geschat): 50%
Das wel een beetje overdreven he frutsfrutsquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toen we d'r nog geheimzinnig over deden was jij degene die er elke keer naar viste en nu doen we er normaal over is het ook niet goedik zal d'r wel mee ophouden en blijf wel weg...
tot morgen![]()
![]()
.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
NEEEEEJJJJJ.......![]()
![]()
!!!!..niet weggaan...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel een beetje overdreven he frutsfruts
Blijf lekker hier! Neem een bakje koffie en ga lekker door, ik ben zelf zo weg, om te leren
fritsfritsquote:
Mja.. minders....quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:17 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ik heb morgen tentamen en ik loop achter met leren
Oftewel ik ga hier vandaag niet veel zijn
Weinig MSN, niet teveel smssen
En de stof die ik moet leren is OERSAAI [afbeelding]
Motivatie :0
Studiepunten voor da vak: 6 (=6x28 =168 uur studielast)
Minimaal vereiste score: 5,5
Kans daarop (geschat): 50%
Indd mindersquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Mja.. minders....![]()
Dit is o zo bekend....![]()
Maar.... je geeft jezelf weinig kans, dus je gaat wellicht (in mijn geval wel) met minder spanning het tentamen in... De resultaten kunnen dan alleen maar meevallen en vaak is het resultaat ook onverwachts goed!!5.6 ofzo...
![]()
Succes vandaag.
Ook ik ben er niet al teveel; veel werk, bijna weekend en alles moet af zijn morgen...![]()
ik ga ook voor jou weg ja...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
.
zegt zij... die mij straks verlaat![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:25 schreef MPG het volgende:
[..]
fritsfrits
Mooi, ff een frutsfruts kwartetje voorkomen
quote:
De computer waarop ik zit, is apetraag dus ik had jouw post nog niet gezienquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik.....ik word gewoon genegeerd....
![]()
ah owkey..ik schrok al...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
De computer waarop ik zit, is apetraag dus ik had jouw post nog niet gezien![]()
that's it....quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi jj en rest
[standaardopmerking]zit jij op een computer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
De computer waarop ik zit, is apetraag dus ik had jouw post nog niet gezien![]()
kater, presentquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee niks gedronken gister, moest nog rijden.. wel buikpijn
jij dan?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[standaardopmerking]zit jij op een computer?[/standaardopmerking]
Hoezo dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:03 schreef eer-ik het volgende:
vaste klant ergens zijn is eigenlijk kut
wheeeeehehe, je wijst naar jezelfquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
losert losert dubbel losert lalalla [afbeelding]
omdat je dan (in dit geval) veel, gratis drank krijgtquote:
Ja altijd kut, gratis drank.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wheeeeehehe, je wijst naar jezelf
[..]
omdat je dan (in dit geval) veel, gratis drank krijgt
wel als je van plan bent op tijd naar huis te gaan, say 00:00, en de hele tijd te horen krijgt: nee joh, nog 1 vieuxtje. En dan om half 4 lam in bed ligt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja altijd kut, gratis drank.
goeiemorgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geen Kater, goeiemorgen [afbeelding]![]()
frutsquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:17 schreef Frutsel het volgende:
beetje aan het werk...
Mogguh Eer-Ik, PapieroSnipperaro![]()
![]()
btw, ik had het gister ook gevraagd, maar ik weet niet meer of ik er nou antwoord op gehad heb...quote:
ow geen vraag gezien..quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
btw, ik had het gister ook gevraagd, maar ik weet niet meer of ik er nou antwoord op gehad heb...
Hoe zit het nou met werk?
Is er al een nieuwe baan op komst?
Nope. ADVquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
dreigen met werk en heel de ksc is weer goed gevuld
hey Indah....quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat was een leuk middagje foto's maken.
waar heb je pics gemaakt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
ja daarom juist...pics we want...quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Van al die gewillige Indonesische dames denk ik!![]()
dat zijn wel goeie zakenquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Van al die gewillige Indonesische dames denk ik!![]()
tot later lieverd.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik stap de wagen in richting Uithof, Utrecht
tot zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
ik niet hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja daarom juist...pics we want...![]()
![]()
![]()
![]()
met de wagen ja?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
idd.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
WAT EEN INTENSE DRUKTE HIER ZEG!
gestopt door Pheno...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Of is weer iedereen aan het werk? [afbeelding]
Natuurlijkquote:
Weer niet, kom op, je kunt het!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |