Afaik zijn het geen klonen..... En dat denk ik redelijk te kunnen beoordelen gezien de tijd die ik hier rondhang....quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad de laatste tijd niet vaak.
Maar ze zeggen ook amper wat niet echt een eigen mening omdat ze bang zijn dat we erachter komen dat het klonen zijn misschien?
Mja jij bent nogal optimistisch geloof ik
wtf... afaik???quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Afaik zijn het geen klonen..... En dat denk ik redelijk te kunnen beoordelen gezien de tijd die ik hier rondhang....
En hoe zi het met jou scar? Heb of ben jij een kloon?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:18 schreef ScarFace- het volgende:
Ze zeggen niet echt veel nu ze er zijn.
helderziend?quote:
BXquote:
Ah.. weer wat geleerd!!quote:
Ik ben het niet heb het ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef OA het volgende:
[..]
En hoe zi het met jou scar? Heb of ben jij een kloon?
quote:
Ik vraag het gewoon... ik zoek niet eens...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ben het niet heb het ook niet.
Ik heb wel google!
1e hit bij afaik kun je al zien wat het betekent zonder erop te klikken.
Lui, lui
En heb jij een kloon?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon... ik zoek niet eens...![]()
Nog luier...![]()
Goed dat je kloonvrij bent!
trusten, en veel plezier morgen.. doe em de groetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef BrandX het volgende:
en [afbeelding] alweer, ik ga zo pitten mensen, morgenvroeg naar detandarts
![]()
Weltrusten dan maar!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef BrandX het volgende:
![]()
thanks, zal ik doen:Yquote:Opwoensdag 27 juni 2007 23:29schreef MPG het volgende:
[..]
trusten, en veel plezier morgen.. doe em de groeten:W
trusten!quote:
Euh... ik heb ooit voor iemand een kloon aangemaakt, maar daar heb ik geen ww meer van...quote:
Die tandarts die meer een vriend is...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef BrandX het volgende:
![]()
quote:
Mijn tandarts =quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef OA het volgende:
[..]
Die tandarts die meer een vriend is...;)
sure...:')
Je wát is afgelopen??quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef BrandX het volgende:
nog negen minuutjes aanwezig mensen, want dan is mijn friendly in hattrick afgelopen
triest, I know [afbeelding]
mijn friendly (vriendschappelijke interland) in hattrick. Een online voetbalmanagerspelquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb er maar even een lekker glas cognac erbij gepakt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn tandarts =mijn voogd
![]()
en die is hééééééél lief!![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn friendly (vriendschappelijke interland) in hattrick. Een online voetbalmanagerspel
quote:
Doe hem ff de groeten terug!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Papier, die heeft problemen met z'n verbinding oid en kan het forum niet openen
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn friendly (vriendschappelijke interland) in hattrick. Een online voetbalmanagerspel
Lekker BX!quote:
groetjes terugquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Papier, die heeft problemen met z'n verbinding oid en kan het forum niet openen
Welterustenquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja toch!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
groetjes terug
[..]
Welterusten [afbeelding]
[..]
Lekker hoor
en daar bleef het bij, 0-9! Dik tevreden, en nu ga ik pitten.quote:In de 77e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Wiebrand Boers van Jamess werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-9. AFGELOPEN
Trusten Crossquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef crossover het volgende:
Hij kan wel PM'en, op de frontpage en fotoboek dus doe m zelf maar de groetjes
Ik ga slapen, truste iedereen!
Tis nog geen nachtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Lekker BX!
Ik speel een ander voetbalmanagerspel, en vannacht ook 2 keer gewonnen
idemquote:
PVquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Trusten Cross, en bedankt voor de tip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
PV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
PV
Ik heb jullie ook gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had IEff opgestart en toen kwam ik wel in het forum en daarna deed FF
het ook weer.
Raar.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Heel erg vaag weerquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[/spoiler]
Ik heb jullie ook gemist.![]()
Ik had IEff opgestart en toen kwam ik wel in het forum en daarna deed FF [afbeelding] het ook weer.
Raar.
lekkerquote:
genomen nog welquote:
Whehe....quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen zin meer in statistiek.2,5 week.. das best veel
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geef M_M maar een kusje van me!![]()
Slaap lekker vriend!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga slapen. Ik wens iedereen een prettige nacht.Tot morgen
(niet te vroeg) [afbeelding]
Ik stelde je gister een vraag, maar tot op heden heb ik daar nog geen concreet antwoord op mogen ontvangenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo leuk dat mensen allemaal verkeerd denken
MPG en ik lopen maar wat te ouwehoeren in de KSC en spreken elkaar heela f en toe op msn. Nooit irl gezienquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik stelde je gister een vraag, maar tot op heden heb ik daar nog geen concreet antwoord op mogen ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |