Je bent eruit gegooit omdat je muck niet moest ofzo? toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gezien.
Ik sta er alleen niet in![]()
ik welquote:
Zoiets ik had iets over haar in een topictitel gezet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent eruit gegooit omdat je muck niet moest ofzo? toch?
Wat dat betreft zijn het allemaal..quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zoiets ik had iets over haar in een topictitel gezet.
Het was geen gelul ze had dat wel zelf gezegd maar dat was toch anders.
Vrouwen![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef OA het volgende:
Bij een updeet ben ik er als de kippen bij...
quote:
En waarom dezequote:
omdat je dr weer eens als de kippen bij wasquote:
Je bent te lang hier niet geweest, niet echt klonen geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer verschillende mensen hier
memento aarti, jij.-
Zeker klonen![]()
Zo ik kreeg ff een heel verkeerd beeld van die smiliesquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
We zijn gelukkig redelijk kloonvrij... OP eer-ik, JJ en LL na dan...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer verschillende mensen hier
memento aarti, jij.-
Zeker klonen![]()
Ja.. ik begrijo het nu...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
omdat je dr weer eens als de kippen bij was[afbeelding]
Ik kom inderdaad de laatste tijd niet vaak.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent te lang hier niet geweest, niet echt klonen geloof ik.
het boeit me vrij weinig of het klonen zijn of nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad de laatste tijd niet vaak.
Maar ze zeggen ook amper wat niet echt een eigen mening omdat ze bang zijn dat we erachter komen dat het klonen zijn misschien?
Mja jij bent nogal optimistisch geloof ik
Afaik zijn het geen klonen..... En dat denk ik redelijk te kunnen beoordelen gezien de tijd die ik hier rondhang....quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad de laatste tijd niet vaak.
Maar ze zeggen ook amper wat niet echt een eigen mening omdat ze bang zijn dat we erachter komen dat het klonen zijn misschien?
Mja jij bent nogal optimistisch geloof ik
wtf... afaik???quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Afaik zijn het geen klonen..... En dat denk ik redelijk te kunnen beoordelen gezien de tijd die ik hier rondhang....
En hoe zi het met jou scar? Heb of ben jij een kloon?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:18 schreef ScarFace- het volgende:
Ze zeggen niet echt veel nu ze er zijn.
helderziend?quote:
BXquote:
Ah.. weer wat geleerd!!quote:
Ik ben het niet heb het ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef OA het volgende:
[..]
En hoe zi het met jou scar? Heb of ben jij een kloon?
quote:
Ik vraag het gewoon... ik zoek niet eens...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ben het niet heb het ook niet.
Ik heb wel google!
1e hit bij afaik kun je al zien wat het betekent zonder erop te klikken.
Lui, lui
En heb jij een kloon?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon... ik zoek niet eens...![]()
Nog luier...![]()
Goed dat je kloonvrij bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |