Voordat ik JJ uberhaupt kende mocht dat zeker al niet? Toen zei je al bijna nix, zeker sinds die Lars in het spel isquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hier verder?
ik weet hier echt van niks hoor...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voordat ik JJ uberhaupt kende mocht dat zeker al niet? Toen zei je al bijna nix, zeker sinds die Lars in het spel is![]()
Ze bedoelt dus blijkbaar dattet niet mag van larsquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voordat ik JJ uberhaupt kende mocht dat zeker al niet? Toen zei je al bijna nix, zeker sinds die Lars in het spel is![]()
ja pcies ja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja stil maar... je hebt d'r al naar bed gejaagd nu![]()
weet ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik weet hier echt van niks hoor...![]()
ik ben altijd met 100 dingen tegelijk bezigquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze bedoelt dus blijkbaar dattet niet mag van lars
Hoi knakquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:36 schreef Knekwurst het volgende:
goed topic
Goed, met jou?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef Knekwurst het volgende:
hoi konijn! hoeist nou?
Doe je nog een OP plakken ja?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef Knekwurst het volgende:
hoi konijn! hoeist nou?
En we leven nog! Yeah!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef ScarFace- het volgende:
Nee lenny_leonard voor die doodwensingen ben ik niet geband geweest.
Jij ook niet aangezien ik jou ook dood wenstte toen.
Haha
Jahquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En we leven nog! Yeah! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wij zijn tof.
En? Wat heb je daar gedaan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Goed hoor! Net nog in helmond geweest.
waarom heeft knek geen fqr
echt wel....quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
we zijn al bijna bij blz 2, even buffelen en dan merkt niemand t
truste Muckquote:
knek buffelt op internet explorerquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
En? Wat heb je daar gedaan?
Installeer die FQR gewoon joh
vast wel, i kzal niks zeggen hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
truste Muck![]()
(1 klein nachtzoentje zal toch wel mogen
?)
Aah... weer iets wijzer geworden in "hoe-maak-en-gebruik-ik-een-kloon"quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
knek buffelt op internet explorer
truste lieve Muckquote:
Doei Knekquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef Knekwurst het volgende:
knekkie gaat, doei
truste JJquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
maarreeuuuhhhh...lieverdjes...![]()
...ik ga maar slapen...
...eens kijken of mijn spook er vannacht weer is...
..veel plezier vannacht en tot morgen vroeg...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doedoei knek...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef Knekwurst het volgende:
knekkie gaat, doei
fruts is er niet ...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
truste JJ![]()
laat Fruts niet teveel spoken he
Inderdaad... helaas nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
fruts is er niet ......jammer genoeg...
![]()
in bed... met lennuzzquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waar hangt cross eigelijk uit vandaag
Je bent eruit gegooit omdat je muck niet moest ofzo? toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gezien.
Ik sta er alleen niet in![]()
ik welquote:
Zoiets ik had iets over haar in een topictitel gezet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent eruit gegooit omdat je muck niet moest ofzo? toch?
Wat dat betreft zijn het allemaal..quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zoiets ik had iets over haar in een topictitel gezet.
Het was geen gelul ze had dat wel zelf gezegd maar dat was toch anders.
Vrouwen![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef OA het volgende:
Bij een updeet ben ik er als de kippen bij...
quote:
En waarom dezequote:
omdat je dr weer eens als de kippen bij wasquote:
Je bent te lang hier niet geweest, niet echt klonen geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer verschillende mensen hier
memento aarti, jij.-
Zeker klonen![]()
Zo ik kreeg ff een heel verkeerd beeld van die smiliesquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
We zijn gelukkig redelijk kloonvrij... OP eer-ik, JJ en LL na dan...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer verschillende mensen hier
memento aarti, jij.-
Zeker klonen![]()
Ja.. ik begrijo het nu...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
omdat je dr weer eens als de kippen bij was[afbeelding]
Ik kom inderdaad de laatste tijd niet vaak.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent te lang hier niet geweest, niet echt klonen geloof ik.
het boeit me vrij weinig of het klonen zijn of nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad de laatste tijd niet vaak.
Maar ze zeggen ook amper wat niet echt een eigen mening omdat ze bang zijn dat we erachter komen dat het klonen zijn misschien?
Mja jij bent nogal optimistisch geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |