en jij niet alleenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef 2live het volgende:
Ik word gek van dat geratel van Lieke
ik denk dat lieke in de menopauze een complete nachtmerrie voor haar man zal zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef 2live het volgende:
Ik word gek van dat geratel van Lieke
Dan mag ze een doe het zelf maagcorrectie setje gratis mee nemenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef farceman het volgende:
Denk wel dat Natasia vertrekt maar haar zal een waardig afscheid gegunt worden en dat is ook wel terecht na al die maanden werken
Die doet echt alles om te gaan zo te horen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:36 schreef noekje het volgende:
Als Amanda maar niet meegaat!!
Ojee dat word tandenborstels verstoppenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Dark het volgende:
Jaap wil Amanda en Brian even alleen spreken, hij heeft een gemeen plan!
Natasia gaat nergens!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Jezus, ik vind die schoppen die natasia uitdeelde harder dan die van Nena.
Laten ze Natasia er ook uitgooien dan.
eensch en lieke moet nu even kappen met zeuren en doordrammenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:39 schreef blomst het volgende:
Ik hoop ook fdat er niemand gaat, Jaap en Amanda zijn net weg geweest, Brian gun ik het zeker niet, en de anderen gunnen het Huub en Lieke niet. Dus niemand gaat,
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef SiRojK het volgende:
Nee, Huub past zich niet aan aan Lieke, dat doet hij nml nooit.. Hahahaha, prachtig
Pfff, Kun je even je Huubbril afzetten? Lieke krijgt tot nu toe nooit wat dat ze wil!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef grazygirl het volgende:
Lieke wil gewoon, dus ze is ook een meisje van ikke, ikke en ikke
Precies. Dat was echt schandalig en ik ben daar de hele dag al van over de zeik. En daarna Dennis nog een keer met dat schelden naar Lieke. Waar gaat dit spel nog over. Allemaal in de paardebak met wapen naar keuze....quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef SiRojK het volgende:
Goedzo Huub, straf die vieze verkrachter maar af... Jaap is gewoon een kansloze vetzak zoals hij zich gedraagt richting vrouwen (gister)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef SiRojK het volgende:
Goedzo Huub, straf die vieze verkrachter maar af... Jaap is gewoon een kansloze vetzak zoals hij zich gedraagt richting vrouwen (gister)
Welja kijkers en streamers pikken allesquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef Carlaa het volgende:
shit, 24 uur.. jammer dat ze zich niet houdt aan die "geen seconde langer"
Omdat natasia jankt om aandacht die ze dus nu heeft gekregen. Wedden dat ze niet gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef BarryK het volgende:
Waar huilt Lieke?
Omdat ze het gewoon jammer vind dat iemand weg gaat die ook heeeeeeeel lief kan zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef BarryK het volgende:
Waar huilt Lieke?
dat heeft ze met de febo afgesproken, tv momentje !!quote:
het is al beslist, natas blijft, die 24-uur is tv-makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef akveor het volgende:
Natasia vraagt d'r 24 uur aan... omgeluld door die vieze gore kloteredactie![]()
(Ze zijn m'n kots nog onwaardig)...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Dementor het volgende:
Lieke toont gewoon haar menselijke emoties.
Tuurlijk, maar sommigen zien het liever als nep. Zo gaat dat hier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Dementor het volgende:
Lieke toont gewoon haar menselijke emoties.
Ik denk dat het gewoon die hele spanning in dat huis is. ik geloof niet dat het huichelen isquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef DaanDobber het volgende:
Waarom huilt Lieke? Wat een huichelaar.
die noemde haar toch een baarmoederloze kerel etc?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Lieke jankt?
Natasja zit haar toch altijd dwars.
Natasia gaat helaas nog altijd in de stroom van rat en adel mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Lieke jankt?
Lijkt me geen slecht plan.... en dan meteen ook maar tegen die Dennisquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Natasia met iedereen aan het bonden nu.. om zo meer medestanders tegen Jaap te krijgen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef BarryK het volgende:
Huub stopt met DGK als hij in totaal 5ton aan boetes heeft.
Hahahaquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die noemde haar toch een baarmoederloze kerel etc?
die lachte toch zo hard toen jaap aan haar jurk trok>/
die meehielp met amanda lieke in haar nakie te zetten
die haar voor gifmengster, viezerik hoer etc uitmaakte
Lieke heeft meerdere keren gezegd dat ze Natasia eigenlijk wel lief vindt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Lieke jankt?
ja; die denkt PC-HOOFTquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef eeff het volgende:
Lieke jankt alleen omdat ze gefrustreerd is over Huub
kloptquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het is al beslist, natas blijft, die 24-uur is tv-maken
vind ik goed, tegen jaap is tegen mooiboyquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Natasia met iedereen aan het bonden nu.. om zo meer medestanders tegen Jaap te krijgen.
emmm en die budda2budda armband dan? Die rukte zowat uit dat mens haar handenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pfff, Kun je even je Huubbril afzetten? Lieke krijgt tot nu toe nooit wat dat ze wil!
Had ik gelijk of had ik gelijk?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef farceman het volgende:
Denk wel dat Natasia vertrekt maar haar zal een waardig afscheid gegunt worden en dat is ook wel terecht na al die maanden werken
En andersom.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef eeff het volgende:
Ik denk dat Lieke een stuk leuker is zonder Huubje
die heeft hij volgens mij heel snelquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef BarryK het volgende:
ja het valt oook niet mee voor Lieke dat ze niet naar de PC hooft mag!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar sommigen zien het liever als nep. Zo gaat dat hier.
denk ik ook, en Huub vond ik leuker zonder Lieke.....dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef eeff het volgende:
Ik denk dat Lieke een stuk leuker is zonder Huubje
Hij uit haar handen? Zij uit zijn handen? Ik snap je zin nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef lorence1 het volgende:
[..]
emmm en die budda2budda armband dan? Die rukte zowat uit dat mens haar handen
he hallo zeg heb ik het hier erover dat ze nooit wat krijgt en dat Huub dat bepaald??? wie ben jij dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pfff, Kun je even je Huubbril afzetten? Lieke krijgt tot nu toe nooit wat dat ze wil!
Amanda weet het nu ook, Brian en Dennis weten het dus binnenkort.........nog 2 weekjes Huub?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef BarryK het volgende:
Alleen al daarom is het eigenlijk niet vertrouwd dat ze daar blijft. Want ze kan het nog wel eens menen ook. En dan nog durven uit te spreken dat ze zich door hem bedreigd voeldequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef BarryK het volgende:
"gaat hij dit nog een keer flikken dan vermoord ik hem" aldus Natasia over Jaap
Ik snap de zinnen hier blijkbaar nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:47 schreef grazygirl het volgende:
[..]
he hallo zeg heb ik het hier erover dat ze nooit wat krijgt en dat Huub dat bepaald??? wie ben jij dan?![]()
Terwijl hij zelf altijd pleit om mensen "Kapot" temakenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Huub is nog even de moraalridder aan het uithangen.
tuurlijk, die gaan Huub uitlokken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda weet het nu ook, Brian en Dennis weten het dus binnenkort.........nog 2 weekjes Huub?
Natasia heeft jaap beloofd dat ze hem alsnog gaat pakken buiten de kooi. heet dat niet bedreiging voor de zoveelste keer?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen al daarom is het eigenlijk niet vertrouwd dat ze daar blijft. Want ze kan het nog wel eens menen ook. En dan nog durven uit te spreken dat ze zich door hem bedreigd voelde![]()
dat heeft ze idd meerdere keren gezegd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke heeft meerdere keren gezegd dat ze Natasia eigenlijk wel lief vindt.
Maar een aantal mensen willen erg graag Lieke een huichelaar noemen. Nou, een OSCAR voor Lieke dan.
Na het gesprek me de febo kwam ze met die boodschap terugquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb dit helaas helemaal gemist, en het blijkt uit de COS niet duidelijk of die 24-uurs al is aangevraagd of dat ze erover denkt. Update, iemand?
Heeft nog niks aangevraagtquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb dit helaas helemaal gemist, en het blijkt uit de COS niet duidelijk of die 24-uurs al is aangevraagd of dat ze erover denkt. Update, iemand?
hihi ik de mijne zelf ook niet maar je snapt wel wat ik bedoel denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik snap de zinnen hier blijkbaar niet
sjohn moet eens hard in reet geneukt worden door jaap, en dan zeggen dat, dat de bedoeling isquote:
nee die 24 uur moet ze nog aanvragenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
Huub lokt wel degelijk uit en kan ook een enorme etter zijn, maar jaap is gewoon knetterquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef Anderkeertje het volgende:
En Huub probeert niemand tot fysiek geweld uit te lokken. alleen Jaap heeft nu een zieke geest
Hij snapt niks.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Dennis snapt het plan van jaap niet met die stemming.
Hij kijkt echt suf genoeg om het ook echt niet te kunnen snappen
Nee, ik snapte er geen reet van...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:51 schreef grazygirl het volgende:
[..]
hihi ik de mijne zelf ook niet maar je snapt wel wat ik bedoel denk iken anders dikke vette pech
![]()
Ze gaat idd niet. Ze merkt dat haar medebewoners het met haar eens zijn... en dat is voor mevrouw genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:50 schreef lorence1 het volgende:
maar morgen is ze weer blij want natas blijft toch wel... ze zei net op langspeelplaatmodus dat ze geen 24 uur zou aanvragen, maar direct zou weggaan..... en nu vraagt ze toch die 24 uur aan, dus die gaat morgen never nooit weg
ja ze vond het onrechtvaardig dat jaap geen boete heeft gehad en zij wel allemaal sancties en daarom wil ze wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus het is haar eigen idee, een plan dat ze heeft?
Huub zegt nog:"eerst een nachtje over slapen en dán je 24 uur aanvragen"quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Zoals ik al zei...ze blijft.
nou het komt wel egoistisch over, dat zeker maar daarom hoeft ze zeker niet een grote egoist te zijn maar het lijkt wel of ze om die stemming te krijgen vriendjes met Jaap wil zijn, terwijl ieder normaal denkend mens kan zien dat Jaap NIET te vertrouwen is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, ik snapte er geen reet van...
Een meisje van ikke ikke ikke is naar mijn mening een egoist, dat is negatief, maargoed....![]()
Dankjewel. Die sancties, zijn dat oude, of heeft ze er net een gehad? Sorry dat ik zo lastig benquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja ze vond het onrechtvaardig dat jaap geen boete heeft gehad en zij wel allemaal sancties en daarom wil ze weg
100quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef linda25 het volgende:
100.000 euro, hoeveel dagen is dat?
Febo saves the day, they save tomorrow, so she won't run away.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaat idd niet. Ze merkt dat haar medebewoners het met haar eens zijn... en dat is voor mevrouw genoeg.
Ongelooflijk.
snap ik niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:51 schreef Pavement het volgende:
@ blomst en scanman hebben jullie een lan party of zo ?
Die snapt er echt niets meer vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Bewoonster van het eerste uur wordt kapot hard gestraft"
Het geeft Dennis de kans om hem er gemakkelijk uit te mikkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef riri het volgende:
Jaap en Dennis gaan zich steeds meer isoleren met dit gedrag...huub heeft al door dat jaap sneaky speelt en geeft de band op met hem straks....jaap gaat te ver en misrekent zich gigantisch met dennis
Viel mij net ook al op ja. Ik heb hem nog niet in vrije tijd kleding gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:56 schreef Kinga het volgende:
Heeft Dennis geen andere kleren, die heeft elke dag hetzelfde aan!
Hij is sowieso niet zo sterk in het inschatten van mensen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef riri het volgende:
Jaap en Dennis gaan zich steeds meer isoleren met dit gedrag...huub heeft al door dat jaap sneaky speelt en geeft de band op met hem straks....jaap gaat te ver en misrekent zich gigantisch met dennis
3 santiesquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Die sancties, zijn dat oude, of heeft ze er net een gehad? Sorry dat ik zo lastig ben![]()
ze heeft toch nog dat criminele vriendjequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef linda25 het volgende:
Natasia blijft, ze wil der buikwandcorrectie![]()
Niet meer schoppen hoor das stoutquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:56 schreef Disana het volgende:
Twee sancties voor het schoppen? Wat zijn die sancties dan?
100 dagenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef linda25 het volgende:
100.000 euro, hoeveel dagen is dat?
o,ja en een officiele waarschuwing die geld tot het einde van haar verblijfquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:56 schreef lorence1 het volgende:
[..]
3 santies
niet shoppen in de pc (er komt op 21.00 een stemming wie dan wel meemag)
1.000 van het instap geld
100.000 van het prijzengeld
Je bent een schatquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:56 schreef lorence1 het volgende:
[..]
3 santies
niet shoppen in de pc (er komt op 21.00 een stemming wie dan wel meemag)
1.000 van het instap geld
100.000 van het prijzengeld
Ton van jackpot, 1000 van inleggeldquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:56 schreef Disana het volgende:
Twee sancties voor het schoppen? Wat zijn die sancties dan?
Ze dacht dat ze boven 'de wet' stond, maar staat nu weer met beide benen op de grond. Alleen kan ze dat niet verdragen.quote:
+ Officiële waarschuwing, als ze nog 1 x over de scheef gaat moet ze vertekkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ton van jackpot, 1000 van inleggeld
Niet naat PC
Wat een dikke, dikke pech. Hartstikke bedankt!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef lorence1 het volgende:
[..]
o,ja en een officiele waarschuwing die geld tot het einde van haar verblijf
het is omdat jaap ervoor gepleit heeft dat ze niet exit hoefde..... volgens de brief
Absurt is alles daar.. En sukkel ik kijk er nog naar ookquote:
Hier lopen de streams perfect...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef lorence1 het volgende:
is het bij jullie ook buffer de buffer de buffer?
Pooier?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef Sporti het volgende:
Bij tien staat als beroep van Dennis zelfstandig ondernemer weet iemand wat hij precies deed?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:00 schreef Gert het volgende:
OK, dus het kost een ton om iemand hard in zijn of haar buik te schoppen.
Dat opent perspectieven.
Ik hoop haast dat het totáál uit de hand loopt. Dat gelabbekak van de redactie en het meten met twee maten vráágt erom.
thanxquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent een schat![]()
Die van het prijzengeld is natuurlijk een wassen neus. Ik vind het echt bespottelijk laag in verhouding tot de hoge boetes voor anderen.
Nee, maar hij kan er wel voor zorgen dat Huub binnen notime buiten die poort staat. En wie is de lachende 3e?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:00 schreef riri het volgende:
Denkt die gozer van een Dennis echt dat ie met het rondlopen in pak met z'n hand in de zak en een glas in het hand een jaar lang vol houdt in dat huis?
Hij wil een kledinglijn opzetten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef Sporti het volgende:
Bij tien staat als beroep van Dennis zelfstandig ondernemer weet iemand wat hij precies deed?
Hij heeft een 'kledinglijn' met een vriend. Maar hij vertelt er zo ongeïnteresseerd, haast beschaamd over dat het niet veel voor kan stellen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef Sporti het volgende:
Alle boetes zijn tegenwoordig 100.000. Die van Huub ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent een schat![]()
Die van het prijzengeld is natuurlijk een wassen neus. Ik vind het echt bespottelijk laag in verhouding tot de hoge boetes voor anderen.
hij stond met zijn schoenen op de blote tenen van dennis als vergelding dat dennis lieke uitschold (heeft huub zelf bevestigd met de woorden: tenentrappen wordt nooit op de cams vastgelegd)quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt dat Huub begon en Dennis zich verweerde. ONZIN!!!!!!!!! Wéér heeft ze niet goed gekeken.
Precies... weg met die losers.... Maar let maar op... Huub gaat straks iets te ver en hij ligt eruit.... Pannekoek heeft eindelijk d'r doel bereikt. Dat er verder geen hond meer naar kijkt dat zal d'r een worst wezen... D'r ego is waarschijnlijk nog groter dan die van Huub.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:00 schreef Gert het volgende:
OK, dus het kost een ton om iemand hard in zijn of haar buik te schoppen.
Dat opent perspectieven.
Ik hoop haast dat het totáál uit de hand loopt. Dat gelabbekak van de redactie en het meten met twee maten vráágt erom.
geen ideequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:03 schreef Clank het volgende:
Gaan Amanda en Lieke niet meer naar 538??
Ik dacht trouwens dat die boete bij elke overtreding zou verdubbelen? Of is dat ook weer afgeschaft?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alle boetes zijn tegenwoordig 100.000. Die van Huub ook.
Mooiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:03 schreef Soury het volgende:
Brian heeft een nare hoest
Dacht gelezen te hebben dat het om 00.00 isquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:03 schreef Clank het volgende:
Gaan Amanda en Lieke niet meer naar 538??
Ook elk 100.000 prijzengeld en 1000 inleg? Ik dacht dat het voor Huub verdubbeld zou worden. Ze weten daar ook echt niet wat ze willen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:01 schreef lorence1 het volgende:
[..]
thanx![]()
ja ze gaat toch niet voor de jackpot zegt ze dus idd geen sanctie dus voor haar, maar 100.000 euro is voor iedereen
Ook dennis en huub kregen deze boete voor hun acties van gisteravond.
En dat is ook echt belachelijk.... waarom moesten Huub, Amanda en Brian 200.000 boete hebben? Ook zelfs in het toepassen van deze belachelijke onzin is redactiequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alle boetes zijn tegenwoordig 100.000. Die van Huub ook.
en gisteren bleek ; een trui die ze hebben gezien en aangepast, that's all.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft een 'kledinglijn' met een vriend. Maar hij vertelt er zo ongeïnteresseerd, haast beschaamd over dat het niet veel voor kan stellen.
Silvia was ook altijd onzichtbaar maar super sterkquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
ongelooflijk wat een lulletje blijft het, dennis de onzichtbare KOTS KOTS KOTS![]()
![]()
![]()
Erg achterbaks, net als dat knijpen met zijn nagels in het vlees. Typische Huub eerlijkheid?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:03 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij stond met zijn schoenen op de blote tenen van dennis als vergelding dat dennis lieke uitschold (heeft huub zelf bevestigd met de woorden: tenentrappen wordt nooit op de cams vastgelegd)
Ze lezen Fok!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:07 schreef Kinga het volgende:
Wát zei amanda? "op allerlei forums stond ook meteen dat ie ze aan het betasten was" Zei ze dat?
dan heeft degene die eerder zei dat Huub hem Amanda zou gunnen gelijk krijgen. En Lieke gunde hij hem eerder niet??quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:06 schreef noekje het volgende:
Huub: alles best als die maar niet naar Jaap gaat!
Misschin moet ze die punten gewoon even ongevraagd lenen van kutjaapquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef Prospera het volgende:
Even recapituleren:
Natasia is fokking boos op haar sancties:
1. niet mogen winkelen
2. voor de rest van haar verblijf heeft ze een officiële waarschuwing.
Het was een vetharde trap en ze zou het zo weer doen.
Ze twijfelt nu om haar 24 uur aan te vragen, ze wil haar ventje bellen, maar dat moet dan met punten uit de pot met toestemming van Jaap. Ze wil Jaap niet dankbaar zijn.
Dat is dus wat hem nooit lukt...dennis heeft geen enkel eigen initiatief...nul komma nul dus.....is een heel zwakke broederquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:02 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Nee, maar hij kan er wel voor zorgen dat Huub binnen notime buiten die poort staat. En wie is de lachende 3e?
ja wie er mee mag met dhr Wehkamp shoppen in Amsterdamquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:04 schreef Taurus het volgende:
Wat voor discussie is er aan de gang? Is er een stemming?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:07 schreef Prospera het volgende:
Oh oh, donderdag ontslagronde en Jaap is vast de sjaak nu.
Yup... ik meende dat Huub maandagmiddag refereerde aan een brief waar dat instond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat die boete bij elke overtreding zou verdubbelen? Of is dat ook weer afgeschaft?
Zolang Brian uit de gevechtszone blijft en dat doet hij de laatste paar dagen komt het hem alleen maar goed uit wat nu gebeurt. hij hoeft alleen maar zijn sudokotjes op te lossen en te konijnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:07 schreef noekje het volgende:
Pak dan met z'n vieren eens Jaap aan. Als duwen mag. Brian duwt hem er voor in en achter weer uit en dat mag!!
Succes zou ik zeggen.
Ach wat denk je zelf !!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:08 schreef BarryK het volgende:
Natasia gaat 'm aanvragen, ...
Ze vraagt m officieel aan nu. 24 uur
dankzij het geld van de streamers spaart DGK geld voor een martelkamerquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef Gert het volgende:
Dus ze wordt er niet uitgestuurd?
Wat wil de DGK-productie nou eigenlijk?
Dat het nóg geweldadiger wordt allemaal?
verzet naar 21.00 dus nuquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:04 schreef CoT het volgende:
Hoelaat is die stemming?
Helpt wel, tot nu toe komt ze overal goed mee weg!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat weer op de bedeltoer. Bah! Stom mokkel!
Ja want Huub zei dat als hij de volgende keer weer een verdubbeling van de boete zou krijgen, hij het huis zou verlaten omdat ie het dan allemaal niet meer waard vond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat die boete bij elke overtreding zou verdubbelen? Of is dat ook weer afgeschaft?
maar zit wel thuisquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:07 schreef linda25 het volgende:
[..]
Silvia was ook altijd onzichtbaar maar super sterk
Mooi weg met dat mensquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef CoT het volgende:
Natasia heeft haar 24 uur aangevraagt
Dennis heeft Huub anders al aardig over de rooie gekregen. Zijn eigen initiatief is gewoon duwen tegen Lieke en Huub zit boven op Dennis. En de boetes stapelen zich opquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:07 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is dus wat hem nooit lukt...dennis heeft geen enkel eigen initiatief...nul komma nul dus.....is een heel zwakke broeder
Mijn favoriet.... getoneelhaakt omdat de centen belangrijker waren dan mensen die zich wel kunnen beheersen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:07 schreef linda25 het volgende:
[..]
Silvia was ook altijd onzichtbaar maar super sterk
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:11 schreef blomst het volgende:
Als natasja echt weg wil, loopt ze nu naar Jaap en geeft ze hem een trap.
Dan mag ze weg
Natasja naar huis en Jaap pijn.
is opgeheven, het is nu 100.000 en 1000 inleg huub zit nu dus op totaal 200.000 en 2000 inleggeld (2x sanctie) en natas ook (2x sanctie)quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook elk 100.000 prijzengeld en 1000 inleg? Ik dacht dat het voor Huub verdubbeld zou worden. Ze weten daar ook echt niet wat ze willen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want Huub zei dat als hij de volgende keer weer een verdubbeling van de boete zou krijgen, hij het huis zou verlaten omdat ie het dan allemaal niet meer waard vond.
Waarop de rechte ruggen van de redactie snel besloten om die regel af te schaffen.
Misschien een ideetje voor Dennis of Jaap: Amanda keihard in d'r buik schoppen.
Kost een tonnetje, maar Brian gaat dan fináál door het lint, slaat je het ziekenhuis in en moet de villa verlaten.![]()
O nee.. Brian krijgt dan natuurlijk óók gewoon een boete.
Ik denk dat de manier waarop je andere bewoners weg kunt krijgen dan toch echt wordt: vermoorden.
Briljant!
Is meteen een probleem voor Fons de wereld uit!
Echte zakenman hequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:13 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Die Dennis zit echt de hele dag met of zijn handen aan zijn neus, haar, of in zijn zakken..
Nou ben ik de weg kwijt... Huub heeft vandaag ook een sanctie gekregen maar blijft op 200.000?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:12 schreef lorence1 het volgende:
[..]
is opgeheven, het is nu 100.000 en 1000 inleg huub zit nu dus op totaal 200.000 en 2000 inleggeld (2x sanctie) en natas ook (2x sanctie)
Ik blijf Lieke een zwakke speler vinden wanneer het om dit soort spelletjes gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:14 schreef riri het volgende:
Heel goed Huub...hou je daaraan vat....je niet om laten lullen,door niemand niet...Lieke houd je mond...
Huub voelt intuitief aan dat er iets niet klopt aan dennis en jaap
Mijn god, die regels verzinnen en wijzigen ze ook waar je bij staatquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:12 schreef lorence1 het volgende:
[..]
is opgeheven, het is nu 100.000 en 1000 inleg huub zit nu dus op totaal 200.000 en 2000 inleggeld (2x sanctie) en natas ook (2x sanctie)
ja de eerdere 200.000 was teruggezet naar 100.000 (ook die van brian overigens)quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ben ik de weg kwijt... Huub heeft vandaag ook een sanctie gekregen maar blijft op 200.000?
klopt...goede meid maar hierin maakt ze erg grote inschattingsfoutenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik blijf Lieke een zwakke speler vinden wanneer het om dit soort spelletjes gaat.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:15 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehehe die toverkol loopt de buitentafel droog te maken::))))
weerbericht niet gelezen?
Ik ben hier te oud voorquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:16 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja de eerdere 200.000 was teruggezet naar 100.000 (ook die van brian overigens)
en nu weer 100.000 = 200.000
komt door die pillenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ben ik de weg kwijt... Huub heeft vandaag ook een sanctie gekregen maar blijft op 200.000?
ja anders loopt men na 2 sancties al het huis uitquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn god, die regels verzinnen en wijzigen ze ook waar je bij staat![]()
Ze zal wel weer gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
Houd je mond muts! Die is al zovaak buiten de poort geweest. Nu iemand anders zeg!
en er dan nog zo cheapass uitzien. Wonderlijk!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:17 schreef Meganog het volgende:
Amanda wil naar de PC omdat ze van dure kleding houdt.
Jah ik hou van uhm merk kleding en daar heb ik het ook al met achter over gehad.quote:
Weet ik niet,quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef noekje het volgende:
Waarom loopt de klok daar 20 minuten voor?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jah ik hou van uhm merk kleding en daar heb ik het ook al met achter over gehad.
Lieke zal nooit iets krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:19 schreef Kinga het volgende:
Ik gun het Lieke. Dan is Amanda ook weer lekker jaloers.
Hij krijgt zijn zin niet van lieke.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:20 schreef Haunter het volgende:
Huub is geirriteerd of niet? Wat is de oorzaak? (ik schakel net in)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |