en jij niet alleenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef 2live het volgende:
Ik word gek van dat geratel van Lieke
ik denk dat lieke in de menopauze een complete nachtmerrie voor haar man zal zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef 2live het volgende:
Ik word gek van dat geratel van Lieke
Dan mag ze een doe het zelf maagcorrectie setje gratis mee nemenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef farceman het volgende:
Denk wel dat Natasia vertrekt maar haar zal een waardig afscheid gegunt worden en dat is ook wel terecht na al die maanden werken
Die doet echt alles om te gaan zo te horen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:36 schreef noekje het volgende:
Als Amanda maar niet meegaat!!
Ojee dat word tandenborstels verstoppenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Dark het volgende:
Jaap wil Amanda en Brian even alleen spreken, hij heeft een gemeen plan!
Natasia gaat nergens!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Jezus, ik vind die schoppen die natasia uitdeelde harder dan die van Nena.
Laten ze Natasia er ook uitgooien dan.
eensch en lieke moet nu even kappen met zeuren en doordrammenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:39 schreef blomst het volgende:
Ik hoop ook fdat er niemand gaat, Jaap en Amanda zijn net weg geweest, Brian gun ik het zeker niet, en de anderen gunnen het Huub en Lieke niet. Dus niemand gaat,
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef SiRojK het volgende:
Nee, Huub past zich niet aan aan Lieke, dat doet hij nml nooit.. Hahahaha, prachtig
Pfff, Kun je even je Huubbril afzetten? Lieke krijgt tot nu toe nooit wat dat ze wil!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef grazygirl het volgende:
Lieke wil gewoon, dus ze is ook een meisje van ikke, ikke en ikke
Precies. Dat was echt schandalig en ik ben daar de hele dag al van over de zeik. En daarna Dennis nog een keer met dat schelden naar Lieke. Waar gaat dit spel nog over. Allemaal in de paardebak met wapen naar keuze....quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef SiRojK het volgende:
Goedzo Huub, straf die vieze verkrachter maar af... Jaap is gewoon een kansloze vetzak zoals hij zich gedraagt richting vrouwen (gister)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef SiRojK het volgende:
Goedzo Huub, straf die vieze verkrachter maar af... Jaap is gewoon een kansloze vetzak zoals hij zich gedraagt richting vrouwen (gister)
Welja kijkers en streamers pikken allesquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef Carlaa het volgende:
shit, 24 uur.. jammer dat ze zich niet houdt aan die "geen seconde langer"
Omdat natasia jankt om aandacht die ze dus nu heeft gekregen. Wedden dat ze niet gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef BarryK het volgende:
Waar huilt Lieke?
Omdat ze het gewoon jammer vind dat iemand weg gaat die ook heeeeeeeel lief kan zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef BarryK het volgende:
Waar huilt Lieke?
dat heeft ze met de febo afgesproken, tv momentje !!quote:
het is al beslist, natas blijft, die 24-uur is tv-makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef akveor het volgende:
Natasia vraagt d'r 24 uur aan... omgeluld door die vieze gore kloteredactie![]()
(Ze zijn m'n kots nog onwaardig)...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Dementor het volgende:
Lieke toont gewoon haar menselijke emoties.
Tuurlijk, maar sommigen zien het liever als nep. Zo gaat dat hier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Dementor het volgende:
Lieke toont gewoon haar menselijke emoties.
Ik denk dat het gewoon die hele spanning in dat huis is. ik geloof niet dat het huichelen isquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef DaanDobber het volgende:
Waarom huilt Lieke? Wat een huichelaar.
die noemde haar toch een baarmoederloze kerel etc?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Lieke jankt?
Natasja zit haar toch altijd dwars.
Natasia gaat helaas nog altijd in de stroom van rat en adel mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Lieke jankt?
Lijkt me geen slecht plan.... en dan meteen ook maar tegen die Dennisquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Natasia met iedereen aan het bonden nu.. om zo meer medestanders tegen Jaap te krijgen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef BarryK het volgende:
Huub stopt met DGK als hij in totaal 5ton aan boetes heeft.
Hahahaquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die noemde haar toch een baarmoederloze kerel etc?
die lachte toch zo hard toen jaap aan haar jurk trok>/
die meehielp met amanda lieke in haar nakie te zetten
die haar voor gifmengster, viezerik hoer etc uitmaakte
Lieke heeft meerdere keren gezegd dat ze Natasia eigenlijk wel lief vindt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Lieke jankt?
ja; die denkt PC-HOOFTquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef eeff het volgende:
Lieke jankt alleen omdat ze gefrustreerd is over Huub
kloptquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het is al beslist, natas blijft, die 24-uur is tv-maken
vind ik goed, tegen jaap is tegen mooiboyquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Natasia met iedereen aan het bonden nu.. om zo meer medestanders tegen Jaap te krijgen.
emmm en die budda2budda armband dan? Die rukte zowat uit dat mens haar handenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pfff, Kun je even je Huubbril afzetten? Lieke krijgt tot nu toe nooit wat dat ze wil!
Had ik gelijk of had ik gelijk?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef farceman het volgende:
Denk wel dat Natasia vertrekt maar haar zal een waardig afscheid gegunt worden en dat is ook wel terecht na al die maanden werken
En andersom.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef eeff het volgende:
Ik denk dat Lieke een stuk leuker is zonder Huubje
die heeft hij volgens mij heel snelquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef BarryK het volgende:
Huub stopt met DGK als hij in totaal 5ton aan boetes heeft.
ja het valt oook niet mee voor Lieke dat ze niet naar de PC hooft mag!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar sommigen zien het liever als nep. Zo gaat dat hier.
denk ik ook, en Huub vond ik leuker zonder Lieke.....dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef eeff het volgende:
Ik denk dat Lieke een stuk leuker is zonder Huubje
Hij uit haar handen? Zij uit zijn handen? Ik snap je zin nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef lorence1 het volgende:
[..]
emmm en die budda2budda armband dan? Die rukte zowat uit dat mens haar handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |