en jij niet alleenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef 2live het volgende:
Ik word gek van dat geratel van Lieke
ik denk dat lieke in de menopauze een complete nachtmerrie voor haar man zal zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef 2live het volgende:
Ik word gek van dat geratel van Lieke
Dan mag ze een doe het zelf maagcorrectie setje gratis mee nemenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef farceman het volgende:
Denk wel dat Natasia vertrekt maar haar zal een waardig afscheid gegunt worden en dat is ook wel terecht na al die maanden werken
Die doet echt alles om te gaan zo te horen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:36 schreef noekje het volgende:
Als Amanda maar niet meegaat!!
Ojee dat word tandenborstels verstoppenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Dark het volgende:
Jaap wil Amanda en Brian even alleen spreken, hij heeft een gemeen plan!
Natasia gaat nergens!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Jezus, ik vind die schoppen die natasia uitdeelde harder dan die van Nena.
Laten ze Natasia er ook uitgooien dan.
eensch en lieke moet nu even kappen met zeuren en doordrammenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:39 schreef blomst het volgende:
Ik hoop ook fdat er niemand gaat, Jaap en Amanda zijn net weg geweest, Brian gun ik het zeker niet, en de anderen gunnen het Huub en Lieke niet. Dus niemand gaat,
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef SiRojK het volgende:
Nee, Huub past zich niet aan aan Lieke, dat doet hij nml nooit.. Hahahaha, prachtig
Pfff, Kun je even je Huubbril afzetten? Lieke krijgt tot nu toe nooit wat dat ze wil!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef grazygirl het volgende:
Lieke wil gewoon, dus ze is ook een meisje van ikke, ikke en ikke
Precies. Dat was echt schandalig en ik ben daar de hele dag al van over de zeik. En daarna Dennis nog een keer met dat schelden naar Lieke. Waar gaat dit spel nog over. Allemaal in de paardebak met wapen naar keuze....quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef SiRojK het volgende:
Goedzo Huub, straf die vieze verkrachter maar af... Jaap is gewoon een kansloze vetzak zoals hij zich gedraagt richting vrouwen (gister)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef SiRojK het volgende:
Goedzo Huub, straf die vieze verkrachter maar af... Jaap is gewoon een kansloze vetzak zoals hij zich gedraagt richting vrouwen (gister)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |