Welja kijkers en streamers pikken allesquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef Carlaa het volgende:
shit, 24 uur.. jammer dat ze zich niet houdt aan die "geen seconde langer"
Omdat natasia jankt om aandacht die ze dus nu heeft gekregen. Wedden dat ze niet gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef BarryK het volgende:
Waar huilt Lieke?
Omdat ze het gewoon jammer vind dat iemand weg gaat die ook heeeeeeeel lief kan zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef BarryK het volgende:
Waar huilt Lieke?
dat heeft ze met de febo afgesproken, tv momentje !!quote:
het is al beslist, natas blijft, die 24-uur is tv-makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef akveor het volgende:
Natasia vraagt d'r 24 uur aan... omgeluld door die vieze gore kloteredactie![]()
(Ze zijn m'n kots nog onwaardig)...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Dementor het volgende:
Lieke toont gewoon haar menselijke emoties.
Tuurlijk, maar sommigen zien het liever als nep. Zo gaat dat hier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Dementor het volgende:
Lieke toont gewoon haar menselijke emoties.
Ik denk dat het gewoon die hele spanning in dat huis is. ik geloof niet dat het huichelen isquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef DaanDobber het volgende:
Waarom huilt Lieke? Wat een huichelaar.
die noemde haar toch een baarmoederloze kerel etc?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Lieke jankt?
Natasja zit haar toch altijd dwars.
Natasia gaat helaas nog altijd in de stroom van rat en adel mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Lieke jankt?
Lijkt me geen slecht plan.... en dan meteen ook maar tegen die Dennisquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Natasia met iedereen aan het bonden nu.. om zo meer medestanders tegen Jaap te krijgen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef BarryK het volgende:
Huub stopt met DGK als hij in totaal 5ton aan boetes heeft.
Hahahaquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die noemde haar toch een baarmoederloze kerel etc?
die lachte toch zo hard toen jaap aan haar jurk trok>/
die meehielp met amanda lieke in haar nakie te zetten
die haar voor gifmengster, viezerik hoer etc uitmaakte
Lieke heeft meerdere keren gezegd dat ze Natasia eigenlijk wel lief vindt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Lieke jankt?
ja; die denkt PC-HOOFTquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef eeff het volgende:
Lieke jankt alleen omdat ze gefrustreerd is over Huub
kloptquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het is al beslist, natas blijft, die 24-uur is tv-maken
vind ik goed, tegen jaap is tegen mooiboyquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Natasia met iedereen aan het bonden nu.. om zo meer medestanders tegen Jaap te krijgen.
emmm en die budda2budda armband dan? Die rukte zowat uit dat mens haar handenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pfff, Kun je even je Huubbril afzetten? Lieke krijgt tot nu toe nooit wat dat ze wil!
Had ik gelijk of had ik gelijk?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef farceman het volgende:
Denk wel dat Natasia vertrekt maar haar zal een waardig afscheid gegunt worden en dat is ook wel terecht na al die maanden werken
En andersom.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef eeff het volgende:
Ik denk dat Lieke een stuk leuker is zonder Huubje
die heeft hij volgens mij heel snelquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef BarryK het volgende:
Huub stopt met DGK als hij in totaal 5ton aan boetes heeft.
ja het valt oook niet mee voor Lieke dat ze niet naar de PC hooft mag!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar sommigen zien het liever als nep. Zo gaat dat hier.
denk ik ook, en Huub vond ik leuker zonder Lieke.....dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef eeff het volgende:
Ik denk dat Lieke een stuk leuker is zonder Huubje
Hij uit haar handen? Zij uit zijn handen? Ik snap je zin nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef lorence1 het volgende:
[..]
emmm en die budda2budda armband dan? Die rukte zowat uit dat mens haar handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |