he hallo zeg heb ik het hier erover dat ze nooit wat krijgt en dat Huub dat bepaald??? wie ben jij dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pfff, Kun je even je Huubbril afzetten? Lieke krijgt tot nu toe nooit wat dat ze wil!
Amanda weet het nu ook, Brian en Dennis weten het dus binnenkort.........nog 2 weekjes Huub?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef BarryK het volgende:
Huub stopt met DGK als hij in totaal 5ton aan boetes heeft.
Alleen al daarom is het eigenlijk niet vertrouwd dat ze daar blijft. Want ze kan het nog wel eens menen ook. En dan nog durven uit te spreken dat ze zich door hem bedreigd voeldequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef BarryK het volgende:
"gaat hij dit nog een keer flikken dan vermoord ik hem" aldus Natasia over Jaap
Ik snap de zinnen hier blijkbaar nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:47 schreef grazygirl het volgende:
[..]
he hallo zeg heb ik het hier erover dat ze nooit wat krijgt en dat Huub dat bepaald??? wie ben jij dan?![]()
Terwijl hij zelf altijd pleit om mensen "Kapot" temakenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Huub is nog even de moraalridder aan het uithangen.
tuurlijk, die gaan Huub uitlokken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda weet het nu ook, Brian en Dennis weten het dus binnenkort.........nog 2 weekjes Huub?
Natasia heeft jaap beloofd dat ze hem alsnog gaat pakken buiten de kooi. heet dat niet bedreiging voor de zoveelste keer?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen al daarom is het eigenlijk niet vertrouwd dat ze daar blijft. Want ze kan het nog wel eens menen ook. En dan nog durven uit te spreken dat ze zich door hem bedreigd voelde![]()
dat heeft ze idd meerdere keren gezegd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke heeft meerdere keren gezegd dat ze Natasia eigenlijk wel lief vindt.
Maar een aantal mensen willen erg graag Lieke een huichelaar noemen. Nou, een OSCAR voor Lieke dan.
Na het gesprek me de febo kwam ze met die boodschap terugquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb dit helaas helemaal gemist, en het blijkt uit de COS niet duidelijk of die 24-uurs al is aangevraagd of dat ze erover denkt. Update, iemand?
Heeft nog niks aangevraagtquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb dit helaas helemaal gemist, en het blijkt uit de COS niet duidelijk of die 24-uurs al is aangevraagd of dat ze erover denkt. Update, iemand?
hihi ik de mijne zelf ook niet maar je snapt wel wat ik bedoel denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik snap de zinnen hier blijkbaar niet
sjohn moet eens hard in reet geneukt worden door jaap, en dan zeggen dat, dat de bedoeling isquote:
nee die 24 uur moet ze nog aanvragenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
Huub lokt wel degelijk uit en kan ook een enorme etter zijn, maar jaap is gewoon knetterquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef Anderkeertje het volgende:
En Huub probeert niemand tot fysiek geweld uit te lokken. alleen Jaap heeft nu een zieke geest
Hij snapt niks.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Dennis snapt het plan van jaap niet met die stemming.
Hij kijkt echt suf genoeg om het ook echt niet te kunnen snappen
Nee, ik snapte er geen reet van...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:51 schreef grazygirl het volgende:
[..]
hihi ik de mijne zelf ook niet maar je snapt wel wat ik bedoel denk iken anders dikke vette pech
![]()
Ze gaat idd niet. Ze merkt dat haar medebewoners het met haar eens zijn... en dat is voor mevrouw genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:50 schreef lorence1 het volgende:
maar morgen is ze weer blij want natas blijft toch wel... ze zei net op langspeelplaatmodus dat ze geen 24 uur zou aanvragen, maar direct zou weggaan..... en nu vraagt ze toch die 24 uur aan, dus die gaat morgen never nooit weg
ja ze vond het onrechtvaardig dat jaap geen boete heeft gehad en zij wel allemaal sancties en daarom wil ze wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus het is haar eigen idee, een plan dat ze heeft?
Huub zegt nog:"eerst een nachtje over slapen en dán je 24 uur aanvragen"quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Zoals ik al zei...ze blijft.
nou het komt wel egoistisch over, dat zeker maar daarom hoeft ze zeker niet een grote egoist te zijn maar het lijkt wel of ze om die stemming te krijgen vriendjes met Jaap wil zijn, terwijl ieder normaal denkend mens kan zien dat Jaap NIET te vertrouwen is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, ik snapte er geen reet van...
Een meisje van ikke ikke ikke is naar mijn mening een egoist, dat is negatief, maargoed....![]()
Dankjewel. Die sancties, zijn dat oude, of heeft ze er net een gehad? Sorry dat ik zo lastig benquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja ze vond het onrechtvaardig dat jaap geen boete heeft gehad en zij wel allemaal sancties en daarom wil ze weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |