+ Officiële waarschuwing, als ze nog 1 x over de scheef gaat moet ze vertekkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ton van jackpot, 1000 van inleggeld
Niet naat PC
Wat een dikke, dikke pech. Hartstikke bedankt!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef lorence1 het volgende:
[..]
o,ja en een officiele waarschuwing die geld tot het einde van haar verblijf
het is omdat jaap ervoor gepleit heeft dat ze niet exit hoefde..... volgens de brief
Absurt is alles daar.. En sukkel ik kijk er nog naar ookquote:
Hier lopen de streams perfect...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef lorence1 het volgende:
is het bij jullie ook buffer de buffer de buffer?
Pooier?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef Sporti het volgende:
Bij tien staat als beroep van Dennis zelfstandig ondernemer weet iemand wat hij precies deed?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:00 schreef Gert het volgende:
OK, dus het kost een ton om iemand hard in zijn of haar buik te schoppen.
Dat opent perspectieven.
Ik hoop haast dat het totáál uit de hand loopt. Dat gelabbekak van de redactie en het meten met twee maten vráágt erom.
thanxquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent een schat![]()
Die van het prijzengeld is natuurlijk een wassen neus. Ik vind het echt bespottelijk laag in verhouding tot de hoge boetes voor anderen.
Nee, maar hij kan er wel voor zorgen dat Huub binnen notime buiten die poort staat. En wie is de lachende 3e?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:00 schreef riri het volgende:
Denkt die gozer van een Dennis echt dat ie met het rondlopen in pak met z'n hand in de zak en een glas in het hand een jaar lang vol houdt in dat huis?
Hij wil een kledinglijn opzetten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef Sporti het volgende:
Bij tien staat als beroep van Dennis zelfstandig ondernemer weet iemand wat hij precies deed?
Hij heeft een 'kledinglijn' met een vriend. Maar hij vertelt er zo ongeïnteresseerd, haast beschaamd over dat het niet veel voor kan stellen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef Sporti het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |