Al die mogelijkheden!quote:
Of de muur eruit hakken.quote:
Ik zit er zelf in jeweets!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Heeft iemand nog een boekenkast over?
Oeh, die heb ik ook, had hem voor 12 euro gekocht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien moet ik zo'n goedkope bij de IKEA vandaan halen. Geloof dat ik er een zag van 15 euro, waar ik voorlopig wel mee uit de voeten zou kunnen.
Maarja.
ja maar waat laat je zo'n dingquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien moet ik zo'n goedkope bij de IKEA vandaan halen. Geloof dat ik er een zag van 15 euro, waar ik voorlopig wel mee uit de voeten zou kunnen.
Maarja.
In de gang, daar staat m'n andere boekenkast tenslotte ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar waat laat je zo'n ding. mijn kamer is enorm en barst uit z'n voegen
.
Ik vraag mij dat ook steeds meer af. Heb gewoon te weinig ruimte...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar waat laat je zo'n ding. mijn kamer is enorm en barst uit z'n voegen
.
Ik wil alleen maar bier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Q ik wil je auto lenen, hou hem maar!
Verrassend antwoord.quote:
Goh, ben je er ook achter hoe anders het is, en zo on-confortabel..quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:20 schreef Q. het volgende:
Oh, en Windows Vista moet dood.
Mijn vakantie is uitgesteld, ik vergeet op het moment alles wat ik maar wilquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:50 schreef Burdie het volgende:
Daaaaaaaaaaaaag lieve snoesjes, vergeten jullie niet te genieten van het leven?![]()
.
waar zou je heen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn vakantie is uitgesteld, ik vergeet op het moment alles wat ik maar wil.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn vakantie is uitgesteld, ik vergeet op het moment alles wat ik maar wil.
Nergens nog. Sorry dat je dus geen inspiratie van me kan lenenquote:
Dat kwam over, ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gisteravond was gewoon het beste concert van mijn leven.
Dat is dan de enige die hier ontopic zou zijn, maar ze is er nooit,quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef nixxx het volgende:
Amy Winehouse kerft in buik bij interviewkrassen
Rehab en internet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is dan de enige die hier ontopic zou zijn, maar ze is er nooit,.
ja.. stom kind..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wij kunnen vast heel therapeutisch zijn,quote:
Je bedoelt zoals Aarti gisteren toegaf dat ze van ons geleerd heeft dat liefde om te kotsen kan zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wij kunnen vast heel therapeutisch zijn,.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Aarti gisteren toegaf dat ze van ons geleerd heeft dat liefde om te kotsen kan zijn?
Wat een vakmensen zijn we he.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Aarti gisteren toegaf dat ze van ons geleerd heeft dat liefde om te kotsen kan zijn?
Oh, waren dat vlindertjes?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
! dat komt omdat de vlindertjes in haar buik proberen te ontsnappen en tegen haar slokdarm aan kietelen
Try this at home, we're trained professionals.quote:
Die kende je nog niet?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:24 schreef Frezer het volgende:
Jottem. Imagine door Avril Lavigne.
Wist je dat niet danquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:24 schreef Frezer het volgende:
Jottem. Imagine door Avril Lavigne.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Anthraxx het volgende:
Imagine als in Imagine van John Lennon?
Nee, ik ben als labiele slowchatslet altijd offtopic, bedoel jequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vooruit, jij mag naast Amy plaats nemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, ik ben als labiele slowchatslet altijd offtopic, bedoel je.
Nee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:28 schreef Burdie het volgende:
Oja. Gaarne advies over het volgende.
Als je autorijden doodeng vindt en om die reden de afgelopen 3 jaar geen auto meer hebt gereden (maar wel al 8 jaar je rijbewijs hebt) is het dan slim om je ouders van 't vliegveld te gaan halen en naar huis te rijden met een nieuwe citroën xantia?
Ja, ik weet ook niet wat me bezielt ineensquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:28 schreef Frezer het volgende:
Je moet sowieso behandeld worden voor dat continue ge-van de laatste tijd.
Eventjes flink oefenen op een rustige stek?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:28 schreef Burdie het volgende:
Als je autorijden doodeng vindt en om die reden de afgelopen 3 jaar geen auto meer hebt gereden (maar wel al 8 jaar je rijbewijs hebt) is het dan slim om je ouders van 't vliegveld te gaan halen en naar huis te rijden met een nieuwe citroën xantia?
Slim? Nee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:28 schreef Burdie het volgende:
Ze komen komende zaterdagochtend al aan. Die opfrisrijles vóór die tijd plannen, lijkt me niet haalbaar. Bah, stomme zussen ook altijd, met hun stomme plannetjes. Zelf een überregelmatig en burgerlijk leven hebben, en altijd maar denken dat 't kleine zusje wel flexibel genoeg is om alle gaten in te vullen (want: student).quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee.
Wat je wel kan doen is om een opfris rijles te nemen en ze dan op te gaan halen.
Yep. Ik vind autorijden gewoon doodeng.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Eventjes flink oefenen op een rustige stek?
3 jaar is wel vrij lang, overigens..
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze komen komende zaterdagochtend al aan. Die opfrisrijles vóór die tijd plannen, lijkt me niet haalbaar. Bah, stomme zussen ook altijd, met hun stomme plannetjes. Zelf een überregelmatig en burgerlijk leven hebben, en altijd maar denken dat 't kleine zusje wel flexibel genoeg is om alle gaten in te vullen (want: student)..
Er is vast in Utrecht wel een rijschool die je snel er tussen kan plannen gok ik. Dat moet echt geen probleem zijn als je het uitlegt. En daarbij: niet geschoten is altijd mis.God, wat klink ik als een oude lul nu.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze komen komende zaterdagochtend al aan. Die opfrisrijles vóór die tijd plannen, lijkt me niet haalbaar. Bah, stomme zussen ook altijd, met hun stomme plannetjes. Zelf een überregelmatig en burgerlijk leven hebben, en altijd maar denken dat 't kleine zusje wel flexibel genoeg is om alle gaten in te vullen (want: student)..
dan lijkt het me dat je je antworod al hebt majaquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yep. Ik vind autorijden gewoon doodeng..
Zelfs als bijrijder sterf ik regelmatig duizend doden van angst.
En dan zijn er nog mensen die beweren dat relationele status en geluk niet correleren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat me bezielt ineens.
Wat was dat een verschrikkelijk concert trouwens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef nixxx het volgende:
vader vergeef het hun
vader vergeef het hun
's avonds als zijn hart breekt..
's avonds in de verte
Wat weet jij over mijn relationele status?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die beweren dat relationele status en geluk niet correleren.
Spinvis?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat was dat een verschrikkelijk concert trouwens.
Alleen door dat laatste nummer van 'm, heb ik zijn cd's niet gelijk allemaal weggegooid. Maar ik weet niet of ik ze ooit nog weer ga draaien. Een doorgedraaide krankzinnige is het geworden!
verliefdheden en aanverwante zaken dan,quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat weet jij over mijn relationele status? [afbeelding]
Nee, geworden. Dat betekent dat het recent is.quote:
Spinvis, ja. Ik vond zijn concert een verschrikking, hij is echt compleet losgeslagen, doorgedraaid en de weg kwijt.quote:
verliefdheid kan een hoop goed maken, ja. Maar ik ben er niet gelijk beter door hoor, de moodswings en dips zijn er nog altijd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
verliefdheden en aanverwante zaken dan,.
WLZ.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, geworden. Dat betekent dat het recent is.
Dit was mijn vierde concert van 'm. En nee, ik heb niet echt de behoefte op korte termijn nog eens te gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vond het bij voorbaat al niets om heel eerlijk te zijn. Maar knap van je dat je een concert uit heb kunnen zitten.
Poldermodelletje uit de kast trekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit was mijn vierde concert van 'm. En nee, ik heb niet echt de behoefte op korte termijn nog eens te gaan.
Maar nu moet ik er vandoor, de mensen uit mijn theatersportgroep heel hard onder hun kont gaan schoppen en lastig vallen. Stelletje idioten zijn het! Ze ondermijnen mijn gezag!!
Gek dat je niet juist een verwantschap met de man voelde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Burdie het volgende:
Een doorgedraaide krankzinnige is het geworden!
Gezocht: theatersportgroep wegens acuut overlijden van vorige groep. Doodsoorzaak was in alle gevallen 'een noodlottig ongeval'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Burdie het volgende:
Stelletje idioten zijn het! Ze ondermijnen mijn gezag!!
Het meer despotische alternatief voor het poldermodelletje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gezocht: theatersportgroep wegens acuut overlijden van vorige groep. Doodsoorzaak was in alle gevallen 'een noodlottig ongeval'.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gek dat je niet juist een verwantschap met de man voelde.
[/flauw]![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
[/flauw]![]()
Burdie is gesteld op duidelijkheid en directheid, dus dit lijkt me verreweg de beste oplossing voor alle betrokkenen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het meer despotische alternatief voor het poldermodelletje.
Ja, maar ik ben zo ontzettend lief verder dat dat al mijn gemene opmerkingen goed maakt.quote:
quote:
daar heb je een punt..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo ontzettend lief verder dat dat al mijn gemene opmerkingen goed maakt.
ja.. maar nog niets gehoordquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
Heb je nu een bod op dat huis uitgebracht Nixxx?![]()
Das heel mooiquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]Ja
dat
is
toch
algemeen
bekend
Spannend!quote:
je bent helemaal toppie!quote:
Waarbij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
je bent helemaal toppie!
air is er niet bij volgende week btw
OK, dan wordt het een kleine meet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
je bent helemaal toppie!
air is er niet bij volgende week btw
Een meet voor (aanstaande) Hagenaars.quote:
de plato en nixxx ( en moks misschien) bier op het plein meet!quote:
Nu moet ik eigenlijk wat gaan verzinnen voor jou dat dat overtreft.quote:
Waarover we verder alleen via PM's spreken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
de plato en nixxx ( en moks misschien) bier op het plein meet!
anoniemquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarover we verder alleen via PM's spreken.![]()
onder de kloon R@bquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, Nixxx is een kaalkoppie. Reageer je ook al op de FP?
nazionaal suf dagblad foor paupers?quote:
Nee, de door Q. bedachte naam voor de nazi's op de fp.quote:
Liever jou als leider dan een NSDFP'er.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef Q. het volgende:
Niets tegen mij he?
if i said you had a beautiful body, would you hold it against me?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef Q. het volgende:
Niets tegen mij he?
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef Aarti het volgende:
heyhallo!
Heyquote:
In jouw geval zou het misschien goed zijn om eens een nachtje slaap over te slaan.quote:
voor jou vast ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In jouw geval zou het misschien goed zijn om eens een nachtje slaap over te slaan.![]()
geen lekkere politieagent voor je?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:21 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
slapen doe ik niet meer vandaag
politie net aan de deur gehad
sowee! dan was ie wel heel lekker...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kweetniet, met een hartslag van 250 let je daar niet op
WTZ!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vast niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
sowee! dan was ie wel heel lekker...
of was er een vastgoedhandelaar voor je deur neergeknald?
"De afgelopen vijf minuten werden u aangeboden door nixxx"quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef nixxx het volgende:
Airverwen je je meisje ook een beetje van mij vanavond?
Hoezo dat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In jouw geval zou het misschien goed zijn om eens een nachtje slaap over te slaan.![]()
Dat kan je haar toch niet aandoen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef nixxx het volgende:
complete succeservaring dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
leuk, warm, gezellig, druk, duur
de langste vijf minuten van uw leven..quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
"De afgelopen vijf minuten werden u aangeboden door nixxx"
hij bedoelde neucken sjow.. sex enzo..quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Heb het ooit wel eens gedaan (in een vakantie), maar overslaan van slaap zal mijn werk 100% beïnvloeden.. Ik zal het daarom ook niet doen als ik de volgende dag weer aan het werk moet..
Ik zal een flinke scheet laten onder het dekbed vanavond namens jou...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef nixxx het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef nixxx het volgende:
die zijn dodelijk vandaag.. je bent gewaarschuwd...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal een flinke scheet laten onder het dekbed vanavond namens jou...
Dat heb ik ook al een heule tijd niet gedaan of gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
hij bedoelde neucken sjow.. sex enzo..
zekers, SF is erg mooi. Vooral Yosemite park was erg mooi. Mooie watervallen en natuur en lieve eekhoorntjes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
complete succeservaring dus![]()
waarom politie?
Gatverdamme, dat doe je toch niet?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
hij bedoelde neucken sjow.. sex enzo..
dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een heule tijd niet gedaan of gehad
daarom....quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een heule tijd niet gedaan of gehad
mijn broer had ook allemaal veel te mooie fotos enzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
zekers, SF is erg mooi. Vooral Yosemite park was erg mooi. Mooie watervallen en natuur en lieve eekhoorntjes.
ja als je goed kunt fotograferen wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
mijn broer had ook allemaal veel te mooie fotos enzo
Moet je van je moeder om 10 uur in bed liggen?quote:
jij zou eens naar je moeder moeten luisteren.. dan had je wel een eerlijk beroep gekozenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet je van je moeder om 10 uur in bed liggen?
* nixxx strooit zout en peper over Aartiquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef Aarti het volgende:
flauw!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx strooit zout en peper over Aarti
[afbeelding]
Al dacht ik toendertijd dat ze poessie real good zongen,quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
tu
tu
du
tu
tu
tu
![]()
Ah push it, push it real good!
* Frezer wordt melancholisch,.
Nostalgiequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
tu
tu
du
tu
tu
tu
![]()
Ah push it, push it real good!
* Frezer wordt melancholisch,.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij zou eens naar je moeder moeten luisteren.. dan had je wel een eerlijk beroep gekozen
Jawel, de moderne mens moet minstens twee maal per jaar op vakantie.quote:
Dan doe ik het verdraaid kut, de afgelopen 3 jaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, de moderne mens moet minstens twee maal per jaar op vakantie.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi
Stom tentamen
Stomme tijdnood as usual
Stom goederenrecht
Nu vakantie
Volgend semester 2 nieuwe vakken en wellicht deze 2 volgend jaar tweede semester weer overdoen, so be it dan
In dat geval maakt het niet veel uit waar ze je heen brengen,quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef liefie_ het volgende:
nee ik wil heel graag!
alleen ik kan niet tegen kiezen en tijdsdruk en stress!
ik ga dood
Ik ben ook al drie jaar niet meer op vakantie geweest en ik hou ook helemaal niet van lange vakanties.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan doe ik het verdraaid kut, de afgelopen 3 jaar.. Nu krijg ik zin in wintersport,
.
Wat noem je lang? Meer dan een week of 2 hoeft voor mij ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben ook al drie jaar niet meer op vakantie geweest en ik hou ook helemaal niet van lange vakanties.
Een dikke week is lang zat, dan heb ik het wel gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat noem je lang? Meer dan een week of 2 hoeft voor mij ook niet
Gelukkig is mijn neanderthalerkant goed ontwikkeldquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, de moderne mens moet minstens twee maal per jaar op vakantie.![]()
Nee Henk, niet jij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef Frezer het volgende:
Ik ga er een eind aan maken.
De mijne dus ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn neanderthalerkant goed ontwikkeld.
Gek genoeg verbaast dat me nietquote:
Ik ben verbazingwekkend genoeg zelden verbaasd.quote:
Verbazingwekkend!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben verbazingwekkend genoeg zelden verbaasd.
Uh. Ananas.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Ah twisted ik ging wate ten maken enzo he maaarrrrrr wat lust je niet?
Ik las eerst "Greek culture".quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb zo'n leuk boek gekocht vandaag.
GeekChic: The ultimate guide to geek culture.![]()
Ik denk dat een boek genaamd GreekChick niet direct over Griekse Cultuur gaat. Mogelijk over Grieks, maar cultuur?quote:
Nee, dat is waar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat een boek genaamd GreekChick niet direct over Griekse Cultuur gaat. Mogelijk over Grieks, maar cultuur?
Pittig is erg goed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
en pittigheid enzo? ben ik zelf nogal fan van
okequote:
Je wil geen hond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef CherryLips het volgende:
herinner me er later even aan dat ik zelf toch geen hond wil.
dank je, dat zal helpenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil geen hond.
Kijk naar mijn horloge... je ogen worden zwaar... je wil geen hond...
Chocolaatje erbij voor het zijn van een goede patiënte?quote:
Wat wil je wel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef CherryLips het volgende:
herinner me er later even aan dat ik zelf toch geen hond wil.
Leuk he, die voorpret bij visite.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
okenu ff recept uitzoeken en dan morgen boodschapjes doen en schoonmaken etc en dan bloedbank dan koken etc pff druk
![]()
Alhoewel ik zo mijn vragen stel bij een visite waarvoor je eerst langs de bloedbank moet. Een beetje Transsylvanisch tintje krijgt het dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Leuk he, die voorpret bij visite.
Pittig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alhoewel ik zo mijn vragen stel bij een visite waarvoor je eerst langs de bloedbank moet. Een beetje Transsylvanisch tintje krijgt het dan.
Maybe, ik zou eigenlijk wel rond die tijd op de uithof zijn, maar ben een beetje ziekjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
C kom je anders morgen ook eten en Rosa knuffelen?
Wil je me dood hebben?quote:
watvoor speciaal feestje is dat dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maybe, ik zou eigenlijk wel rond die tijd op de uithof zijn, maar ben een beetje ziekjes.
's Avonds heb ik ook nog een feestje in de stad (waar ik wel acte de presance móét geven)..
Van m'n aankomende stuentenvereniging, en ik word door een klasgenootje aan allerlei mensen voorgesteld. Op de uithof heb ik morgen een borrel... maar de kans is groot dat ik die ga skippen en gewoon even wat ga uitzieken totaan dat feestje van morgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
watvoor speciaal feestje is dat dan?en laat t wel effe weten op tjd
Hmm kewl.. Had je je daarvoor moeten opgeven dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
later vandaagvrijdag zitten we (Q Ik en adere fokkers in den haag te karaoke-en
![]()
)
Koppijn, verkouden, griep?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:08 schreef Pheno het volgende:
Vroege solli en nog steeds ziek. Blegh
Ga je solliciteren om worsten te verkopen bij de HEMA?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:08 schreef Pheno het volgende:
Vroege solli en nog steeds ziek. Blegh
Nee, taliban.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga je solliciteren om worsten te verkopen bij de HEMA?
Morgûhquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:23 schreef liefie_ het volgende:
goedemorgen
Bwech, kan ik je geeneens spotten...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
later vandaagvrijdag zitten we (Q Ik en adere fokkers in den haag te karaoke-en
![]()
)
Lkkr liggen bakken in je bedquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:18 schreef tirannetje24 het volgende:
slapen slapen slapen slapen slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Me 2quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:18 schreef tirannetje24 het volgende:
slapen slapen slapen slapen slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over Transsylvanische tintjes gesproken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa aaien en eten bij mij?
Ja hoor. Een van de weinige voordelen van met de trein naar je werk gaan. Als je dat goed inplant heb je nog zeker een half uurtje extraquote:
lekker.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja hoor. Een van de weinige voordelen van met de trein naar je werk gaan. Als je dat goed inplant heb je nog zeker een half uurtje extra.
Gek hèquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:29 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
lekker.
Ik had ook een uurtje in de auto willen slapen maar op de en of andere manier lukte dat niet
check karaokemeet topic zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm kewl.. Had je je daarvoor moeten opgeven dan?
Thai prncess ofzo en eten bij le conaisseur en ik ga morgen al wat eerder en nog ff de Haagse markt checken enzoquote:
WAZ.quote:
Gaarne vast leggen voor het nageslacht, M-M.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:50 schreef Q. het volgende:
Ik ga gewoon veel zuipen zodat ik vanzelf mee ga zingen.
Omg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:als ze Y M C A gaan doen doe ik wel mee inc. het dansje
![]()
Je zal in het niet vallen bij de Q. uitvoering!quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:als ze Y M C A gaan doen doe ik wel mee inc. het dansje
![]()
vertel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zal in het niet vallen bij de Q. uitvoering!
Dat kan je het nageslacht niet aan doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gaarne vast leggen voor het nageslacht, M-M.
Q. is het officieuze zevende lid van de Village People! Die kent als geen anders de pasjes, de mimiek, de emoties die bij de uitvoering van dit nummer horen!quote:
Figuurlijk, Q. Dat was figuurlijk bedoelt. Voornamelijk hoop ik natuurlijk dat we dan allemaal kunnen mee "genieten" van je zang kunsten!quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan je het nageslacht niet aan doen..
Trouwens, ik krijg toch geen nageslacht..
quote:
Dank.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag die k*nkerpolitie neergeschoten worden? 50 euro boete omdat ik (en de rest die aangehouden werden) een bordje niet hadden gezien. NEE,VIND JE HET GEK! DAAR STAAT EEN BOOM VOOR!
[afbeelding]
Ja, maar figuurlijkheid snap ik niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Figuurlijk, Q. Dat was figuurlijk bedoelt. Voornamelijk hoop ik natuurlijk dat we dan allemaal kunnen mee "genieten" van je zang kunsten!
oeh tofquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. is het officieuze zevende lid van de Village People! Die kent als geen anders de pasjes, de mimiek, de emoties die bij de uitvoering van dit nummer horen!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik voel me alles behalve gezellig
Maar dta gaat vast wel over.
quote:
Al naar PG geluisterd?quote:
Ja, tot nu toe vind ik het wel leuk, maar niet geweldig.quote:
Het is gelukkig geen verplichting om het leuk te gaan vinden. Ieder z'n ding...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe vind ik het wel leuk, maar niet geweldig.
Maar soms moet ik dingen vaker luisteren om het te gaan waarderen, maarja dat is moeilijk te zeggen van te voren.
Ik wens je uiteraard ook veel plezier.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen verplichting om het leuk te gaan vinden. Ieder z'n ding...
Heb zin in morgen!
Peter Gabrielquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:32 schreef Burdie het volgende:
PG?
Dank.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wens je uiteraard ook veel plezier.
En geen regen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wens je uiteraard ook veel plezier.
Dát is geheel en al jouw probleem. Ik denk nooit aan dat soort types.quote:
Al wat gehoord op je sollicitatie?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Oh nee, nu vergaat de wereld!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Tering, ik ben daadwerkelijk aan het werk vandaag
Een beetje verzekering zet een ramp met dergelijke omvang in de uitsluitende clausules...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:07 schreef Sjowhan het volgende:
Ik sluit alvast een verzekering af....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |