Al die mogelijkheden!quote:
Of de muur eruit hakken.quote:
Ik zit er zelf in jeweets!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Heeft iemand nog een boekenkast over?
Oeh, die heb ik ook, had hem voor 12 euro gekocht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien moet ik zo'n goedkope bij de IKEA vandaan halen. Geloof dat ik er een zag van 15 euro, waar ik voorlopig wel mee uit de voeten zou kunnen.
Maarja.
ja maar waat laat je zo'n dingquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien moet ik zo'n goedkope bij de IKEA vandaan halen. Geloof dat ik er een zag van 15 euro, waar ik voorlopig wel mee uit de voeten zou kunnen.
Maarja.
In de gang, daar staat m'n andere boekenkast tenslotte ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar waat laat je zo'n ding. mijn kamer is enorm en barst uit z'n voegen
.
Ik vraag mij dat ook steeds meer af. Heb gewoon te weinig ruimte...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar waat laat je zo'n ding. mijn kamer is enorm en barst uit z'n voegen
.
Ik wil alleen maar bier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Q ik wil je auto lenen, hou hem maar!
Verrassend antwoord.quote:
Goh, ben je er ook achter hoe anders het is, en zo on-confortabel..quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:20 schreef Q. het volgende:
Oh, en Windows Vista moet dood.
Mijn vakantie is uitgesteld, ik vergeet op het moment alles wat ik maar wilquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:50 schreef Burdie het volgende:
Daaaaaaaaaaaaag lieve snoesjes, vergeten jullie niet te genieten van het leven?![]()
.
waar zou je heen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn vakantie is uitgesteld, ik vergeet op het moment alles wat ik maar wil.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn vakantie is uitgesteld, ik vergeet op het moment alles wat ik maar wil.
Nergens nog. Sorry dat je dus geen inspiratie van me kan lenenquote:
Dat kwam over, ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gisteravond was gewoon het beste concert van mijn leven.
Dat is dan de enige die hier ontopic zou zijn, maar ze is er nooit,quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef nixxx het volgende:
Amy Winehouse kerft in buik bij interviewkrassen
Rehab en internet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is dan de enige die hier ontopic zou zijn, maar ze is er nooit,.
ja.. stom kind..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wij kunnen vast heel therapeutisch zijn,quote:
Je bedoelt zoals Aarti gisteren toegaf dat ze van ons geleerd heeft dat liefde om te kotsen kan zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wij kunnen vast heel therapeutisch zijn,.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Aarti gisteren toegaf dat ze van ons geleerd heeft dat liefde om te kotsen kan zijn?
Wat een vakmensen zijn we he.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Aarti gisteren toegaf dat ze van ons geleerd heeft dat liefde om te kotsen kan zijn?
Oh, waren dat vlindertjes?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
! dat komt omdat de vlindertjes in haar buik proberen te ontsnappen en tegen haar slokdarm aan kietelen
Try this at home, we're trained professionals.quote:
Die kende je nog niet?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:24 schreef Frezer het volgende:
Jottem. Imagine door Avril Lavigne.
Wist je dat niet danquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:24 schreef Frezer het volgende:
Jottem. Imagine door Avril Lavigne.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Anthraxx het volgende:
Imagine als in Imagine van John Lennon?
Nee, ik ben als labiele slowchatslet altijd offtopic, bedoel jequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vooruit, jij mag naast Amy plaats nemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, ik ben als labiele slowchatslet altijd offtopic, bedoel je.
Nee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:28 schreef Burdie het volgende:
Oja. Gaarne advies over het volgende.
Als je autorijden doodeng vindt en om die reden de afgelopen 3 jaar geen auto meer hebt gereden (maar wel al 8 jaar je rijbewijs hebt) is het dan slim om je ouders van 't vliegveld te gaan halen en naar huis te rijden met een nieuwe citroën xantia?
Ja, ik weet ook niet wat me bezielt ineensquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:28 schreef Frezer het volgende:
Je moet sowieso behandeld worden voor dat continue ge-van de laatste tijd.
Eventjes flink oefenen op een rustige stek?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:28 schreef Burdie het volgende:
Als je autorijden doodeng vindt en om die reden de afgelopen 3 jaar geen auto meer hebt gereden (maar wel al 8 jaar je rijbewijs hebt) is het dan slim om je ouders van 't vliegveld te gaan halen en naar huis te rijden met een nieuwe citroën xantia?
Slim? Nee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:28 schreef Burdie het volgende:
Ze komen komende zaterdagochtend al aan. Die opfrisrijles vóór die tijd plannen, lijkt me niet haalbaar. Bah, stomme zussen ook altijd, met hun stomme plannetjes. Zelf een überregelmatig en burgerlijk leven hebben, en altijd maar denken dat 't kleine zusje wel flexibel genoeg is om alle gaten in te vullen (want: student).quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee.
Wat je wel kan doen is om een opfris rijles te nemen en ze dan op te gaan halen.
Yep. Ik vind autorijden gewoon doodeng.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Eventjes flink oefenen op een rustige stek?
3 jaar is wel vrij lang, overigens..
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze komen komende zaterdagochtend al aan. Die opfrisrijles vóór die tijd plannen, lijkt me niet haalbaar. Bah, stomme zussen ook altijd, met hun stomme plannetjes. Zelf een überregelmatig en burgerlijk leven hebben, en altijd maar denken dat 't kleine zusje wel flexibel genoeg is om alle gaten in te vullen (want: student)..
Er is vast in Utrecht wel een rijschool die je snel er tussen kan plannen gok ik. Dat moet echt geen probleem zijn als je het uitlegt. En daarbij: niet geschoten is altijd mis.God, wat klink ik als een oude lul nu.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze komen komende zaterdagochtend al aan. Die opfrisrijles vóór die tijd plannen, lijkt me niet haalbaar. Bah, stomme zussen ook altijd, met hun stomme plannetjes. Zelf een überregelmatig en burgerlijk leven hebben, en altijd maar denken dat 't kleine zusje wel flexibel genoeg is om alle gaten in te vullen (want: student)..
dan lijkt het me dat je je antworod al hebt majaquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yep. Ik vind autorijden gewoon doodeng..
Zelfs als bijrijder sterf ik regelmatig duizend doden van angst.
En dan zijn er nog mensen die beweren dat relationele status en geluk niet correleren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat me bezielt ineens.
Wat was dat een verschrikkelijk concert trouwens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef nixxx het volgende:
vader vergeef het hun
vader vergeef het hun
's avonds als zijn hart breekt..
's avonds in de verte
Wat weet jij over mijn relationele status?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die beweren dat relationele status en geluk niet correleren.
Spinvis?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat was dat een verschrikkelijk concert trouwens.
Alleen door dat laatste nummer van 'm, heb ik zijn cd's niet gelijk allemaal weggegooid. Maar ik weet niet of ik ze ooit nog weer ga draaien. Een doorgedraaide krankzinnige is het geworden!
verliefdheden en aanverwante zaken dan,quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat weet jij over mijn relationele status? [afbeelding]
Nee, geworden. Dat betekent dat het recent is.quote:
Spinvis, ja. Ik vond zijn concert een verschrikking, hij is echt compleet losgeslagen, doorgedraaid en de weg kwijt.quote:
verliefdheid kan een hoop goed maken, ja. Maar ik ben er niet gelijk beter door hoor, de moodswings en dips zijn er nog altijd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
verliefdheden en aanverwante zaken dan,.
WLZ.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, geworden. Dat betekent dat het recent is.
Dit was mijn vierde concert van 'm. En nee, ik heb niet echt de behoefte op korte termijn nog eens te gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vond het bij voorbaat al niets om heel eerlijk te zijn. Maar knap van je dat je een concert uit heb kunnen zitten.
Poldermodelletje uit de kast trekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit was mijn vierde concert van 'm. En nee, ik heb niet echt de behoefte op korte termijn nog eens te gaan.
Maar nu moet ik er vandoor, de mensen uit mijn theatersportgroep heel hard onder hun kont gaan schoppen en lastig vallen. Stelletje idioten zijn het! Ze ondermijnen mijn gezag!!
Gek dat je niet juist een verwantschap met de man voelde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Burdie het volgende:
Een doorgedraaide krankzinnige is het geworden!
Gezocht: theatersportgroep wegens acuut overlijden van vorige groep. Doodsoorzaak was in alle gevallen 'een noodlottig ongeval'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Burdie het volgende:
Stelletje idioten zijn het! Ze ondermijnen mijn gezag!!
Het meer despotische alternatief voor het poldermodelletje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gezocht: theatersportgroep wegens acuut overlijden van vorige groep. Doodsoorzaak was in alle gevallen 'een noodlottig ongeval'.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gek dat je niet juist een verwantschap met de man voelde.
[/flauw]![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gek dat je niet juist een verwantschap met de man voelde.
[/flauw]![]()
Burdie is gesteld op duidelijkheid en directheid, dus dit lijkt me verreweg de beste oplossing voor alle betrokkenen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het meer despotische alternatief voor het poldermodelletje.
Ja, maar ik ben zo ontzettend lief verder dat dat al mijn gemene opmerkingen goed maakt.quote:
quote:
daar heb je een punt..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo ontzettend lief verder dat dat al mijn gemene opmerkingen goed maakt.
ja.. maar nog niets gehoordquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
Heb je nu een bod op dat huis uitgebracht Nixxx?![]()
Das heel mooiquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]Ja
dat
is
toch
algemeen
bekend
Spannend!quote:
je bent helemaal toppie!quote:
Waarbij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
je bent helemaal toppie!
air is er niet bij volgende week btw
OK, dan wordt het een kleine meet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
je bent helemaal toppie!
air is er niet bij volgende week btw
Een meet voor (aanstaande) Hagenaars.quote:
de plato en nixxx ( en moks misschien) bier op het plein meet!quote:
Nu moet ik eigenlijk wat gaan verzinnen voor jou dat dat overtreft.quote:
Waarover we verder alleen via PM's spreken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
de plato en nixxx ( en moks misschien) bier op het plein meet!
anoniemquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarover we verder alleen via PM's spreken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |