Al die mogelijkheden!quote:
Of de muur eruit hakken.quote:
Ik zit er zelf in jeweets!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Heeft iemand nog een boekenkast over?
Oeh, die heb ik ook, had hem voor 12 euro gekocht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien moet ik zo'n goedkope bij de IKEA vandaan halen. Geloof dat ik er een zag van 15 euro, waar ik voorlopig wel mee uit de voeten zou kunnen.
Maarja.
ja maar waat laat je zo'n dingquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien moet ik zo'n goedkope bij de IKEA vandaan halen. Geloof dat ik er een zag van 15 euro, waar ik voorlopig wel mee uit de voeten zou kunnen.
Maarja.
In de gang, daar staat m'n andere boekenkast tenslotte ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar waat laat je zo'n ding. mijn kamer is enorm en barst uit z'n voegen
.
Ik vraag mij dat ook steeds meer af. Heb gewoon te weinig ruimte...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar waat laat je zo'n ding. mijn kamer is enorm en barst uit z'n voegen
.
Ik wil alleen maar bier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Q ik wil je auto lenen, hou hem maar!
Verrassend antwoord.quote:
Goh, ben je er ook achter hoe anders het is, en zo on-confortabel..quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:20 schreef Q. het volgende:
Oh, en Windows Vista moet dood.
Mijn vakantie is uitgesteld, ik vergeet op het moment alles wat ik maar wilquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:50 schreef Burdie het volgende:
Daaaaaaaaaaaaag lieve snoesjes, vergeten jullie niet te genieten van het leven?![]()
.
waar zou je heen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn vakantie is uitgesteld, ik vergeet op het moment alles wat ik maar wil.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn vakantie is uitgesteld, ik vergeet op het moment alles wat ik maar wil.
Nergens nog. Sorry dat je dus geen inspiratie van me kan lenenquote:
Dat kwam over, ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gisteravond was gewoon het beste concert van mijn leven.
Dat is dan de enige die hier ontopic zou zijn, maar ze is er nooit,quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef nixxx het volgende:
Amy Winehouse kerft in buik bij interviewkrassen
Rehab en internet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is dan de enige die hier ontopic zou zijn, maar ze is er nooit,.
ja.. stom kind..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wij kunnen vast heel therapeutisch zijn,quote:
Je bedoelt zoals Aarti gisteren toegaf dat ze van ons geleerd heeft dat liefde om te kotsen kan zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wij kunnen vast heel therapeutisch zijn,.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Aarti gisteren toegaf dat ze van ons geleerd heeft dat liefde om te kotsen kan zijn?
Wat een vakmensen zijn we he.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Aarti gisteren toegaf dat ze van ons geleerd heeft dat liefde om te kotsen kan zijn?
Oh, waren dat vlindertjes?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
! dat komt omdat de vlindertjes in haar buik proberen te ontsnappen en tegen haar slokdarm aan kietelen
Try this at home, we're trained professionals.quote:
Die kende je nog niet?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:24 schreef Frezer het volgende:
Jottem. Imagine door Avril Lavigne.
Wist je dat niet danquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:24 schreef Frezer het volgende:
Jottem. Imagine door Avril Lavigne.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Anthraxx het volgende:
Imagine als in Imagine van John Lennon?
Nee, ik ben als labiele slowchatslet altijd offtopic, bedoel jequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |