Ja hoor. Een van de weinige voordelen van met de trein naar je werk gaan. Als je dat goed inplant heb je nog zeker een half uurtje extraquote:
lekker.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja hoor. Een van de weinige voordelen van met de trein naar je werk gaan. Als je dat goed inplant heb je nog zeker een half uurtje extra.
Gek hèquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:29 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
lekker.
Ik had ook een uurtje in de auto willen slapen maar op de en of andere manier lukte dat niet
check karaokemeet topic zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm kewl.. Had je je daarvoor moeten opgeven dan?
Thai prncess ofzo en eten bij le conaisseur en ik ga morgen al wat eerder en nog ff de Haagse markt checken enzoquote:
WAZ.quote:
Gaarne vast leggen voor het nageslacht, M-M.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:50 schreef Q. het volgende:
Ik ga gewoon veel zuipen zodat ik vanzelf mee ga zingen.
Omg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:als ze Y M C A gaan doen doe ik wel mee inc. het dansje
![]()
Je zal in het niet vallen bij de Q. uitvoering!quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:als ze Y M C A gaan doen doe ik wel mee inc. het dansje
![]()
vertel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zal in het niet vallen bij de Q. uitvoering!
Dat kan je het nageslacht niet aan doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gaarne vast leggen voor het nageslacht, M-M.
Q. is het officieuze zevende lid van de Village People! Die kent als geen anders de pasjes, de mimiek, de emoties die bij de uitvoering van dit nummer horen!quote:
Figuurlijk, Q. Dat was figuurlijk bedoelt. Voornamelijk hoop ik natuurlijk dat we dan allemaal kunnen mee "genieten" van je zang kunsten!quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan je het nageslacht niet aan doen..
Trouwens, ik krijg toch geen nageslacht..
quote:
Dank.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag die k*nkerpolitie neergeschoten worden? 50 euro boete omdat ik (en de rest die aangehouden werden) een bordje niet hadden gezien. NEE,VIND JE HET GEK! DAAR STAAT EEN BOOM VOOR!
[afbeelding]
Ja, maar figuurlijkheid snap ik niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Figuurlijk, Q. Dat was figuurlijk bedoelt. Voornamelijk hoop ik natuurlijk dat we dan allemaal kunnen mee "genieten" van je zang kunsten!
oeh tofquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. is het officieuze zevende lid van de Village People! Die kent als geen anders de pasjes, de mimiek, de emoties die bij de uitvoering van dit nummer horen!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik voel me alles behalve gezellig
Maar dta gaat vast wel over.
quote:
Al naar PG geluisterd?quote:
Ja, tot nu toe vind ik het wel leuk, maar niet geweldig.quote:
Het is gelukkig geen verplichting om het leuk te gaan vinden. Ieder z'n ding...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe vind ik het wel leuk, maar niet geweldig.
Maar soms moet ik dingen vaker luisteren om het te gaan waarderen, maarja dat is moeilijk te zeggen van te voren.
Ik wens je uiteraard ook veel plezier.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen verplichting om het leuk te gaan vinden. Ieder z'n ding...
Heb zin in morgen!
Peter Gabrielquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:32 schreef Burdie het volgende:
PG?
Dank.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wens je uiteraard ook veel plezier.
En geen regen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wens je uiteraard ook veel plezier.
Dát is geheel en al jouw probleem. Ik denk nooit aan dat soort types.quote:
Al wat gehoord op je sollicitatie?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Oh nee, nu vergaat de wereld!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Tering, ik ben daadwerkelijk aan het werk vandaag
Een beetje verzekering zet een ramp met dergelijke omvang in de uitsluitende clausules...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:07 schreef Sjowhan het volgende:
Ik sluit alvast een verzekering af....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |