Je wil geen hond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef CherryLips het volgende:
herinner me er later even aan dat ik zelf toch geen hond wil.
dank je, dat zal helpenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil geen hond.
Kijk naar mijn horloge... je ogen worden zwaar... je wil geen hond...
Chocolaatje erbij voor het zijn van een goede patiënte?quote:
Wat wil je wel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef CherryLips het volgende:
herinner me er later even aan dat ik zelf toch geen hond wil.
Leuk he, die voorpret bij visite.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
okenu ff recept uitzoeken en dan morgen boodschapjes doen en schoonmaken etc en dan bloedbank dan koken etc pff druk
![]()
Alhoewel ik zo mijn vragen stel bij een visite waarvoor je eerst langs de bloedbank moet. Een beetje Transsylvanisch tintje krijgt het dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Leuk he, die voorpret bij visite.
Pittig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alhoewel ik zo mijn vragen stel bij een visite waarvoor je eerst langs de bloedbank moet. Een beetje Transsylvanisch tintje krijgt het dan.
Maybe, ik zou eigenlijk wel rond die tijd op de uithof zijn, maar ben een beetje ziekjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
C kom je anders morgen ook eten en Rosa knuffelen?
Wil je me dood hebben?quote:
watvoor speciaal feestje is dat dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maybe, ik zou eigenlijk wel rond die tijd op de uithof zijn, maar ben een beetje ziekjes.
's Avonds heb ik ook nog een feestje in de stad (waar ik wel acte de presance móét geven)..
Van m'n aankomende stuentenvereniging, en ik word door een klasgenootje aan allerlei mensen voorgesteld. Op de uithof heb ik morgen een borrel... maar de kans is groot dat ik die ga skippen en gewoon even wat ga uitzieken totaan dat feestje van morgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
watvoor speciaal feestje is dat dan?en laat t wel effe weten op tjd
Hmm kewl.. Had je je daarvoor moeten opgeven dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
later vandaagvrijdag zitten we (Q Ik en adere fokkers in den haag te karaoke-en
![]()
)
Koppijn, verkouden, griep?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:08 schreef Pheno het volgende:
Vroege solli en nog steeds ziek. Blegh
Ga je solliciteren om worsten te verkopen bij de HEMA?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:08 schreef Pheno het volgende:
Vroege solli en nog steeds ziek. Blegh
Nee, taliban.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga je solliciteren om worsten te verkopen bij de HEMA?
Morgûhquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:23 schreef liefie_ het volgende:
goedemorgen
Bwech, kan ik je geeneens spotten...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
later vandaagvrijdag zitten we (Q Ik en adere fokkers in den haag te karaoke-en
![]()
)
Lkkr liggen bakken in je bedquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:18 schreef tirannetje24 het volgende:
slapen slapen slapen slapen slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Me 2quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:18 schreef tirannetje24 het volgende:
slapen slapen slapen slapen slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over Transsylvanische tintjes gesproken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa aaien en eten bij mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |