onder de kloon R@bquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, Nixxx is een kaalkoppie. Reageer je ook al op de FP?
nazionaal suf dagblad foor paupers?quote:
Nee, de door Q. bedachte naam voor de nazi's op de fp.quote:
Liever jou als leider dan een NSDFP'er.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef Q. het volgende:
Niets tegen mij he?
if i said you had a beautiful body, would you hold it against me?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef Q. het volgende:
Niets tegen mij he?
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef Aarti het volgende:
heyhallo!
Heyquote:
In jouw geval zou het misschien goed zijn om eens een nachtje slaap over te slaan.quote:
voor jou vast ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In jouw geval zou het misschien goed zijn om eens een nachtje slaap over te slaan.![]()
geen lekkere politieagent voor je?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:21 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
slapen doe ik niet meer vandaag
politie net aan de deur gehad
sowee! dan was ie wel heel lekker...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kweetniet, met een hartslag van 250 let je daar niet op
WTZ!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gek dat je niet juist een verwantschap met de man voelde.
Vast niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
sowee! dan was ie wel heel lekker...
of was er een vastgoedhandelaar voor je deur neergeknald?
"De afgelopen vijf minuten werden u aangeboden door nixxx"quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef nixxx het volgende:
Airverwen je je meisje ook een beetje van mij vanavond?
Hoezo dat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In jouw geval zou het misschien goed zijn om eens een nachtje slaap over te slaan.![]()
Dat kan je haar toch niet aandoen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef nixxx het volgende:
complete succeservaring dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
leuk, warm, gezellig, druk, duur
de langste vijf minuten van uw leven..quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
"De afgelopen vijf minuten werden u aangeboden door nixxx"
hij bedoelde neucken sjow.. sex enzo..quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Heb het ooit wel eens gedaan (in een vakantie), maar overslaan van slaap zal mijn werk 100% beïnvloeden.. Ik zal het daarom ook niet doen als ik de volgende dag weer aan het werk moet..
Ik zal een flinke scheet laten onder het dekbed vanavond namens jou...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef nixxx het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef nixxx het volgende:
die zijn dodelijk vandaag.. je bent gewaarschuwd...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal een flinke scheet laten onder het dekbed vanavond namens jou...
Dat heb ik ook al een heule tijd niet gedaan of gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
hij bedoelde neucken sjow.. sex enzo..
zekers, SF is erg mooi. Vooral Yosemite park was erg mooi. Mooie watervallen en natuur en lieve eekhoorntjes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
complete succeservaring dus![]()
waarom politie?
Gatverdamme, dat doe je toch niet?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
hij bedoelde neucken sjow.. sex enzo..
dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een heule tijd niet gedaan of gehad
daarom....quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een heule tijd niet gedaan of gehad
mijn broer had ook allemaal veel te mooie fotos enzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
zekers, SF is erg mooi. Vooral Yosemite park was erg mooi. Mooie watervallen en natuur en lieve eekhoorntjes.
ja als je goed kunt fotograferen wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
mijn broer had ook allemaal veel te mooie fotos enzo
Moet je van je moeder om 10 uur in bed liggen?quote:
jij zou eens naar je moeder moeten luisteren.. dan had je wel een eerlijk beroep gekozenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet je van je moeder om 10 uur in bed liggen?
* nixxx strooit zout en peper over Aartiquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef Aarti het volgende:
flauw!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx strooit zout en peper over Aarti
[afbeelding]
Al dacht ik toendertijd dat ze poessie real good zongen,quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
tu
tu
du
tu
tu
tu
![]()
Ah push it, push it real good!
* Frezer wordt melancholisch,.
Nostalgiequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
tu
tu
du
tu
tu
tu
![]()
Ah push it, push it real good!
* Frezer wordt melancholisch,.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij zou eens naar je moeder moeten luisteren.. dan had je wel een eerlijk beroep gekozen
Jawel, de moderne mens moet minstens twee maal per jaar op vakantie.quote:
Dan doe ik het verdraaid kut, de afgelopen 3 jaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, de moderne mens moet minstens twee maal per jaar op vakantie.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi
Stom tentamen
Stomme tijdnood as usual
Stom goederenrecht
Nu vakantie
Volgend semester 2 nieuwe vakken en wellicht deze 2 volgend jaar tweede semester weer overdoen, so be it dan
In dat geval maakt het niet veel uit waar ze je heen brengen,quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef liefie_ het volgende:
nee ik wil heel graag!
alleen ik kan niet tegen kiezen en tijdsdruk en stress!
ik ga dood
Ik ben ook al drie jaar niet meer op vakantie geweest en ik hou ook helemaal niet van lange vakanties.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan doe ik het verdraaid kut, de afgelopen 3 jaar.. Nu krijg ik zin in wintersport,
.
Wat noem je lang? Meer dan een week of 2 hoeft voor mij ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben ook al drie jaar niet meer op vakantie geweest en ik hou ook helemaal niet van lange vakanties.
Een dikke week is lang zat, dan heb ik het wel gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat noem je lang? Meer dan een week of 2 hoeft voor mij ook niet
Gelukkig is mijn neanderthalerkant goed ontwikkeldquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, de moderne mens moet minstens twee maal per jaar op vakantie.![]()
Nee Henk, niet jij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef Frezer het volgende:
Ik ga er een eind aan maken.
De mijne dus ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn neanderthalerkant goed ontwikkeld.
Gek genoeg verbaast dat me nietquote:
Ik ben verbazingwekkend genoeg zelden verbaasd.quote:
Verbazingwekkend!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben verbazingwekkend genoeg zelden verbaasd.
Uh. Ananas.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Ah twisted ik ging wate ten maken enzo he maaarrrrrr wat lust je niet?
Ik las eerst "Greek culture".quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb zo'n leuk boek gekocht vandaag.
GeekChic: The ultimate guide to geek culture.![]()
Ik denk dat een boek genaamd GreekChick niet direct over Griekse Cultuur gaat. Mogelijk over Grieks, maar cultuur?quote:
Nee, dat is waar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat een boek genaamd GreekChick niet direct over Griekse Cultuur gaat. Mogelijk over Grieks, maar cultuur?
Pittig is erg goed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
en pittigheid enzo? ben ik zelf nogal fan van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |