Ik val ook op ouderquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat ik val op ouder. Vraag me niet waarom, maar oudere vrouwen maken meer indruk op mij dan leeftijdsgenoten.
Dan zet ik hem erachter.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoi, ben ik weer.
Dus Maedel, jij valt op oudere vrouwen.....![]()
hier ook, was al een klacht over in KLB geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef maedel het volgende:
ligt dat nou aan mij, of is fok aan het haperen ende ook zeer traagh?
Ligt aan jouquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef maedel het volgende:
ligt dat nou aan mij, of is fok aan het haperen ende ook zeer traagh?
quote:
't Is nog te vroeg om dingen te begrijpen hier...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:07 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Eej, effe voor alle duidelijkheid.... het-ligt-nooit-aan-maedel...
Comprendereej?![]()
![]()
Ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef Faithz het volgende:
Loving Annabelle was
Maar ik hou alleen van happy endings
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:00 schreef wonderer het volgende:
Howdy folks.
Nog tweeenhalf uur.
En Arthur is af (bijna)
Inderdaad, zo'n onbestemd gevoel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk.
Ik heb altijd zo'n onbevredig(en)d gevoel alshet niet goed afloopt.
25 en een beetje. Jonger dan ik dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoe oud is jouw vriendje man wonder?
dus klagen blijkt soms te helpenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef Nirak het volgende:
jezus 1,5 uur geleden zo traag als dikke stront door een trechter en nu 2 keer dezelfde post zonder dat je erom vraagt :S....
Lesbofilms horen toch kut te zijn? Anders is er niks aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:34 schreef maedel het volgende:
Kunnen we hier ook lesbofilms gaan melden die ronduit k*t zijn?
Ik heb me toch een paar stomme dvd's gekocht al.
Dat we elkaar aankeken van "WTF moeten we hier nou weer mee"
Of na een half uurtje mijn vrouw: "Maed.. ik vind hier echt geen fuck aan hoor".
Ik scheel achtenhalf jaar met mijn vriend, hij vindt het welleuk, heeft de jongste vriendin van al zijn vrienden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
Misschien valt men op ouder omdat je jezelf dan jong kan voelen?
Ik vraag me af hoe iemand zich voelt die een veel jonger iemand heeft.
Hoe oud ben je zelf dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:01 schreef maedel het volgende:
Ik zet mijn laatste post ook toch nog maar een keer hier neer
[..]
Ik val ook op ouder![]()
Mijn vrouw is 12 jaar ouder![]()
Misschien voelen die zich daardoor ook nog jong.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
Welke dan? Ik heb de helft van Fingersmith gehad, maar ik vind het niet veel bijzonders eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:34 schreef maedel het volgende:
Kunnen we hier ook lesbofilms gaan melden die ronduit k*t zijn?
Ik heb me toch een paar stomme dvd's gekocht al.
Dat we elkaar aankeken van "WTF moeten we hier nou weer mee"
Of na een half uurtje mijn vrouw: "Maed.. ik vind hier echt geen fuck aan hoor".
ik zal het eens vragen als ik een oudere vrouw heb geronseldquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
Nee, bij mij is dat in ieder geval niet zo. Ik ben gewoon in mijn hoofd wat ouder dan volgens mij paspoort. Ik vind ook niet zo geweldig aansluiting bij leeftijdsgenoten irl.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
Pedoquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
eigenlijk wel ja....quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
Pedo
Vinking: je moet eerst het boek lezen van Fingersmith
Yeah, zo'n idee had ik al wel. Ik was in mijn hoofd ook altijd ouder. En Brad ook dus dat kwam mooi uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, bij mij is dat in ieder geval niet zo. Ik ben gewoon in mijn hoofd wat ouder dan volgens mij paspoort. Ik vind ook niet zo geweldig aansluiting bij leeftijdsgenoten irl.
Mijn vrouw is wat jonger in d'r hoofd.
Wij komen elkaar in het midden tegen zeggen we altijd
Ja, daar ben je nu te laat meequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
Pedo
Vinking: je moet eerst het boek lezen van Fingersmith
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, bij mij is dat in ieder geval niet zo. Ik ben gewoon in mijn hoofd wat ouder dan volgens mij paspoort. Ik vind ook niet zo geweldig aansluiting bij leeftijdsgenoten irl.
Mijn vrouw is wat jonger in d'r hoofd.
Wij komen elkaar in het midden tegen zeggen we altijd
ja, is dat net zo'n soort site als Relatieplanet / Lexa? Daar heb ik me namelijk uitgeschreven vanochtend. Ik merk dat daar niet mijn soort vrouw zit. Allemaal gratis accounts en niks over jezelf willen schrijven... laat maar dan... je moet er wel echt voor willen gaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:53 schreef Stroekie het volgende:
@ Viking
Was je in je speurtocht, en ronsel praktijk ook al eens voorbij www.paiq.nl gekomen
als je wil kan ik je wel een uitnodiging sturen
Ik kan nu niet anders dan aan rimpelige dozen denken...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
waar ik me wel altijd zorgen over maak: het is wel leuk om een relatie te hebben met een veel oudere vrouw, maar zij zal ws ook sneller kwakkelen met haar gezondheid en ook (veel) eerder komen te overlijden.
Maar ik zou toch niet anders willen: ze zijn zó sexy.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan nu niet anders dan aan rimpelige dozen denken...
ja, das waar. Ik denk dat ik wat minder m'n verstand moet gebruiken en wat meer m'n gevoel moet laten sprekenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar voor hetzelfde geld word je zelf aangereden door een of andere malloot en ben je ook dood. Of beginnen jouw kwaaltjes veel eerder. Of krijgt je wederhelft geen last van kwaaltjes.
Je kan het gewoon niet zeggen.
moet je eens naar Groningen Stad gaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:45 schreef Pien85 het volgende:
Waaah wat gaan jullie snel
Ik ben te langzaam voor jullie
Kraaienpootjes bij d'r doos?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]. En bedankt maar weer
. Mijn ex had heul geen rimpelige doos, hoor
. Ze had wel kraaienpootjes, zo sexy
(echt debiel dat vrouwen altijd een strakgetrokken huidje willen behouden
).
Ja, sorry, geconditioneerd hequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
. En bedankt maar weer
. Mijn ex had heul geen rimpelige doos, hoor
. Ze had wel kraaienpootjes, zo sexy
(echt debiel dat vrouwen altijd een strakgetrokken huidje willen behouden
).
Nou dat niet, maar wel dat mijn vrouw 12 jaar eerder met pensioen gaat, en ik dan dus nog 12 jaar "moet".quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..].
waar ik me wel altijd zorgen over maak: het is wel leuk om een relatie te hebben met een veel oudere vrouw, maar zij zal ws ook sneller kwakkelen met haar gezondheid en ook (veel) eerder komen te overlijden.
Maar ik zou toch niet anders willen: ze zijn zó sexy.
ik heb je een pm gestuurdquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, is dat net zo'n soort site als Relatieplanet / Lexa? Daar heb ik me namelijk uitgeschreven vanochtend. Ik merk dat daar niet mijn soort vrouw zit. Allemaal gratis accounts en niks over jezelf willen schrijven... laat maar dan... je moet er wel echt voor willen gaan.
Maar stuur me maar een uitnodiging. Misschien doe ik er nog wel eens wat mee. Eerst eens kijken hoe mijn contacten via Contigo verlopen
.
haha, zo kun je het ook bekijken ja. Maar ja, dan kom jij elke dag moe thuis van een lange werkdag en dan mag zij jou uitgebreid gaan verzorgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar wel dat mijn vrouw 12 jaar eerder met pensioen gaat, en ik dan dus nog 12 jaar "moet".
Juk, dat lijkt me klote dus.
Oeh, heb je toch maar mooi een fris groen blaadje gescoordquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:07 schreef Nirak het volgende:
over verzorgen gespoken
ik ga eens sonja bakker verantwoord eten koken voor mijn 3 jaar jongere vrouw
Aan de andere kant, wat de een ruk vindt, vindt de ander misschien wel heel mooi...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:05 schreef Nirak het volgende:
ik hou het ook allemaal niet bij hoor...
@ maedel: goed idee! want ik heb geen zin om een rukfilm te gaan zittenkijken.. dan heb ik echt het idee dat ik m'n tijd heb zitten verdoen..
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Faithz dus, die we allemaal ook ontmoet hebben, Maedel.
Handig voor op 't toilet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
Er zit een gat in mijn boxer
wel lekker luchtig
quote:
Het is veel te warm voor seks.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:37 schreef Nirak het volgende:
gaatjes in ondergoed worden bij ons altijd grotere gaatjes: scheurseks
Het was zelfs te warm om te slapen. Gelukkig waren we allebei kei moe. Brad is zelfs een half uur eerder naar zijn werk gegaan omdat ie het niet meer uithield in bed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef Nirak het volgende:
das best vervelend.. hier daarintegen is het uitstekend weer voor seks
maarja.. wat wil je als je in nederland woont...
inderdaad ja. Soms zie je in films dat de vrouw haar nachthemd nog aanheeft (of weer aanheeft) na de seks, ik snap dat echt niet. Alles uit! Ook sokken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan zit die toch alleen maar in de weg![]()
Niet altijd hoor, liefst naakt ja, maar soms komt dat er om de een of andere reden niet van(nog effe snel voor de kindjes naar school gaan in de keuken ofzo)quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
inderdaad ja. Soms zie je in films dat de vrouw haar nachthemd nog aanheeft (of weer aanheeft) na de seks, ik snap dat echt niet. Alles uit! Ook sokken.
Iemand (volgens mij een oude buurvrouw) zei ooit: "In Amerika doen ze het met de broek aan."quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
inderdaad ja. Soms zie je in films dat de vrouw haar nachthemd nog aanheeft (of weer aanheeft) na de seks, ik snap dat echt niet. Alles uit! Ook sokken.
Ja, maar wonderer is dan ook niet geboren en getogen daar, denk dat het daaraan ligt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand (volgens mij een oude buurvrouw) zei ooit: "In Amerika doen ze het met de broek aan."
Hoi!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:52 schreef liefie_ het volgende:
ja hai!
Zou dat een onderdeel zijn van hun inburgeringstest ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand (volgens mij een oude buurvrouw) zei ooit: "In Amerika doen ze het met de broek aan."
tssk, wie doet er nou z'n sokken uit bij het sexen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef wonderer het volgende:
Alles uit! Ook sokken.
huhquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef NanKing het volgende:
Zeg hey, willen jullie even niet zo snel gaan nu moest ik keiveul bijlezen![]()
Mijn blauwigheid is al euhz maanden wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
huh
waar is je blauwheid!
ik ben er ook ff niet zeg
Ik doe niet aan vluggertjes, misschien ligt het daaraanquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, liefst naakt ja, maar soms komt dat er om de een of andere reden niet van(nog effe snel voor de kindjes naar school gaan in de keuken ofzo)
*zwaait enthousiast naar Nan!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef NanKing het volgende:
Zeg hey, willen jullie even niet zo snel gaan nu moest ik keiveul bijlezen![]()
Dus ik had die boxer niet moeten weggooien?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou dat een onderdeel zijn van hun inburgeringstest ?![]()
* NanKing zwaait enthousiast terugquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:00 schreef maedel het volgende:
[..]
*zwaait enthousiast naar Nan!
Nan! Haaai!![]()
niet!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn blauwigheid is al euhz maanden weg.
Vluggertjes zijn heerlijk zo nu en danquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vluggertjes, misschien ligt het daaraan
Ik neem het direct van je aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vluggertjes zijn heerlijk zo nu en dan.
Heb je dat onderdeel gemist dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus ik had die boxer niet moeten weggooien?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vluggertjes zijn heerlijk zo nu en dan.
Ligt er natuurlijk aan hoe graag jij Amerikaans staatsburger wenst te wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus ik had die boxer niet moeten weggooien?
Wel waar, niet jokken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wul!!
[..]
Ok zal 't niet meer doen.
Awwwquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:06 schreef Stroekie het volgende:
Zwaait even naar jullie allemaal![]()
Maar nog een keer extra voor Nannie![]()
![]()
ik ga nu naar huis toe
tot straks
Ik ben nog niet inge(ham)burgerd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heb je dat onderdeel gemist dan?
Ik had 't te druk en veel aan mijn hoofd enzoot. Ik ben hier ook pas weer sinds gister ben ook heel lang niet meer ok FOK! geweest.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:10 schreef liefie_ het volgende:
waarom ben je eik geen blauw meer
Gewoon allemaal doenquote:ik ga misschien op vakantie naar amerika
of cuba... of rusland... of jordanië... ik kan niet zo kiezen
Vooral die laatste drie lijken me überrelaxte oorden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:10 schreef liefie_ het volgende:
waarom ben je eik geen blauw meer
ik ga misschien op vakantie naar amerika
of cuba... of rusland... of jordanië... ik kan niet zo kiezen
echt! wat lief dat je aanvoelde dat ik weer online ging komen! ik was er ook een poos niet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik had 't te druk en veel aan mijn hoofd enzoot. Ik ben hier ook pas weer sinds gister ben ook heel lang niet meer ok FOK! geweest.
[..]
Gewoon allemaal doen![]()
.
Ik ga vanaf 28 juli 2 weekjes naar Engeland.
polen is te dicht bijquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Vooral die laatste drie lijken me überrelaxte oorden.
Je kunt ook naar Polen gaan ofzo...![]()
Cuba lijkt me op zich wel een erg leuk land om op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Vooral die laatste drie lijken me überrelaxte oorden.
Je kunt ook naar Polen gaan ofzo...![]()
Verwend nestquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef liefie_ het volgende:
papa betaald dus ik ga natuurlijk t onderste uit de kan halen
het was eigenlijk een grapje...quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
polen is te dicht bij
papa betaald dus ik ga natuurlijk t onderste uit de kan halen
sorry ik moet mn naam hoog houdenquote:
Weet ik nog niet. Speelt toch pas over twee jaar. Naturaliseren is wel makkelijker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ga je voor een US nationaliteit of blijf je NLder?
ik heb een kei toffe reisgids van discoveryquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:16 schreef maedel het volgende:
[..]
het was eigenlijk een grapje...
Wat wil je doen in je vakantie? Want die plekken die je noemde lijken me echt gewoon helemaal niet leuk om naar toe te gaan.
En dat voor een potquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Cuba lijkt me op zich wel een erg leuk land om op vakantie te gaan.
@ lieffie, ga maar mee in de rugzak (we gaan trekken).
* NanKing is even naar moeke een bakje koffie drinken.
En die ene film dan over die Duitse vrouwen, esmee en jaguar of zo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef Faithz het volgende:
Er zijn best veel lesbo films. Ik probeer de films die ik gezien heb met smileys een rating te gevenMeer info: www.imdb.com
But I'm a cheerleader:![]()
![]()
D.E.B.S :![]()
![]()
![]()
Imagine me and you:![]()
![]()
![]()
![]()
Einde is ook:
(staat met stip op nr1)
Kissing Jessica Stein:![]()
Einde:
![]()
Lost and Delirious:![]()
![]()
, Einde:
![]()
Loving Annabelle:![]()
, Einde:
, Alternative Ending:
![]()
Bound:![]()
![]()
Mulholland Drive:![]()
![]()
If these walls could talk 2:![]()
![]()
![]()
Dan hebben we nog The L Word wat in seizoen 3 achteruit holt qua humorWordt alleen maar depressiever imho.
we hebben wel meer gezien.. weet het zo ff niet
Aimee und Jaguarquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
En die ene film dan over die Duitse vrouwen, esmee en jaguar of zo?
ik heb er zelf ongeveer 2 maanden over gedaan om een vakantie van een week te boeken, dus vraag mij niksquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef liefie_ het volgende:
waar zouden jullie echt nog heen willen op vakantie?
ik kom er echt gewoon niet uit en ik moet overmorgen beslissen!
Die wil ik zien, moest al lachen alleen met je smileys!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef Faithz het volgende:
Er zijn best veel lesbo films. Ik probeer de films die ik gezien heb met smileys een rating te gevenMeer info: www.imdb.com
Mulholland Drive:![]()
![]()
Whehehe. Wij zeiden tegen elkaar 'zullen we naar Engeland gaan' en hebben gelijk geboektquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef maedel het volgende:
[..]
ik heb er zelf ongeveer 2 maanden over gedaan om een vakantie van een week te boeken, dus vraag mij niks
Maar wij gaan naar Italië dus.
Wat een kutfilm is datquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:50 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Die wil ik zien, moest al lachen alleen met je smileys!
Gewoon een briefje maken met alle oorden waar je uit kan kiezen erop en prikken als je het niet weet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:53 schreef liefie_ het volgende:
maar ik heb geen 2 maanden
ik heb precies 2 dagen
Gewoon editten, dan doe ik dat ook wel evenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:53 schreef maedel het volgende:
[..]uhuh...
Nou kan ik niet meer editten zeker...
ik schreef wqat anders dan ik dacht.
Ik moet ook geen 8 dingen tegelijk doen....
Zijn jullie edit-afspraken aan het maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon editten, dan doe ik dat ook wel even.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:02 schreef maedel het volgende:
nou Nan:
*zet Sesamstraatstem op
Saaaa-men-werrrrr-kiing
![]()
ja misschien wel cuba hequote:Op woensdag 27 juni 2007 18:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon een briefje maken met alle oorden waar je uit kan kiezen erop en prikken als je het niet weet!
En anders naar Cuba.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:07 schreef JamesBrownie het volgende:
En wat kan een mens hieraan doen? Helemaal niets, het is toch van de zotten, worden er allerlei illegale afspraken gemaakt, kun je er als gewone, hardwerkende en eerlijke burger helemaal niets aan doen!![]()
Ja, van de plaatsen die je noemt, zou ik voor Cuba gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja misschien wel cuba he
nu is castro er nog...
Ja, want daar hebben ze geen samenzweringen en illegale samenwerkingenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, van de plaatsen die je noemt, zou ik voor Cuba gaan.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, want daar hebben ze geen samenzweringen en illegale samenwerkingen![]()
Sorry, ik kán gewoon niet andersquote:
Hallo!quote:
Nou ik ga eerst maar eens wat te eten scorenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hallo!
Lust je nu ook nog een kopje koffie, of liever iets anders?
Jullie welquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:36 schreef Nirak het volgende:
ik lust geen koffieMaar bedankt voor het aanbod
ik ga lekker met een glaasje cola light op de bank hangen en een filmpje kijken. Nog even genieten van de rust die we nu nog hebben, want vanaf vrijdagmorgen is het![]()
Yeps, zo'n kettingslot waar ik nog een reservesleutel van had.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb je nog een los slot?
Ik zou echt doodgaan. Ook als ik heul niet actief zou zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:36 schreef Viking84 het volgende:
hoi.
dat was bootcamp. En ik was heul niet actief. En ik heb een pees (ofzo) verrekt met hardlopen van de week, dus m'n been doet zeer.
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou echt doodgaan. Ook als ik heul niet actief zou zijn
Was het wel leuk?
Goe goequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoooooooooooooi!. Hoe gaat het met jou?
.
Ik kwam er ook veul later achterquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef Viking84 het volgende:
Oh, is Dreamer een vrouw?. Kom ik ergens achter.
Stiekem in het fobo gegluurd?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef Viking84 het volgende:
Oh, is Dreamer een vrouw?. Kom ik ergens achter.
ja, met mij is het ook goed, hoor. Ik ben actief op vrouwenjacht, maar dat had je misschien al begrepenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Goe goe.
Met jou? Ik heb je echt lang niet geproken.
* NanKing wil muziekje opzetten maar ik weet niet wat.
heul niet stiekem, hoorquote:
Ik snap nooit zo goed wat het ertoe doet. Mensen tikken toch niet met hun pik/tieten?quote:
blijkbaar praat ik als een ventquote:
doet er ook niks toe, hoor, alleen heb je een bepaald beeld bij iemand. Vroeger dacht iedereen dat ik een vent wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed wat het ertoe doet. Mensen tikken toch niet met hun pik/tieten?
Wel hoor eiquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, met mij is het ook goed, hoor. Ik ben actief op vrouwenjacht, maar dat had je misschien al begrepen.
En je staat in m'n oude MSN-lijst, maar die is gehackt, dus nu ben je weg![]()
.
Ik gooi regelmatig mijn tieten op 't tobo hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed wat het ertoe doet. Mensen tikken toch niet met hun pik/tieten?
Als mensen er last van hebben, zullen ze het wel zeggen, lijkt mequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doet er ook niks toe, hoor, alleen heb je een bepaald beeld bij iemand. Vroeger dacht iedereen dat ik een vent was.
Hou je BH dan ook aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik gooi regelmatig mijn tieten op 't tobo hoor, is dat abnormaal dan?
je hebt gelijk heur![]()
Hier niet. Het regent dat het giet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
Als ik zo de was buiten hang, is het in tien minuten droogBelachelijke temperaturen.
Ruilen? Hier loopt het tegen de 40 graden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier niet. Het regent dat het giet...![]()
mwah.. we zullen delen, is dat ook goed? jij een beetje nattigheid van hier, ik een paar graadjes van jouquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ruilen? Hier loopt het tegen de 40 graden.
Nee! 25 graden met regen is nog veeeeeel erger dan bijna 40 graden zonder. 't Is alles of niksquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
mwah.. we zullen delen, is dat ook goed? jij een beetje nattigheid van hier, ik een paar graadjes van jou
egoist... gedeelde smart.. Nou ja, dan nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee! 25 graden met regen is nog veeeeeel erger dan bijna 40 graden zonder. 't Is alles of niks
Gedeelde smart is dubbele smart?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
egoist... gedeelde smart.. Nou ja, dan niet
Hou ik die nattigheid toch lekker, ik hoef toch de deur niet uit
gelukkig is het hier droog want ik ga zo oliebollen halen! laatste dag van die miserabele kermis hierquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
egoist... gedeelde smart.. Nou ja, dan niet
Hou ik die nattigheid toch lekker, ik hoef toch de deur niet uit
met wieieieiequote:
zet het dan aan... jij kan live meekijkenquote:
er rinkelt nog altijd geen belletje hier hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:21 schreef maedel het volgende:
ik zei het verkeerd,
Maud Hawinkels dus...
nou is het afgelopen, dus dat ga je niet meer redden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
er rinkelt nog altijd geen belletje hier hoor
Nu doet ze dus gewoon nog steeds leuk, maar dan op Omroep Brabant en L1 TVquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:25 schreef NanKing het volgende:
Maud Hawinkels had vroeger een heel leuk programma op de Vara, kweet niet meer hoe 't heet.
Hm ik zal eens kijken danquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Nu doet ze dus gewoon nog steeds leuk, maar dan op Omroep Brabant en L1 TV
Maud van de reclame van Es en Es bank, je weet wel die dame die nederlands spreekt maar waaraan je zo goed kan hooooren dat ze uit Zuid Limburg komtquote:
wordt telkens afgewisseld toch met brabant nieuws, dus wellicht vanaf 22.00 tot 22.30 in de herkansingquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:23 schreef maedel het volgende:
[..]
nou is het afgelopen, dus dat ga je niet meer redden.
ohhhh, als ze dat nu meteen gezegd hadden..quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maud van de reclame van Es en Es bank, je weet wel die dame die nederlands spreekt maar waaraan je zo goed kan hooooren dat ze uit Zuid Limburg komt
Toen zat ze toch in New York of zo ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:25 schreef NanKing het volgende:
Maud Hawinkels had vroeger een heel leuk programma op de Vara, kweet niet meer hoe 't heet.
Maar Maud is dus een week te vroeg in Bergen op Zoomquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ohhhh, als ze dat nu meteen gezegd hadden..
kijk, aan jou heb ik tenminste wat
hoi stroek!
Nee daarna (of in dat programma) kwam altijd een docu serie over NY.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toen zat ze toch in New York of zo ?
gelukkig is er dan altijd Wiki die raad weetquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee daarna (of in dat programma) kwam altijd een docu serie over NY.
Ofzo, het ligt me allemaal zo vaag bij.
www.rozezaterdagbergenopzoom.nlquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:51 schreef Viking84 het volgende:
wat is er in bergen op zoom dan?
Juist idd ik bedoel Honk!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig is er dan altijd Wiki die raad weet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maud_Hawinkels en volgens mij bedoel je Honk ?
ja beetje kunstmatig, zo van ik moet zo kijken van de fotograaf, plaatje is niet helemaal natuurlijk/ontspannenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ze lacht niet, ze trekt haar mondhoeken opzij.
idd. Zelfs een computer kan dat herkennen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja beetje kunstmatig, zo van ik moet zo kijken van de fotograaf, plaatje is niet helemaal natuurlijk/ontspannen
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef NanKing het volgende:
yupyupyup.
Ik verveel me als een pedo in een berjaardentehuis
copyright Erik
Ahh. Arnhemquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef NanKing het volgende:
Ze heeft morgenochtend om half 9 een afspraak in Arnhem.
Aangezien haar familie daar woont is het makkelijker om er te blijven slapen dan morgen ochtend de trein te pakken.
Je blijft me verrassenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:01 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava luistert heel ordinair romantisch stukken van Smetana, maar wel gedirigeerd door Rafael Kubelik
quote:
Was dat niet van Kinderen voor Kinderenquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:12 schreef JamesBrownie het volgende:
*JamesBrownie werd wakker met Madonna liedjes in hoofd*
een kop vol snol?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:27 schreef Nirak het volgende:
Goedemorgen!
ik wordt wakker met een kop vol sno*
nog 1 dagje werken en dan krijgen we de sleutel![]()
dat heb ik ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik werd wakker met tegenzin om iets nuttigs te gaan doen.
en al erg nerveus ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:27 schreef Nirak het volgende:
Goedemorgen!
ik wordt wakker met een kop vol sno*
nog 1 dagje werken en dan krijgen we de sleutel![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat heb ik ook
de eerste tien minuten dacht ik ook dat ik al weekend had
wat een tegenvaller zeg
Mijn vrouw en ik in ieder geval welquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef NanKing het volgende:
Wie gaan er hier trouwens allemaal naar Bergen op Zoom dit weekend?
ik en Sitethief lopen er ook rondquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik in ieder geval wel
En joe?
Ik ga altijd heel graag met de trein, vind het heerlijk, je hoeft nergens op te letten, alleen aar uit het raam te kijken en op tijd over te stappen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga niet naar Bergen op Zoom, want ik wil dit weekend een date als het even kan.
Net weer een reactie terug gaat van iemand uit Den Bosch die wil dat ik daarheen kom. God, dat is wel ver weg (ik woon in Groningen, dat ligt bijna 3 uur treinen van Den Bosch), maar ach, ik heb een OV en zo'n treinreis is ook wel weer spannend.
Trouwens, als je overdag in Den Bosch bent, kun je best 'savonds door met de trein naar B op Z!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga niet naar Bergen op Zoom, want ik wil dit weekend een date als het even kan.
Net weer een reactie terug gaat van iemand uit Den Bosch die wil dat ik daarheen kom. God, dat is wel ver weg (ik woon in Groningen, dat ligt bijna 3 uur treinen van Den Bosch), maar ach, ik heb een OV en zo'n treinreis is ook wel weer spannend.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Trouwens, als je overdag in Den Bosch bent, kun je best 'savonds door met de trein naar B op Z!!!![]()
2,5 uur, niet aanstellen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:52 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van haar dat ze mailt in de bieb omdat ze momenteel geen internet heeft thuis. Dat is best wel ernstig
. Maar goed, dan weet ik dus waarom een reactie van haar soms zo lang op zich laat wachten
. Wel haar 06 gekregen, though, wow
.
Das da ook minder erg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van haar dat ze mailt in de bieb omdat ze momenteel geen internet heeft thuis. Dat is best wel ernstig
. Maar goed, dan weet ik dus waarom een reactie van haar soms zo lang op zich laat wachten
.
haha.quote:
Dat was toch ook de bedoeling!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha.
Ik vind dit eigenlijk best wel griezelig. Want als ik nu terug mail, kan ik er niet onderuit om een dag voor een date te prikken en dan komt het allemaal wel érg dichtbij
.
Ik heb niet gezegd dat ik zaterdag een date hebquote:
Ja, die zei dat het al meteen weer was opgeheven en dat mijn mailbox gewoon vol zat. Maar daar zitten maar 60 mailtjes in van de 500 mogelijkequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:19 schreef Faithz het volgende:
Nog iets van Danny gehoord?
Have fun vanavond!
Een maand of twee geleden zijn we naar de Red Sox geweest in Boston, hele dure en goede plaatsen via zijn werk. Dit is ook via zijn werk, maar nu wat kleinschaliger (en de seats zijn tien keer goedkoperquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Baseballwedstrijd. Wil ik ook nog wel eens mee maken
.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:35 schreef Faithz het volgende:
Vreemd. Maar hij doet ut weer.
Doe je Michael Jordan de groeten vanaaf
Roze zaterdag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:46 schreef liefie_ het volgende:
wat is er in bergen op zoom?
maar ook homo menerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Roze zaterdag.
Loslopende lesbo's.
www.rozezaterdagbergenopzoom.nlquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef liefie_ het volgende:
huh was dat?
een soort roze maandag als in tilburg maar dan op zaterdag en in bergen op zoom?
Als je iemand van Stichting Outway rond ziet lopen daar (te herkennen aan de blauwe t-shirts), doe ze dan de groetjes van Karin uit Eindhovenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Roze zaterdag.
Loslopende lesbo's.
Ik ga er niet naartoequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
Als je iemand van Stichting Outway rond ziet lopen daar (te herkennen aan de blauwe t-shirts), doe ze dan de groetjes van Karin uit Eindhoven
Ik zal het op m'n hand schrijven, want anders vergeet ik het vast weerquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
Als je iemand van Stichting Outway rond ziet lopen daar (te herkennen aan de blauwe t-shirts), doe ze dan de groetjes van Karin uit Eindhoven
ga jij toch weer gewoon voor de herkansing op maandag in Tilburgquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef liefie_ het volgende:
ja zeg
doen ze zo'n ding op een dag dat ik niet kan!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |