Ik val ook op ouderquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat ik val op ouder. Vraag me niet waarom, maar oudere vrouwen maken meer indruk op mij dan leeftijdsgenoten.
Dan zet ik hem erachter.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoi, ben ik weer.
Dus Maedel, jij valt op oudere vrouwen.....![]()
hier ook, was al een klacht over in KLB geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef maedel het volgende:
ligt dat nou aan mij, of is fok aan het haperen ende ook zeer traagh?
Ligt aan jouquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef maedel het volgende:
ligt dat nou aan mij, of is fok aan het haperen ende ook zeer traagh?
quote:
't Is nog te vroeg om dingen te begrijpen hier...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:07 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Eej, effe voor alle duidelijkheid.... het-ligt-nooit-aan-maedel...
Comprendereej?![]()
![]()
Ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef Faithz het volgende:
Loving Annabelle was
Maar ik hou alleen van happy endings
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:00 schreef wonderer het volgende:
Howdy folks.
Nog tweeenhalf uur.
En Arthur is af (bijna)
Inderdaad, zo'n onbestemd gevoel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk.
Ik heb altijd zo'n onbevredig(en)d gevoel alshet niet goed afloopt.
25 en een beetje. Jonger dan ik dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoe oud is jouw vriendje man wonder?
dus klagen blijkt soms te helpenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef Nirak het volgende:
jezus 1,5 uur geleden zo traag als dikke stront door een trechter en nu 2 keer dezelfde post zonder dat je erom vraagt :S....
Lesbofilms horen toch kut te zijn? Anders is er niks aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:34 schreef maedel het volgende:
Kunnen we hier ook lesbofilms gaan melden die ronduit k*t zijn?
Ik heb me toch een paar stomme dvd's gekocht al.
Dat we elkaar aankeken van "WTF moeten we hier nou weer mee"
Of na een half uurtje mijn vrouw: "Maed.. ik vind hier echt geen fuck aan hoor".
Ik scheel achtenhalf jaar met mijn vriend, hij vindt het welleuk, heeft de jongste vriendin van al zijn vrienden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
Misschien valt men op ouder omdat je jezelf dan jong kan voelen?
Ik vraag me af hoe iemand zich voelt die een veel jonger iemand heeft.
Hoe oud ben je zelf dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:01 schreef maedel het volgende:
Ik zet mijn laatste post ook toch nog maar een keer hier neer
[..]
Ik val ook op ouder![]()
Mijn vrouw is 12 jaar ouder![]()
Misschien voelen die zich daardoor ook nog jong.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
Welke dan? Ik heb de helft van Fingersmith gehad, maar ik vind het niet veel bijzonders eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:34 schreef maedel het volgende:
Kunnen we hier ook lesbofilms gaan melden die ronduit k*t zijn?
Ik heb me toch een paar stomme dvd's gekocht al.
Dat we elkaar aankeken van "WTF moeten we hier nou weer mee"
Of na een half uurtje mijn vrouw: "Maed.. ik vind hier echt geen fuck aan hoor".
ik zal het eens vragen als ik een oudere vrouw heb geronseldquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
Nee, bij mij is dat in ieder geval niet zo. Ik ben gewoon in mijn hoofd wat ouder dan volgens mij paspoort. Ik vind ook niet zo geweldig aansluiting bij leeftijdsgenoten irl.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
Pedoquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
eigenlijk wel ja....quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
Pedo
Vinking: je moet eerst het boek lezen van Fingersmith
Yeah, zo'n idee had ik al wel. Ik was in mijn hoofd ook altijd ouder. En Brad ook dus dat kwam mooi uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, bij mij is dat in ieder geval niet zo. Ik ben gewoon in mijn hoofd wat ouder dan volgens mij paspoort. Ik vind ook niet zo geweldig aansluiting bij leeftijdsgenoten irl.
Mijn vrouw is wat jonger in d'r hoofd.
Wij komen elkaar in het midden tegen zeggen we altijd
Ja, daar ben je nu te laat meequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
Pedo
Vinking: je moet eerst het boek lezen van Fingersmith
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, bij mij is dat in ieder geval niet zo. Ik ben gewoon in mijn hoofd wat ouder dan volgens mij paspoort. Ik vind ook niet zo geweldig aansluiting bij leeftijdsgenoten irl.
Mijn vrouw is wat jonger in d'r hoofd.
Wij komen elkaar in het midden tegen zeggen we altijd
ja, is dat net zo'n soort site als Relatieplanet / Lexa? Daar heb ik me namelijk uitgeschreven vanochtend. Ik merk dat daar niet mijn soort vrouw zit. Allemaal gratis accounts en niks over jezelf willen schrijven... laat maar dan... je moet er wel echt voor willen gaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:53 schreef Stroekie het volgende:
@ Viking
Was je in je speurtocht, en ronsel praktijk ook al eens voorbij www.paiq.nl gekomen
als je wil kan ik je wel een uitnodiging sturen
Ik kan nu niet anders dan aan rimpelige dozen denken...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
waar ik me wel altijd zorgen over maak: het is wel leuk om een relatie te hebben met een veel oudere vrouw, maar zij zal ws ook sneller kwakkelen met haar gezondheid en ook (veel) eerder komen te overlijden.
Maar ik zou toch niet anders willen: ze zijn zó sexy.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan nu niet anders dan aan rimpelige dozen denken...
ja, das waar. Ik denk dat ik wat minder m'n verstand moet gebruiken en wat meer m'n gevoel moet laten sprekenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar voor hetzelfde geld word je zelf aangereden door een of andere malloot en ben je ook dood. Of beginnen jouw kwaaltjes veel eerder. Of krijgt je wederhelft geen last van kwaaltjes.
Je kan het gewoon niet zeggen.
moet je eens naar Groningen Stad gaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:45 schreef Pien85 het volgende:
Waaah wat gaan jullie snel
Ik ben te langzaam voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |