Ha popjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, lieverds.
Mietjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:52 schreef maedel het volgende:
ik zag die 299 in MyAT, en dacht "mooi dat ik die niet vol ga gooien"![]()
hallo allemaal!
Ik dacht hetzelfde als Maedel.quote:
Dat ligt niet aan mij,quote:
Ik zou als ik jou was als de sodemieter weg gaan. Je weet hoe vrouwen zijn, een en al psychologische oorlogsvoering. En goede psychologische oorlogsvoering gaat met heel veel lieve edoch dwingende woordjes.quote:
*kuch*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan mij,![]()
dat ligt aan Vista![]()
Dat klapt er de hele tijd uit en dan ben ik weer alles kwijt![]()
En Vanidinges tikte vrolijk verder in DOS?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*kuch*
*giechel* *grinnik*
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan mij,![]()
dat ligt aan Vista![]()
Dat klapt er de hele tijd uit en dan ben ik weer alles kwijt![]()
't is LYNX nog altijdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:05 schreef maedel het volgende:
[..]
En Vanidinges tikte vrolijk verder in DOS?![]()
Linkje staat in mijn sig, mutsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, had je nou geweblogd? Doe 's 'n linkje.
Dan had ik toch de goede, maar ik dacht het bericht te herkennenquote:
Je bent gewoon helderziendquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan had ik toch de goede, maar ik dacht het bericht te herkennen.
da's leedvermaakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*kuch*
*giechel* *grinnik*
Naja, ze wist 't zelf uit ervaring ook van te voren.quote:
Nou ja, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik 200+ euri moest betalen voor een product wat dan vervolgens bluescreens geeft...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, ze wist 't zelf uit ervaring ook van te voren.
Volgens mij moeten we de volgende L topic meeting gewoon in Groningen houden en in de tijd die jij dan nodig hebt om haar PC wel stabiel te krijgen drinken wij alvast een drankje op de Grote Markt bij Hooghoutquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, ze wist 't zelf uit ervaring ook van te voren.
(trouwens, mijn vader, als computer expert, heeft mij ook menig maal uitgelachen wat dergelijke perikelen betreft)
Er zijn wel heel erg veel duurdere software pakketten die net zo instabiel zijn (we noemen bijv. SAP). Geld geeft nooit garantie in software land.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik 200+ euri moest betalen voor een product wat dan vervolgens bluescreens geeft...
En terugbrengen is natuurlijk geen optie... Ik heb nog niet geactiveerd...
Kijk, da's iets wat ik dus nooit meer doe. Mensen moeten zichzelf redden met hun computertjes. Ik heb mijn tijd beter te besteden. Ik help alleen als mensen scripties af moeten hebben ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we de volgende L topic meeting gewoon in Groningen houden en in de tijd die jij dan nodig hebt om haar PC wel stabiel te krijgen drinken wij alvast een drankje op de Grote Markt bij Hooghout
jij kan ook zo heerlijk vast slapenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
Zo, dat geeft ongeveer wel weer hoe de relatie tussen mij en m'n zus is (ik 't hondje en m'n zus de kat, zeg maar)
Niet echt. Maar ik kan wel zeg maar, heel tevreden mijn eigen gang gaan, wat ik vergelijk met het slapen van dat hondje. En daar krijg ik mensen die me na zijn in mee, in het 'zijn' zeg maar.quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Je eigen gang gaan. Dat kan zo ontzettend heerlijk zijn. En zo ontzettend stom als andere mensen je dat niet laten doen.
Nouja, ik kan niet echt anders, omdat ik ja Asperger heb.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Je eigen gang gaan. Dat kan zo ontzettend heerlijk zijn. En zo ontzettend stom als andere mensen je dat niet laten doen.
Eerst seks en dan toch een onbevredigend einde?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Faithz het volgende:
MAEDEL!!!!
Wat een KUTfilmEerst sex en dan bij elkaar weg
Wat een onbevredigend einde!!!
![]()
klinkt als werksex zonder hoogtepuntquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Slechte sex.
Heb ik geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Slechte sex.
Ik ook nietquote:
oh, en of datquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef Faithz het volgende:
Nee, goede sex. ZO lief![]()
![]()
![]()
Maar dan worden ze uit elkaar gehaalden we zullen nooit weten wat er daarna kwam
![]()
W0000000000000000000000000000000t dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef maedel het volgende:
[..]
oh, en of datsex was.
Ja, ik moest er ook van huilen van dat eind, gewoon van frustratie..
Heb je ook de alternative ending gezien?
Staat wel op de dvd![]()
Maar de seks zelf was wel lekker?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik, zeg maar, wel.
In de trant van: Na een bar slechte week, je bedrinken, in een gaybar eindigen, versierd worden door wel een leuke jongen, daarmee uiteindelijk rollebollen, en dan de volgende ochtend wakker worden met het gevoel "Wat heb ik in godsnaam gedaan?".
Ja en nee. Ik was veel te gespannen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |