Of op z'n oost Brabants/Land van Cuijks/Noord Limburgs vrolliequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
je weet wel, luitjes, leute...
Of in het Gronings, Vraauwlu
Als Topicopa heet ik TweakerGirl van harte welkom in het L topicquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:12 schreef TweakerGirl het volgende:
Hallo iedereen!!![]()
Ik ben hier nieuw en dacht ga ff een kijkje nemen;)
dus ze oefent nu een soort van magische aantrekkingskracht uit?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zal ik vanavond uitgaan of niet..
Ben zonet nog de stad ingeweest om een cadeautje te kopen voor m'n moeder. 'k Weet 't niet, de stad was onrustig. Erg onrustig...
En dan vergeet ik natuurlijk nog het belangrijkste te vragen ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zal ik vanavond uitgaan of niet..
Ben zonet nog de stad ingeweest om een cadeautje te kopen voor m'n moeder. 'k Weet 't niet, de stad was onrustig. Erg onrustig...
Ja misschienquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ze oefent nu een soort van magische aantrekkingskracht uit?
Loopt daar nu nog veel volk rond in het kader van de EK voetbal onder de 21 waardoor er nogal wat buitenlande gasten zijn in Grun ?
Een heel lief cadeautjequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dan vergeet ik natuurlijk nog het belangrijkste te vragen ?
heb je een leuk cadeau voor je moeder kunnen vinden![]()
goedzo want je hebt maar 1 moeder en die kan je niet genoeg in de watten leggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een heel lief cadeautje
Vers vleesquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als Topicopa heet ik TweakerGirl van harte welkom in het L topic![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
*werk zoekt*
* vanitasvanitatumetomniava is best wel een mama's kindje....quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goedzo want je hebt maar 1 moeder en die kan je niet genoeg in de watten leggen![]()
![]()
Betaal jij de hypotheek dan?quote:
Het einde lukt niet trouwensquote:
3 pogingen verder, uiteindelijk maar voor een clean install gekozen (hij deed echt fokking helemaal niks meer) ben ik dan toch weer online... En m'n spullen nog niet eens kwijt ook niet (was toch niet veel, ik save tegenwoordig toch alles extern).quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja gezien het feit dat Maedel nog steeds niet gepost heeft of ze nu die Vista versie al heeft geinstalleerd en probleemloos verder kan fokken
Nieuwe input is altijd leukquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef TweakerGirl het volgende:
Ha ha vers vlees is hier altijd welcome of niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |