Of op z'n oost Brabants/Land van Cuijks/Noord Limburgs vrolliequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
je weet wel, luitjes, leute...
Of in het Gronings, Vraauwlu
Als Topicopa heet ik TweakerGirl van harte welkom in het L topicquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:12 schreef TweakerGirl het volgende:
Hallo iedereen!!![]()
Ik ben hier nieuw en dacht ga ff een kijkje nemen;)
dus ze oefent nu een soort van magische aantrekkingskracht uit?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zal ik vanavond uitgaan of niet..
Ben zonet nog de stad ingeweest om een cadeautje te kopen voor m'n moeder. 'k Weet 't niet, de stad was onrustig. Erg onrustig...
En dan vergeet ik natuurlijk nog het belangrijkste te vragen ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zal ik vanavond uitgaan of niet..
Ben zonet nog de stad ingeweest om een cadeautje te kopen voor m'n moeder. 'k Weet 't niet, de stad was onrustig. Erg onrustig...
Ja misschienquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ze oefent nu een soort van magische aantrekkingskracht uit?
Loopt daar nu nog veel volk rond in het kader van de EK voetbal onder de 21 waardoor er nogal wat buitenlande gasten zijn in Grun ?
Een heel lief cadeautjequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dan vergeet ik natuurlijk nog het belangrijkste te vragen ?
heb je een leuk cadeau voor je moeder kunnen vinden![]()
goedzo want je hebt maar 1 moeder en die kan je niet genoeg in de watten leggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een heel lief cadeautje
Vers vleesquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als Topicopa heet ik TweakerGirl van harte welkom in het L topic![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
*werk zoekt*
* vanitasvanitatumetomniava is best wel een mama's kindje....quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goedzo want je hebt maar 1 moeder en die kan je niet genoeg in de watten leggen![]()
![]()
Betaal jij de hypotheek dan?quote:
Het einde lukt niet trouwensquote:
3 pogingen verder, uiteindelijk maar voor een clean install gekozen (hij deed echt fokking helemaal niks meer) ben ik dan toch weer online... En m'n spullen nog niet eens kwijt ook niet (was toch niet veel, ik save tegenwoordig toch alles extern).quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja gezien het feit dat Maedel nog steeds niet gepost heeft of ze nu die Vista versie al heeft geinstalleerd en probleemloos verder kan fokken
Nieuwe input is altijd leukquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef TweakerGirl het volgende:
Ha ha vers vlees is hier altijd welcome of niet??
Zo is dat.quote:
volgens mij komt er vandaag hier nog wel een zie je nu wel post van Vanitasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Zo is dat.![]()
Nou heb ik deze ochtend al meer blue screens gezien dan in de hele XP-periode moet ik zeggen
Ik heb mijn antivirus programma nog niet aan de praat bijvoorbeeld....
ik ben ook wel ooit sjaggie/sjaggo maar ik ben nog nooit bij een IKEA winkel binnen geweestquote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:11 schreef maedel het volgende:
Gisteren was ik een beetje sjacherijnig ervan geworden. Dus, zijn we naar Ikea gegaan.
Bank en klerenkast gekocht![]()
Nou de basis/fundament ligt er nu dus, dan zou de rest toch ook gemakkelijker moeten gaan omdat het complementair is, toch ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:29 schreef maedel het volgende:
nou, het draait intussen hoor.
*twijfelt of de rest van de software er wel zo nodig op moet
ik zal wel moeten, want ik heb het voor m'n werk nodig...
Alle grafische meuk uitzettenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij komt er vandaag hier nog wel een zie je nu wel post van Vanitas![]()
Maar Faithz stuurt vast wel een pm met hints en tips waar je op dient te letten![]()
ik kan je niet helpen want ik ben nog in het XP stadium
Nou onderdeel van die sjacherijnigheid was ook dat we nog een lading meubels moeten kopen en dat dat er maar niet van komt de hele tijd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben ook wel ooit sjaggie/sjaggo maar ik ben nog nooit bij een IKEA winkel binnen geweest![]()
zou dat helpen tegen die blue screens?quote:
Ja, sorry hoor, huisje ,boompje, beestje enzo...Ik vind het eigenlijk wel lekker moet ik zeggen.quote:Vanitas: plattegronden van huizen, baby's
BAH wat burgerlijk.
Als hij crashed omdat ie niet meer naar het geheugen kan schrijven wel. Het kan ook zijn dat je een niet stabiele driver hebt die dit veroorzaakt. Maar daar zou je een memory dump voor moeten maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:56 schreef maedel het volgende:
[..]
zou dat helpen tegen die blue screens?
Wat is er mis met burgelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, huisje ,boompje, beestje enzo...Ik vind het eigenlijk wel lekker moet ik zeggen.
O, en wonderer, dank je voor die link! Ik ga nu knutselen!
Euh, okéquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:17 schreef Faithz het volgende:
[..]
Als hij crashed omdat ie niet meer naar het geheugen kan schrijven wel. Het kan ook zijn dat je een niet stabiele driver hebt die dit veroorzaakt. Maar daar zou je een memory dump voor moeten maken.
Ja stel je voor zeg, straks blijkt het nog besmettelijk te zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
die vrouw zei dat ze vond dat die lesbo's "sexual preditors" waren, dat ze die per se nietin de buurt van haar kinderen wilde hebben, omdat ze vond dat ze verdorven waren.
Ja, misschien verleiden ze wel je kind zeg!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja stel je voor zeg, straks blijkt het nog besmettelijk te zijn
en met zulke waanideeėn ben je zelf wel een lichtend voorbeeld van Gods liefde en verdraagzaamheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |