Dus toch wel een profielen sitequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Intel Core 2 CPU
6400 @ 2.13GHz
Kloksnelheid 2. 14 Ghz. 2.00GB
200GB HD
Zou het genoeg zijn denk je?
Jawel, maar heel groot!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef Faithz het volgende:
Was het een mooie baby btw?
Baby's zijn inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, maar heel groot!
Ze was bij de geboorte ook heel groot, bijna vierenhalve kilo, of net iets meer, dat kan ook.
Ik vind babietjes eigenlijk altijd mooi, zou er zo weer een willen...
Dus jij wordt oom? uuh neefquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mijn tante werd eergisteren gezegd dat ze misschien het H.E.L.P Syndroom had, maar dat is gisteren gelukkig uitgesloten.
Nee, ik word weer neef.quote:
Niet mits je pc het kan hebben, mits je Vista en alleen Vista draait.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Vista kan super stabiel draaien (net als XP) mits je pc het kan hebben. Het heeft meer grafische zooi e.d. maar slecht is het niet
Eh, gewoon, programma's?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:22 schreef Faithz het volgende:
Wat wil je dan nog meer draaien?
Ik heb de voorkeur voor BeOS, maarja, die wordt niet echt goed ondersteund.....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:37 schreef Faithz het volgende:
Al heb ik ook nog de voorkeur voor xp, daar niet van. Maar dat is meer gevoelsmatig.
Vreselijk, en dan nog saai zijn ook....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:40 schreef maaike1987 het volgende:
Zie net hoe 2 meiden over mij roddelen.. soms zijn vrouwen ook echt vreselijk![]()
maar meestal niet![]()
Wat moet je nou in vredesnaam met een Nederlandse Kinderjury?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:06 schreef wonderer het volgende:
Woei, Paul heeft weer de Nederlandse Kinderjury gewonnen
Ja, maar dan vind ik ze nog mooi...quote:
ja laten we het gaan hebben over geneugten van Rode wijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
plattegronden van huizen, baby's
BAH wat burgerlijk.
Je krijgt een oorkonde, dat betekent dat de Nederlandse jeugdige lezer jouw boek het mooiste vond afgelopen jaar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat moet je nou in vredesnaam met een Nederlandse Kinderjury?
Laat staan met meerdere?
Mac OS X versie drie of zo. Stacks zijn mappen in je taakbalk die je kunt openen door er met je muis op te staan. Dus bestanden die je vaak gebruikt kun je zo heel makkelijk te pakken krijgen. Da's vetquote:
www.floorplanner.nl Tuin kan geloof ik wel, niet geprobeerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef JamesBrownie het volgende:
waar maken jullie die plattegronden trouwens, dan kan ik ons huis en mijn droomhuis ook laten zien.
(kun je er ook een tuin in elkaar flansen?)
'k zat te etteren, Wondererquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je krijgt een oorkonde, dat betekent dat de Nederlandse jeugdige lezer jouw boek het mooiste vond afgelopen jaar.
schaam je!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k zat te etteren, Wonderer
Eh?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe.. de hele geschiedenis is gewist op de pc
Aangezien je wel vaker wereldvreemd overkomt, dacht ik, ik leg het even uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k zat te etteren, Wonderer
Ik ben allesbehalve wereldvreemd. Ja, vreemd ben ik wel, maar wereldvreemd niet. Ik mag misschien in 'n andere wereld leven dan anderen, maar die wereld van mij is echt wel DE wereld hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aangezien je wel vaker wereldvreemd overkomt, dacht ik, ik leg het even uit
bla die bla die blaquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe.. de hele geschiedenis is gewist op de pc
Rentequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
Ik snap er geen fuck van... als je 250k leent met een percentage van 6%, waarom moet je dan dertig jaar lang 1800 per maand betalen? Dat komt neer op bijna drie keer zo veel als je leent! hoe kan dat in godsnaam?
Natuurlijk heb ik gelijk, maar kun je me eraan herinneren waarin ik ook nog maar weer gelijk in had?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:15 schreef Faithz het volgende:
Vanitas volgens mij ga jij nog gelijk krijgen.. Maedel is nog niet gesignaleerd
200% rente?quote:
Nou ja gezien het feit dat Maedel nog steeds niet gepost heeft of ze nu die Vista versie al heeft geinstalleerd en probleemloos verder kan fokkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik gelijk, maar kun je me eraan herinneren waarin ik ook nog maar weer gelijk in had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |