wat een geweldig beeld levert dit op, Erik en Maedel die samen een heel fout jaren 80 dansje utivoerenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Potjandorie erik,
En nog goeddoemme een fijn muziekje op, en verplicht een dansje doen!![]()
http://www.977music.com/ en dan "80's channel". Voor jou misschien ouwe lullen muziek, maar dan doe ik wél lekker mee!
Is dat nichterig of niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een geweldig beeld levert dit op, Erik en Maedel die samen een heel fout jaren 80 dansje utivoeren![]()
Earth Wind and Fire is wel leuker dan Kool and the Gangquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Is dat nichterig of niet?
![]()
![]()
Let's Grooooove tonight!!
![]()
Nou daar heeft hij dan best veel tijd voor nodig...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh, hij's alleen even een bijpassende outfit aan het aantrekken
Oh, dan zit dat dansje er zeker niet in danquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog hoor, alleen voel ik me belabberd. Ben ziek aan het worden, denk ik.
Maedel is stiekum ook een nichtquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Is dat nichterig of niet?
![]()
![]()
Let's Grooooove tonight!!
![]()
Nja, 't is nog steeds vochtig en benauwd weer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog hoor, alleen voel ik me belabberd. Ben ziek aan het worden, denk ik.
gheghe, en daar komen jullie na 132 delen pas achter?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maedel is stiekum ook een nicht![]()
ja met temperaturen boven de 30 graden, zodat ze weer van invloed zijn op jouw postgedragquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nja, 't is nog steeds vochtig en benauwd weer.
Ik wil weer gewoon weer.
Er zijn wel meerdere dingen waar ik pas na jaren achterkomquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:23 schreef maedel het volgende:
[..]
gheghe, en daar komen jullie na 132 delen pas achter?![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere dingen waar ik pas na jaren achterkom
Hmja, verklaart ook wel waarom je gisteren niet lekker in je vel zat. Je weet wat je er aan kunt doen. Flink wat cranberry sap en hete groc.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is echt geen pretje. 37,8 graden. Vanochtend was dat 37,4.
zoalsquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere dingen waar ik pas na jaren achterkom
Ja dat weet ik toch.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben wel een pot hoor, gewoon normaal zeg maar
Ooooh, daar heb ik bij de meet in februari 2007 helemaal niks van gemerktquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben wel een pot hoor, gewoon normaal zeg maar
Stoute, stoute Stroekie ....quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja met temperaturen boven de 30 graden, zodat ze weer van invloed zijn op jouw postgedrag![]()
Daar kwam je dus later pas achterquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch.
* vanitasvanitatumetomniava is ook een beetje een pot. Alleen dan een mannelijke pot die op mannelijke potten valt.
Zoiets jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:38 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Daar kwam je dus later pas achter![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef maedel het volgende:
lijkt me ook wel heel moeilijk om daar achter te komen.
Ben je al een beetje gewend?![]()
Zou ik niet doen. Een en al ellende voor zover ik weet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef maedel het volgende:
ik zit te denken of ik Vista zal gaan installeren of niet
Ja, het gaat eigenlijk niet over óf (ik heb het al gekocht), maar meer over wanneerquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Een en al ellende voor zover ik weet.
nee, ik denk wel vandaag nogquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Na sint-juttemis?
Wat zijn je specs?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef maedel het volgende:
ik zit te denken of ik Vista zal gaan installeren of niet
Blue Screen Of Death.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:08 schreef maedel het volgende:
een wat?
En waarom geen tierelantiijntjes? ik ben dol op tierelantijntjes.
En van elke OS roept wel iemand dat het onstabiel is, laten we daar eerlijk over zijn
Ik raak in de war van je!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava is ook een beetje een pot. Alleen dan een mannelijke pot die op mannelijke potten valt.
Je hebt griep.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net geprobeerd om te slapen, maar ik heb het óf ijskoud, óf snikheet. En dat wisselt elkaar af. En mijn hoofd is draaierig en doet pijn. mijn keel lijkt wel schuurpapier en mijn neus een waterval.
Intel Core 2 CPUquote:
Zo, jij moet met kopjes thee en beschuitjes in bed. Klassiek griepje lijkt me.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net geprobeerd om te slapen, maar ik heb het óf ijskoud, óf snikheet. En dat wisselt elkaar af. En mijn hoofd is draaierig en doet pijn. mijn keel lijkt wel schuurpapier en mijn neus een waterval.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef Faithz het volgende:
Wat een krakbak.
Zou het niet doen als ik jou was.
Vista kan super stabiel draaien (net als XP) mits je pc het kan hebben. Het heeft meer grafische zooi e.d. maar slecht is het nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Blue Screen Of Death.
Trouwens, het is gewoon een feit dat Vista onstabiel is vanwege semi-compatibiliteit met XP. Net zoals het een feit is dat Windows 95 onstabiel is vanwege semi-compatibiliteit met MS-DOS.
Ik heb op mijn werk beschuit gehad, met muisjes!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Zo, jij moet met kopjes thee en beschuitjes in bed. Klassiek griepje lijkt me.
Of het is van het slechte slapen.
Nou heb ik een grafisch beroep, dus ik vind het altijd wel prettig als het er een beetje lekker er uit ziet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Vista kan super stabiel draaien (net als XP) mits je pc het kan hebben. Het heeft meer grafische zooi e.d. maar slecht is het niet
Ze was al met zwangerschapsverlof, alleen even de baby komen laten zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:48 schreef Faithz het volgende:
En nu gaat je collega 3 maanden met vakan zwangerschapsverlof?
Nee, dat ligt niet lekker op de maag als je ziek bent.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
De tosti van vanochtend zit me niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |