Bluffen kan helpen tochquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, foto's zat in m'n FoBo
En besides, stond heel niet in de regels
Je bent gewoon nog niet uit de kast.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:04 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook niet lesbeau!
Edit: ik ook niet trouwens![]()
Ja super herkenbaar enzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb ook een fobo!
Dat zei ik nietquote:
Ik ben er half uit, maar ik vind mannen ook gewoon zo leuk...quote:
Ja, die heb ik gelezen, waarom ben je op zoek naar een oudere vrouw?quote:
Bi!quote:
omdat ik val op ouderquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gelezen, waarom ben je op zoek naar een oudere vrouw?
Waarom?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:44 schreef Faithz het volgende:
Ieder zijn meug
WACHT
Hoe oud was je ook alweer james??
Ach, ik val ook op oudere mannen, vrouwen maakt niet zoveel uit, de leeftijd...Als ze maar "iets" hebben, das alleen zo vaag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat ik val op ouder. Vraag me niet waarom, maar oudere vrouwen maken meer indruk op mij dan leeftijdsgenoten.
ja dat "iets" is idd nogal vaag. Ik merk alleen wel dat meisjes van mijn eigen leeftijd dat "iets" niet hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ach, ik val ook op oudere mannen, vrouwen maakt niet zoveel uit, de leeftijd...Als ze maar "iets" hebben, das alleen zo vaag.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
Och, even traag van begrip
Ik ben 27, maar dat had ik al vermeld in haar fobo.![]()
Ik ben ook geen vrijgezel en val niet uitsluitend op vrouwen en ik heb kinderen, drie redenen waarom ik niet in aanmerking kom Faithz!![]()
onbegrijpelijk hčquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar jij hebt dus meer voorkeur voor mannen dan vrouwen![]()
Ik ook, maar wel vaak met wat korter haar, en niet al te lang(ehm, niet het haar, maar de lengte in totaal van de vrouw)quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat "iets" is idd nogal vaag. Ik merk alleen wel dat meisjes van mijn eigen leeftijd dat "iets" niet hebben. En ik val op vrouwelijke types
.
Ja, dat denk ik wel, ik ben og nooit verliefd geweest op een vrouw, maar ook maar 3 keer op een man(echt dan he)ik heb wel gevoelens gehad voor vrouwen(meisjes)quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar jij hebt dus meer voorkeur voor mannen dan vrouwen![]()
Dat weet ik niet, maar sowieso is het lastiger om een one-night-stand te hebben met een vrouw dan met een man, al is het maar omdat ik geen idee heb hoe ik dat aan zou moeten pakken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:52 schreef Faithz het volgende:
Je hebt idd het nadeel dat de meeste lesbo vrouwen liever meteen gaan hokken ipv een one night stand
Nee, van hem welquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:54 schreef Faithz het volgende:
Of wordt je van je vriend minder opgewonden van vrouwen![]()
huh? wel gevoelens gehad voor vrouwen, maar nooit verliefd geweest? of doel je op seksuele gevoelens? op de één of andere manier kan ik die dingen niet uit elkaar houden: ik kan niet 'alleen' seksuele gevoelens voor iemand hebben, er moet altijd meer zijn dan dat, hoe mooi de vrouw ook isquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel, ik ben og nooit verliefd geweest op een vrouw, maar ook maar 3 keer op een man(echt dan he)ik heb wel gevoelens gehad voor vrouwen(meisjes)
Ik word wel net zo opgewonden van vrouwen als van mannen. Zelfs meer, sinds ik mijn vriend heb, word ik van mannen minder opgewonden dan van vrouwen.
Hihi.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
onbegrijpelijk hč. Mannen kunnen heus heel lief, leuk en aardig zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik op een man verliefd zou kunnen worden. Brr...
.
eens even kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:46 schreef Pien85 het volgende:
Hoe zit het met de verhoudingen hier tussen wel en niet lesbeau?
haha.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:52 schreef Faithz het volgende:
Je hebt idd het nadeel dat de meeste lesbo vrouwen liever meteen gaan hokken ipv een one night stand
Dank je dat je mij vergeetquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
eens even kijken
Ikke: lesbeau
Faithz: lesbeau
Maedel: lesbeau
kinky: lesbeau
wondere: androfiel
tha eric: homeau
stroekie: homeau
vanitas: homeau
en nu is mijn geheugen kwa namen even op... wie helpt me verder?
Verliefdheid is er volgens mij in gradaties, op mijn vriend ben ik vanaf het begin helemaal gek geweest(zo erg dat ik helemaal de weg kwijt was)en op die andere jongens wat minder.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
huh? wel gevoelens gehad voor vrouwen, maar nooit verliefd geweest? of doel je op seksuele gevoelens? op de één of andere manier kan ik die dingen niet uit elkaar houden: ik kan niet 'alleen' seksuele gevoelens voor iemand hebben, er moet altijd meer zijn dan dat, hoe mooi de vrouw ook is.
Ik kom weleens bij een lesbotent hier in Eindhoven...Maar daar is het net zo moeilijk hoor, je komt er niet tussen!quote:Verder is het sowieso lastig om een leuke vrouw te vinden als je in een heterowereldje zit. Ik ken eigenlijk helemaal geen lesbo's en omdat ik niet uitga, ben ik noodgedwongen aangewezen op het internet.
en Dr34m3r: heteroquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je dat je mij vergeet(maar ik ken jou ook niet).
Viking: lesbeau
Sitethief: bi (toh?)
Das ook leuk!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat ons kent ons cultuurtje is minder leuk. Naja, dan maar via internet. Ook reuze spannend, hoor. Ik zit nu steeds m'n inbox te checken, want ik kreeg vanochtend weer een leuke reactie op m'n oproep
.
Kan ik me heel goed voorstellen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook eigenlijk alleen in de heterowereld, heb geen homovrienden (wel een paar, maar geen echt opzienbarend aantal).
En dat is soms best frustrerend.
Klikquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook eigenlijk alleen in de heterowereld, heb geen homovrienden (wel een paar, maar geen echt opzienbarend aantal).
En dat is soms best frustrerend.
aangezien ik slechthorend ben is dat toch de enige manier (ik kan totaal niet met mensen praten in lawaaierige omgevingen). En een voordeel is dat ik meteen weet of iemand de moeite waard is om veel tijd in te stekenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Das ook leuk!![]()
Succes hoor! Lijkt me toch best moeilijk.
quote:
Volgens mij had er iemand gereageerd met kinderen die best leuk wqs, maar je begint niet aan iem met kinderen? Waar heb ik dat nou weer gelezen?quote:
Hoi ik ben Nirakquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je dat je mij vergeet(maar ik ken jou ook niet).
Viking: lesbeau
Sitethief: bi (toh?)
die duurt best lang dus dat zit er dik inquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Heeft ze niet (anders had ze daar wel wat over gezegd, neem ik aan). En ze woont in hartje Amsterdam
. Ik heb nu even niets te doen, dus ik ga even naar Fingersmith kijken
. Als ik terug ben, zitten jullie vast al in deeltje 135, dus tot dan
.
Pas op de 5e datequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Heeft ze niet (anders had ze daar wel wat over gezegd, neem ik aan).
wie bedoel u ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef Nirak het volgende:
Wie is die man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |