maar dat moet ook: kun je er lekker over door fantaserenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef Faithz het volgende:
Nee, goede sex. ZO lief![]()
![]()
![]()
Maar dan worden ze uit elkaar gehaalden we zullen nooit weten wat er daarna kwam
![]()
Google, ick. Eng wat je over iets of iemand te weten kan komen via internet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:06 schreef Viking84 het volgende:trouwens.
Ik heb ergens een oproepje geplaatst en heb al 4 reacties gehad, maar tot nu toe zit er nog niks bij waarvan ik denk: jottem!
De eerste deed een googlecheck met mijn mailadres, waarin mijn fokaccount staat. Die kwam dus bij mijn fotoboek uit en wist direct alles van me. Dat overkomt me geen tweede keer, dus mail ik nu iedereen die reageert met een ander e-mailadres terug
. De tweede die reageerde heeft nog niet teruggemaild, de derde was m'n type niet en de vierde is een beetje aan de oude kant en heeft een zoon van 13 .... zucht... zijn er ook normale vrouwen van 30-40 die er leuk uitzien en géén kinderen hebben? (op die laatste heb ik wel gereageerd trouwens, ze stuurde zo'n lieve reactie, maar kinderen.....
).
http://youtube.com/watch?v=vljL1VyOJNAquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:06 schreef wonderer het volgende:
Youtube linkje?(niet dat lesbo seks me trekt (:')) maar nu ben ik nieuwsgierig
)
nee hoor, ik ben er ook alquote:Op woensdag 27 juni 2007 07:30 schreef maedel het volgende:
*Ochtendploeg meldt zich.
nou is iedereen weg zeker?![]()
dat jij met kindjes nog tijd hebt om te fokken 's morgensquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik niet, ga eerst de kindjes naar school brengen, dan ga ik aan de cappucino en eet ik een bammetje.
Had ik nu nog geen zin in.
Ja hoor, heb net nieuwe gemaakt!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:31 schreef maedel het volgende:
is er nog koffie?
Die cappuchino spreekt mij ook wel aan moet ik zeggen![]()
Ik maak altijd alles klaar voordat ze opstaan(brood enzo) dan haal ik ze uit bed, help met aankleden(kunnen ze best zelf, maar dat gaat langzamer)en doe hun haren. Dan eten ze hun brood en zit ik effe achter de comp.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat jij met kindjes nog tijd hebt om te fokken 's morgens. Of zitten zelf ook braaf aan hun bammetje?
Lekker!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, heb net nieuwe gemaakt!
Moet voor mezelf effe nieuwe maken, heb hem net op!quote:
Jij vind tennis alleen maar leuk omdat er mooie vrouwenlichamen op het veld staan te dartelenquote:
Volgens mij is ze niet de enige.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:29 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jij vind tennis alleen maar leuk omdat er mooie vrouwenlichamen op het veld staan te dartelen![]()
Heninquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:29 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jij vind tennis alleen maar leuk omdat er mooie vrouwenlichamen op het veld staan te dartelen![]()
ik ben effe aan het werk if you don't mind...quote:
Voor die fijne paycheque aan het eind van de maand.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:33 schreef Nirak het volgende:
werken? waar is dat nou weer goed voor?
O, wat lief!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Voor die fijne paycheck aan het eind van de maand.
En in mijn geval voor 200.000+ inwoners van Eindhoven![]()
ja, tuurlijkquote:
Dankjewel.quote:
Nee, dat vind ik niet zo'n goed gevoel eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef Nirak het volgende:
toch fijn dat ik ook meebetaal aan het salaris van maedelGraag gedaan hoor meid!
Het geeft een heerlijk gevoel dat al die burgers meebetalen aan je salaris toch ?
Ja, niets voor niets natuurlijk, ze had ook tuinen kunnen gaan omspitten en dan had er misschien wel een hork gezeten die het puur voor zijn eigen gewin deed, Maedel doet het om ons te helpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef Nirak het volgende:
toch fijn dat ik ook meebetaal aan het salaris van maedelGraag gedaan hoor meid!
Het geeft een heerlijk gevoel dat al die burgers meebetalen aan je salaris toch ?
Je mag ook wel iets zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:01 schreef Pien85 het volgende:
Mag ik als heel lief bisexueel meisje ook even komen zwaaien?
Ja, jij bent ook niet lesbeau!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk!
meer meer we willen meer!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef Pien85 het volgende:
Iets zeggen? ehm... hoi?
hoi!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef Pien85 het volgende:
Iets zeggen? ehm... hoi?
Vakantie? Neuh, hard aan het werk maar ik heb www.wimbledon.comquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef maedel het volgende:
Gelukkig hebben Faithz en Nirak vakantie (denk ik) en is de verhouding pot/nietpot hier nog een beetje in balans
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:01 schreef Pien85 het volgende:
Mag ik als heel lief bisexueel meisje ook even komen zwaaien?
Hey, foto's zat in m'n FoBoquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef Faithz het volgende:
[..]Heb je de regels niet gelezen??!
Eerst een foto, dan pas zwaaien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |