Nou ik ga eerst maar eens wat te eten scorenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hallo!
Lust je nu ook nog een kopje koffie, of liever iets anders?
Jullie welquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:36 schreef Nirak het volgende:
ik lust geen koffieMaar bedankt voor het aanbod
ik ga lekker met een glaasje cola light op de bank hangen en een filmpje kijken. Nog even genieten van de rust die we nu nog hebben, want vanaf vrijdagmorgen is het![]()
Yeps, zo'n kettingslot waar ik nog een reservesleutel van had.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb je nog een los slot?
Ik zou echt doodgaan. Ook als ik heul niet actief zou zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:36 schreef Viking84 het volgende:
hoi.
dat was bootcamp. En ik was heul niet actief. En ik heb een pees (ofzo) verrekt met hardlopen van de week, dus m'n been doet zeer.
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou echt doodgaan. Ook als ik heul niet actief zou zijn
Was het wel leuk?
Goe goequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoooooooooooooi!. Hoe gaat het met jou?
.
Ik kwam er ook veul later achterquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef Viking84 het volgende:
Oh, is Dreamer een vrouw?. Kom ik ergens achter.
Stiekem in het fobo gegluurd?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef Viking84 het volgende:
Oh, is Dreamer een vrouw?. Kom ik ergens achter.
ja, met mij is het ook goed, hoor. Ik ben actief op vrouwenjacht, maar dat had je misschien al begrepenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Goe goe.
Met jou? Ik heb je echt lang niet geproken.
* NanKing wil muziekje opzetten maar ik weet niet wat.
heul niet stiekem, hoorquote:
Ik snap nooit zo goed wat het ertoe doet. Mensen tikken toch niet met hun pik/tieten?quote:
blijkbaar praat ik als een ventquote:
doet er ook niks toe, hoor, alleen heb je een bepaald beeld bij iemand. Vroeger dacht iedereen dat ik een vent wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed wat het ertoe doet. Mensen tikken toch niet met hun pik/tieten?
Wel hoor eiquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, met mij is het ook goed, hoor. Ik ben actief op vrouwenjacht, maar dat had je misschien al begrepen.
En je staat in m'n oude MSN-lijst, maar die is gehackt, dus nu ben je weg![]()
.
Ik gooi regelmatig mijn tieten op 't tobo hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed wat het ertoe doet. Mensen tikken toch niet met hun pik/tieten?
Als mensen er last van hebben, zullen ze het wel zeggen, lijkt mequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doet er ook niks toe, hoor, alleen heb je een bepaald beeld bij iemand. Vroeger dacht iedereen dat ik een vent was.
Hou je BH dan ook aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik gooi regelmatig mijn tieten op 't tobo hoor, is dat abnormaal dan?
je hebt gelijk heur![]()
Hier niet. Het regent dat het giet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
Als ik zo de was buiten hang, is het in tien minuten droogBelachelijke temperaturen.
Ruilen? Hier loopt het tegen de 40 graden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier niet. Het regent dat het giet...![]()
mwah.. we zullen delen, is dat ook goed? jij een beetje nattigheid van hier, ik een paar graadjes van jouquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ruilen? Hier loopt het tegen de 40 graden.
Nee! 25 graden met regen is nog veeeeeel erger dan bijna 40 graden zonder. 't Is alles of niksquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
mwah.. we zullen delen, is dat ook goed? jij een beetje nattigheid van hier, ik een paar graadjes van jou
egoist... gedeelde smart.. Nou ja, dan nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee! 25 graden met regen is nog veeeeeel erger dan bijna 40 graden zonder. 't Is alles of niks
Gedeelde smart is dubbele smart?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
egoist... gedeelde smart.. Nou ja, dan niet
Hou ik die nattigheid toch lekker, ik hoef toch de deur niet uit
gelukkig is het hier droog want ik ga zo oliebollen halen! laatste dag van die miserabele kermis hierquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
egoist... gedeelde smart.. Nou ja, dan niet
Hou ik die nattigheid toch lekker, ik hoef toch de deur niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |