Was dat niet van Kinderen voor Kinderenquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:12 schreef JamesBrownie het volgende:
*JamesBrownie werd wakker met Madonna liedjes in hoofd*
een kop vol snol?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:27 schreef Nirak het volgende:
Goedemorgen!
ik wordt wakker met een kop vol sno*
nog 1 dagje werken en dan krijgen we de sleutel![]()
dat heb ik ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik werd wakker met tegenzin om iets nuttigs te gaan doen.
en al erg nerveus ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:27 schreef Nirak het volgende:
Goedemorgen!
ik wordt wakker met een kop vol sno*
nog 1 dagje werken en dan krijgen we de sleutel![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat heb ik ook
de eerste tien minuten dacht ik ook dat ik al weekend had
wat een tegenvaller zeg
Mijn vrouw en ik in ieder geval welquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef NanKing het volgende:
Wie gaan er hier trouwens allemaal naar Bergen op Zoom dit weekend?
ik en Sitethief lopen er ook rondquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik in ieder geval wel
En joe?
Ik ga altijd heel graag met de trein, vind het heerlijk, je hoeft nergens op te letten, alleen aar uit het raam te kijken en op tijd over te stappen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga niet naar Bergen op Zoom, want ik wil dit weekend een date als het even kan.
Net weer een reactie terug gaat van iemand uit Den Bosch die wil dat ik daarheen kom. God, dat is wel ver weg (ik woon in Groningen, dat ligt bijna 3 uur treinen van Den Bosch), maar ach, ik heb een OV en zo'n treinreis is ook wel weer spannend.
Trouwens, als je overdag in Den Bosch bent, kun je best 'savonds door met de trein naar B op Z!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga niet naar Bergen op Zoom, want ik wil dit weekend een date als het even kan.
Net weer een reactie terug gaat van iemand uit Den Bosch die wil dat ik daarheen kom. God, dat is wel ver weg (ik woon in Groningen, dat ligt bijna 3 uur treinen van Den Bosch), maar ach, ik heb een OV en zo'n treinreis is ook wel weer spannend.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Trouwens, als je overdag in Den Bosch bent, kun je best 'savonds door met de trein naar B op Z!!!![]()
2,5 uur, niet aanstellen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:52 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van haar dat ze mailt in de bieb omdat ze momenteel geen internet heeft thuis. Dat is best wel ernstig
. Maar goed, dan weet ik dus waarom een reactie van haar soms zo lang op zich laat wachten
. Wel haar 06 gekregen, though, wow
.
Das da ook minder erg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van haar dat ze mailt in de bieb omdat ze momenteel geen internet heeft thuis. Dat is best wel ernstig
. Maar goed, dan weet ik dus waarom een reactie van haar soms zo lang op zich laat wachten
.
haha.quote:
Dat was toch ook de bedoeling!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha.
Ik vind dit eigenlijk best wel griezelig. Want als ik nu terug mail, kan ik er niet onderuit om een dag voor een date te prikken en dan komt het allemaal wel érg dichtbij
.
Ik heb niet gezegd dat ik zaterdag een date hebquote:
Ja, die zei dat het al meteen weer was opgeheven en dat mijn mailbox gewoon vol zat. Maar daar zitten maar 60 mailtjes in van de 500 mogelijkequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:19 schreef Faithz het volgende:
Nog iets van Danny gehoord?
Have fun vanavond!
Een maand of twee geleden zijn we naar de Red Sox geweest in Boston, hele dure en goede plaatsen via zijn werk. Dit is ook via zijn werk, maar nu wat kleinschaliger (en de seats zijn tien keer goedkoperquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Baseballwedstrijd. Wil ik ook nog wel eens mee maken
.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:35 schreef Faithz het volgende:
Vreemd. Maar hij doet ut weer.
Doe je Michael Jordan de groeten vanaaf
Roze zaterdag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:46 schreef liefie_ het volgende:
wat is er in bergen op zoom?
maar ook homo menerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Roze zaterdag.
Loslopende lesbo's.
www.rozezaterdagbergenopzoom.nlquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef liefie_ het volgende:
huh was dat?
een soort roze maandag als in tilburg maar dan op zaterdag en in bergen op zoom?
Als je iemand van Stichting Outway rond ziet lopen daar (te herkennen aan de blauwe t-shirts), doe ze dan de groetjes van Karin uit Eindhovenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Roze zaterdag.
Loslopende lesbo's.
Ik ga er niet naartoequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
Als je iemand van Stichting Outway rond ziet lopen daar (te herkennen aan de blauwe t-shirts), doe ze dan de groetjes van Karin uit Eindhoven
Ik zal het op m'n hand schrijven, want anders vergeet ik het vast weerquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
Als je iemand van Stichting Outway rond ziet lopen daar (te herkennen aan de blauwe t-shirts), doe ze dan de groetjes van Karin uit Eindhoven
ga jij toch weer gewoon voor de herkansing op maandag in Tilburgquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef liefie_ het volgende:
ja zeg
doen ze zo'n ding op een dag dat ik niet kan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |