Kraaienpootjes bij d'r doos?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]. En bedankt maar weer
. Mijn ex had heul geen rimpelige doos, hoor
. Ze had wel kraaienpootjes, zo sexy
(echt debiel dat vrouwen altijd een strakgetrokken huidje willen behouden
).
Ja, sorry, geconditioneerd hequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
. En bedankt maar weer
. Mijn ex had heul geen rimpelige doos, hoor
. Ze had wel kraaienpootjes, zo sexy
(echt debiel dat vrouwen altijd een strakgetrokken huidje willen behouden
).
Nou dat niet, maar wel dat mijn vrouw 12 jaar eerder met pensioen gaat, en ik dan dus nog 12 jaar "moet".quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..].
waar ik me wel altijd zorgen over maak: het is wel leuk om een relatie te hebben met een veel oudere vrouw, maar zij zal ws ook sneller kwakkelen met haar gezondheid en ook (veel) eerder komen te overlijden.
Maar ik zou toch niet anders willen: ze zijn zó sexy.
ik heb je een pm gestuurdquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, is dat net zo'n soort site als Relatieplanet / Lexa? Daar heb ik me namelijk uitgeschreven vanochtend. Ik merk dat daar niet mijn soort vrouw zit. Allemaal gratis accounts en niks over jezelf willen schrijven... laat maar dan... je moet er wel echt voor willen gaan.
Maar stuur me maar een uitnodiging. Misschien doe ik er nog wel eens wat mee. Eerst eens kijken hoe mijn contacten via Contigo verlopen
.
haha, zo kun je het ook bekijken ja. Maar ja, dan kom jij elke dag moe thuis van een lange werkdag en dan mag zij jou uitgebreid gaan verzorgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar wel dat mijn vrouw 12 jaar eerder met pensioen gaat, en ik dan dus nog 12 jaar "moet".
Juk, dat lijkt me klote dus.
Oeh, heb je toch maar mooi een fris groen blaadje gescoordquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:07 schreef Nirak het volgende:
over verzorgen gespoken
ik ga eens sonja bakker verantwoord eten koken voor mijn 3 jaar jongere vrouw
Aan de andere kant, wat de een ruk vindt, vindt de ander misschien wel heel mooi...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:05 schreef Nirak het volgende:
ik hou het ook allemaal niet bij hoor...
@ maedel: goed idee! want ik heb geen zin om een rukfilm te gaan zittenkijken.. dan heb ik echt het idee dat ik m'n tijd heb zitten verdoen..
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Faithz dus, die we allemaal ook ontmoet hebben, Maedel.
Handig voor op 't toilet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
Er zit een gat in mijn boxer
wel lekker luchtig
quote:
Het is veel te warm voor seks.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:37 schreef Nirak het volgende:
gaatjes in ondergoed worden bij ons altijd grotere gaatjes: scheurseks
Het was zelfs te warm om te slapen. Gelukkig waren we allebei kei moe. Brad is zelfs een half uur eerder naar zijn werk gegaan omdat ie het niet meer uithield in bed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef Nirak het volgende:
das best vervelend.. hier daarintegen is het uitstekend weer voor seks
maarja.. wat wil je als je in nederland woont...
inderdaad ja. Soms zie je in films dat de vrouw haar nachthemd nog aanheeft (of weer aanheeft) na de seks, ik snap dat echt niet. Alles uit! Ook sokken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan zit die toch alleen maar in de weg![]()
Niet altijd hoor, liefst naakt ja, maar soms komt dat er om de een of andere reden niet van(nog effe snel voor de kindjes naar school gaan in de keuken ofzo)quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
inderdaad ja. Soms zie je in films dat de vrouw haar nachthemd nog aanheeft (of weer aanheeft) na de seks, ik snap dat echt niet. Alles uit! Ook sokken.
Iemand (volgens mij een oude buurvrouw) zei ooit: "In Amerika doen ze het met de broek aan."quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
inderdaad ja. Soms zie je in films dat de vrouw haar nachthemd nog aanheeft (of weer aanheeft) na de seks, ik snap dat echt niet. Alles uit! Ook sokken.
Ja, maar wonderer is dan ook niet geboren en getogen daar, denk dat het daaraan ligt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand (volgens mij een oude buurvrouw) zei ooit: "In Amerika doen ze het met de broek aan."
Hoi!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:52 schreef liefie_ het volgende:
ja hai!
Zou dat een onderdeel zijn van hun inburgeringstest ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand (volgens mij een oude buurvrouw) zei ooit: "In Amerika doen ze het met de broek aan."
tssk, wie doet er nou z'n sokken uit bij het sexen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef wonderer het volgende:
Alles uit! Ook sokken.
huhquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef NanKing het volgende:
Zeg hey, willen jullie even niet zo snel gaan nu moest ik keiveul bijlezen![]()
Mijn blauwigheid is al euhz maanden wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
huh
waar is je blauwheid!
ik ben er ook ff niet zeg
Ik doe niet aan vluggertjes, misschien ligt het daaraanquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, liefst naakt ja, maar soms komt dat er om de een of andere reden niet van(nog effe snel voor de kindjes naar school gaan in de keuken ofzo)
*zwaait enthousiast naar Nan!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef NanKing het volgende:
Zeg hey, willen jullie even niet zo snel gaan nu moest ik keiveul bijlezen![]()
Dus ik had die boxer niet moeten weggooien?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou dat een onderdeel zijn van hun inburgeringstest ?![]()
* NanKing zwaait enthousiast terugquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:00 schreef maedel het volgende:
[..]
*zwaait enthousiast naar Nan!
Nan! Haaai!![]()
niet!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn blauwigheid is al euhz maanden weg.
Vluggertjes zijn heerlijk zo nu en danquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vluggertjes, misschien ligt het daaraan
Ik neem het direct van je aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vluggertjes zijn heerlijk zo nu en dan.
Heb je dat onderdeel gemist dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus ik had die boxer niet moeten weggooien?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vluggertjes zijn heerlijk zo nu en dan.
Ligt er natuurlijk aan hoe graag jij Amerikaans staatsburger wenst te wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus ik had die boxer niet moeten weggooien?
Wel waar, niet jokken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wul!!
[..]
Ok zal 't niet meer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |