Ja goed plan! Bijlmer staat ook niet bij klasse 1 of 2. Lekker voorbij rijden dus..heerlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als NS nu eens dit lijstje overnam, met dan de 1e en 2e-klasse stations als enige stops voor de Intercity's? Dan zit je met 41 stations net goed als je bedenkt hoe IC ooit bedacht is: "40-steden-tempo-trein".
Dan zouden de IC´s niet meer in Almelo stoppenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als NS nu eens dit lijstje overnam, met dan de 1e en 2e-klasse stations als enige stops voor de Intercity's? Dan zit je met 41 stations net goed als je bedenkt hoe IC ooit bedacht is: "40-steden-tempo-trein".
als ze bij iedere dikke boom moeten stoppen is het geen ic meer hequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan zouden de IC´s niet meer in Almelo stoppen
Daar staat toch geen dikkere boomquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:07 schreef Remzz het volgende:
Naja volgensmij is het in- en uitstappers in Almelo wel redelijk als ik dat vergelijk met IC station Steenwijk
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef ReisT het volgende:
"40-steden-tempo-trein".
Je bedoeld die trein uit dit filmpje?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:10 schreef thats-me het volgende:
Was vanochtend van plan om de "Smart Connection" trein te gaan spotten te Wierden.
In the USA werken ook railvervoerders er aan mee, om het publiek zo te laten zien waarom ze moeten stoppen voor rode knipperende lampjesquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
wel benieuwd welke machinist, autodealer, railvervoerder en spoorbeheerder ze daar gek genoeg voor gekregen hebben, oftewel: Wat kost zoeen geintje wel?
Tof filmpje wel
Tja, maar zeg nou zelf, je zou niet graag in die auto willen zittenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:23 schreef Petre het volgende:
[..]
In the USA werken ook railvervoerders er aan mee, om het publiek zo te laten zien waarom ze moeten stoppen voor rode knipperende lampjes.
Dat heb ik gemerkt jaquote:
hehequote:Op donderdag 5 juli 2007 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt ja![]()
Ik ben ook weer terug van mijn rondje achterhoek en midden Nederland.
Ik heb alle overstappen gehaald, ondanks dat het soms krap was. Zelfs in Ut van 5a naar 18b, toen ik maar enkele minuten daarvoor had.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heheik heb lelydorp maar niet gedaan..
tijdsnood
ik had door vertragingen van een Lintert.. mn overstap op arnhem gemist.. waardoor ik op 1 MIN na mn overstap op utrecht mocht missenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb alle overstappen gehaald, ondanks dat het soms krap was. Zelfs in Ut van 5a naar 18b, toen ik maar enkele minuten daarvoor had.
Ben net in Geldermalsen en met het kippenlijntje geweestquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Morgen ff wat rode lintjes platen, een arriva en connexixon plan veetje schieten, hopen op de icrm-stam van 4 rijtuigen, en verder zien we welIemand nog zin om het rondje ook te maken
En vandaag ook weer, de 146 was een overvolle ICM-III en ik moest er in zitten...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
Tja ik stond in Hgl op de 144 te wachten, had dat ding +200![]()
Gaan ze met een losse ICM-IV de vervangende treinen rijden, doe dan gewoon ICB zoals de vorige keer![]()
quote:zo 08 juli 2007 t/m wo 11 juli 2007 -- Remproeven met SGMm en zeep
Zo iets van: "Glij hem d'r in!"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:43 schreef Peterselieman het volgende:
Wat moet ik me bij dat laatste voorstellen. Remproeven op een gladde baan?
Zeker met die aankondigingen van "nu 2 rustige maanden" en zo, zou je dat wel denkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:02 schreef NordicBlue het volgende:
hebben jullie allenmaal OV ofzo, dat jullie de hele dag maar aan het treinen zijn?
Het studenten-OV is gewoon een vorm van studiefinanciering, wat je ook gewoon moet terugbetalen als je je studie niet afmaaktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker met die aankondigingen van "nu 2 rustige maanden" en zo, zou je dat wel denken
Schrale paupers, lekker profiteren, maar o wee als het geld kostNep-liefhebbers zijn het
Gisteren nog een DD-ARquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:14 schreef Brembo het volgende: En V-IRM in de 3700!!!
* Ou-Tannu slaat fles.. tis maar 1 maandquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker met die aankondigingen van "nu 2 rustige maanden" en zo, zou je dat wel denken
Schrale paupers, lekker profiteren, maar o wee als het geld kostNep-liefhebbers zijn het
en de 16de ga ik voor 2 weken op vakantie.. dus dan valt er ook weinig te treinenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |