abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51079403
eej, Mark ook hier.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 07:17:05 #152
148385 Wadloper
Noorderling
pi_51083194
Ey Mark

Oke, wie is nu?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 07:59:16 #153
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_51083371
Ik.
HOI
  dinsdag 3 juli 2007 @ 08:38:19 #154
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51083686
Goeie platen XBM
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:00:47 #155
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_51090639
Die 628 naar Bocholt rijdt oh zoooooo veel beter dan een wadloper.

Soort van super wadloper. ^^


Hopelijk is die Duitse staking volgende week voorbij, anders begint mijn interrail al goed. Zat net even te kijken op de Duitse actuele vertrektijden en ik zie gewoon een ICE met +320.

[ Bericht 50% gewijzigd door Eix op 03-07-2007 13:16:54 ]
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_51091677
Tja ik stond in Hgl op de 144 te wachten, had dat ding +200

Gaan ze met een losse ICM-IV de vervangende treinen rijden, doe dan gewoon ICB zoals de vorige keer
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:49:46 #157
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51092374
Altijd beter dan een opgeheven trein niewaar?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51092928
Nee, want dan komen ze er achter dat het niet werkt om de 140 als normale IC te laten rijden en gaat ie zo snel mogelijk weer los van de NoordOost rijden
pi_51094421

Geschoten in Den Haag, en nee, hij draaide op dat moment niet door naar een volgende bestemming
bye
pi_51099405
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:50 schreef Petre het volgende:
[afbeelding]
Geschoten in Den Haag, en nee, hij draaide op dat moment niet door naar een volgende bestemming
Niks speciaals aan
Zie je vaker. Pas geleden een trein van Gn naar Beverwijk
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:16:11 #161
151212 Robin2130
0312niboR
pi_51099493
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
Welkom

Vandaag ook ICRm in Groningen volgens dit filmpje, tenbehoeve van het testen van internet in de trein

http://www.youtube.com/watch?v=J51Jf7pfe1U

http://www.iee.org/Events/BOT08%20-%20Paul%20Diercks.pdf

Op 18 juli is het setje in Lw
Dat zie je niet vaak, een ICRm in Groningen Leuk filmpje trouwens
Ik zag in Groningen ook een keer een DD-AR staan, ook iets wat niet vaak voorkomt
Meestal zijn het alleen maar Spurts,Buffels en Koplopers die daar rijden
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 juli 2007 @ 17:28:30 #162
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_51099877
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:16 schreef Robin2130 het volgende:

Ik zag in Groningen ook een keer een DD-AR staan, ook iets wat niet vaak voorkomt
Komt wel vaker voor. Bij verstoringen pakken ze een stammetje dat in Zwolle staat te niksen. Bij materieeltekort wil er ook nog wel eens eentje in de 9100 geplaatst worden. De extra stopper Zwolle-Groningen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_51100063
Vanaf drgl 2007 8x per dag extra stoptrein Lw - Wv, spitstrein 10798 rijdt niet meer tot Zl maar tot Wv. Jammer dat die tunnelvisie blijft, de wereld houd godverdomme toch niet op bij Wolvega
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 juli 2007 @ 17:43:58 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_51100418
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Vanaf drgl 2007 8x per dag extra stoptrein Lw - Wv, spitstrein 10798 rijdt niet meer tot Zl maar tot Wv. Jammer dat die tunnelvisie blijft, de wereld houd godverdomme toch niet op bij Wolvega
Nope. Eigenlijk hadden de trein door moeten trekken tot Meppel en daar een overstap op de 9100 genereren. Moeten ze alleen even perron 1 daar ophogen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 juli 2007 @ 17:45:45 #165
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_51100480
quote:
Arriva gaat bromtoon Spurttrein te lijf

HEERENVEEN -

De nieuwe Spurttreinen van Arriva zullen een hoger toerental draaien wanneer ze stilstaan. Het vervoersbedrijf neemt de maatregel naar aanleiding van klachten van omwonenden van treinstations.

Die meldden eerder dit jaar dat ze last hebben van een diepe brom van de stationair draaiende treinen.

De vervoerder stelde samen met fabrikant Stadler en de omwonenden een onderzoek in. Uit geluidstesten bleek dat het gebrom afneemt wanneer de dieselmotoren een hoger toerental draaien.

Er wordt nu gekeken bij welk toerental de minste geluidsoverlast wordt veroorzaakt, zodat dit zal worden doorgevoerd.
Ik denk dat ze het meer richting isolatie hadden moeten zoeken. Een optrekkende GTW hoor je namelijk boven bijna alles uit.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:11:28 #166
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51101337
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Vanaf drgl 2007 8x per dag extra stoptrein Lw - Wv, spitstrein 10798 rijdt niet meer tot Zl maar tot Wv. Jammer dat die tunnelvisie blijft, de wereld houd godverdomme toch niet op bij Wolvega
Sterker nog: De wereld BEGINT daar nog niet eens
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51101408
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Sterker nog: De wereld BEGINT daar nog niet eens


En jij zocht een huisje in Deinum
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:18:01 #168
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51101530
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:13 schreef Zug-Chef het volgende:
En jij zocht een huisje in Deinum
Wie zegt dat ik in "de wereld" wil wonen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51103803
Schrikbarend dit: http://www.nicospilt.com/reisplanner-internationaal.htm

en zo ongelooflijk de waarheid dit. Kansloos inderdaad
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:36:16 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51104310
Wel godvergeten tering schandalig dat hij reclame loopt te maken voor de treinreiswinkel ja

trouwens via Oberhausen gaat het natuurlijk ook gewoon. En anders pak je maar een bus, boeiend. Beetje gezocht dit. Mja, ik vind het huilie-gehalte zelfs erg hoog. Het is nooit zo geweest, en zal nooit zo worden, dat een NS-planner aansluitende binnenlandse treinen in het buitenland aangeeft. Maar DAAR is tenminste simpel omheen te laveren door gewoon de Hafas-planner te gebruiken.


Even voor iedereen die mijn commentaar over de toiletten in ICMm dan ook huilie-gedrag gaat noemen dus
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:45:08 #171
86072 thatsme
and That's you!
pi_51104657
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel godvergeten tering schandalig dat hij reclame loopt te maken voor de treinreiswinkel ja
Het blijft wel de enige zaak in Nederland die ik ken die me fatsoenlijk kan helpen bij internationale treinreizen.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:48:23 #172
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51104788
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef thatsme het volgende:

[..]

Het blijft wel de enige zaak in Nederland die ik ken die me fatsoenlijk kan helpen bij internationale treinreizen.


Het blijft wel de enige zaak in Nederland die ik ken, die me tot 2 keer toe een order heeft lopen verpuinpoeierbaggerprutsen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 juli 2007 @ 00:49:54 #173
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_51116218
Reactie op de site van dagblad van het noorden naar aanleiding van het laten draaien van de GTW'tjes op een hoger stationair toerental:
quote:
Ja hoor, weer meer brandstof verbruik van die krengen en ze zuipen al meer dan verwacht. Wij als personeel van Arriva noemen ze dan ook niet de Spurt maar de Slurp. En nu kunnen we ook wel fluiten naar onze eindejaarsuitkering, want die hangt namelijk af van hoe zuinig wij rijden met die dingen. Maar zo valt er gewoon niet zuinig te rijden. Lekker hoor !!!
Gepost door [Niveau: gemiddeld] Beloji op 03-07 20:28
Slurp
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_51116678
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
Reactie op de site van dagblad van het noorden naar aanleiding van het laten draaien van de GTW'tjes op een hoger stationair toerental:
[..]

Slurp
Opzich hebben ze wel gelijk, als het personeel op het brandstof verbruik wordt afgerekend. Maar dat lijkt mij zelf een beetje vreemd. Omdat je meestal kijkt naar brandstofverbruik, punctualiteit, aansluiting, reizigerstevredenheid etc.
  woensdag 4 juli 2007 @ 06:32:48 #175
148385 Wadloper
Noorderling
pi_51118704
Die dingen rijden 1 op 0,8 hoorde ik, dat is best veel... Maar je ziet ze soms ook wegknallen waar je U tegen zegt
Vooral die 2-tjes zijn erg snel in optrekken
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 juli 2007 @ 09:18:23 #176
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_51120041
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:12 schreef Brembo het volgende:

[..]

Opzich hebben ze wel gelijk, als het personeel op het brandstof verbruik wordt afgerekend. Maar dat lijkt mij zelf een beetje vreemd. Omdat je meestal kijkt naar brandstofverbruik, punctualiteit, aansluiting, reizigerstevredenheid etc.
Dan ken je Arriva nog niet
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_51120870
Hij spurt ervandoor, ja.
pi_51120982
Wat bedoeld de NS met grootste stations? Is daar een lijstje van?
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:59:29 #179
86072 thatsme
and That's you!
pi_51122663
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]



Het blijft wel de enige zaak in Nederland die ik ken, die me tot 2 keer toe een order heeft lopen verpuinpoeierbaggerprutsen
Je kan er kaartjes kopen naar kleine gaten. Bij de NS kan je alleen fatsoenlijk kaartjes kopen naar Berlijn of Parijs. Iets anders kent de site niet. Daarnaast moet je uren in de rij staan voor je kaartjes waarvoor ik eerst naar Zwolle of Groningen moet! De treinreiswinkel stuurt ze mooi op!

Alle groep reizen die ik er geboekt hebt zijn vlekkeloos verlopen. Ik ben benieuwd hoe de NS reageert als je dit besteld:
14 vervoersbewijzen Utrecht - Senec (SK)
15 reserveringen Utrecht - Senec (SK)
en dan 1 maand later belt om nog 1 vervoersbewijs en reservering toe te voegen. Graag bij dezelfde couchette in wanneer mogelijk.
Was totaal geen probleem.

Ook kreeg je kaartjes die niet standaard vol tarief waren. Wij hadden een retourtje incl. CNL couchette + alle toeslagen voor de prijs van een enkeltje Utrecht-Wenen.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_51123013
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:01 schreef PabloLopez het volgende:
Wat bedoeld de NS met grootste stations? Is daar een lijstje van?
Ik denk:

Utrecht Centraal
Amsterdam Centraal
Leiden Centraal
Rotterdam Centraal
Den Haag Centraal
Groningen
Eindhoven
Maastricht

Of ben ik abuis?
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:12:38 #181
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_51123052
Ik heb dat lijstje ooit eens ergens gepost, maar ja, die search he .
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:17:27 #182
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_51123230
Gevonden!

Top-10 naar aantal in/uitstappers op een gemiddelde werkdag in 2005:

1 Amsterdam Centraal
2 Utrecht Centraal
3 Rotterdam Centraal
4 Den Haag Centraal
5 Leiden Centraal
6 Schiphol
7 Eindhoven
8 Hertogenbosch 's
9 Arnhem
10 Amsterdam Sloterdijk
pi_51123355
Ik heb vorige week troiuwens een ritje mogen maken met de nieuwe ICMm (4011) Hij wordt ook nog wel Koploper genoemd, maar koplopen is er niet meer bij nu de deuren dichtgelast zijn. Weet iemand een ander leuke benaming voor de ICMm?
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_51123503
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:21 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb vorige week troiuwens een ritje mogen maken met de nieuwe ICMm (4011) Hij wordt ook nog wel Koploper genoemd, maar koplopen is er niet meer bij nu de deuren dichtgelast zijn. Weet iemand een ander leuke benaming voor de ICMm?
Doodloper ?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 juli 2007 @ 11:24:37 #185
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_51123510
De stationsclassificatie volgens prorail met betrekking tot de gebruikersvergoeding:
quote:
Stationsclassificatie
Indeling van stations in 3 klassen ten behoeve van de gebruiksvergoedingen;
Klasse 1 (4 stations): Amsterdam Centraal, Utrecht Centraal, Den Haag Centraal, Rotterdam Centraal;
Klasse 2 (38 stations): Alkmaar, Almere Buiten, Almere Centrum, Amersfoort, Amsterdam Amstel, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Zuid WTC, Apeldoorn, Arnhem, Breda, Delft, Den Haag HS, Deventer, Dordrecht, Duivendrecht, Ede-Wageningen, Eindhoven, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Heerlen, Hengelo, ’s-Hertogenbosch, Hilversum, Hoofddorp, Leeuwarden, Leiden Centraal, Maastricht, Nijmegen, Roermond, Roosendaal, Rotterdam Alexander, Rotterdam Blaak, Schiedam Centrum, Schiphol, Tilburg, Zwolle.
Klasse 3: (333 stations) alle overige, niet in klasse 1 of klasse 2 ingedeelde stations.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:26:38 #186
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_51123606
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:21 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb vorige week troiuwens een ritje mogen maken met de nieuwe ICMm (4011) Hij wordt ook nog wel Koploper genoemd, maar koplopen is er niet meer bij nu de deuren dichtgelast zijn. Weet iemand een ander leuke benaming voor de ICMm?
Kopstoot?
pi_51124056
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef SNArky het volgende:

[..]

Doodloper ?
Op zich heb je gelijk
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef JDude het volgende:

[..]

Kopstoot?
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_51128131
Eindelijk de 4011 lekker aan het uittesten opweg naar mijn werk... iedere keer wel weer andere posi en nega dingen.

Viel me op nu dat de intercom vele malen helderder klinkt dan in de oude koploper.
Negatief een klein beetje is dat je her en der in de voorkant van de trein nog oude dingetjes tegenkomt. Zoals deurknopjes/gaatjes die nog de mooie bruine kleur hebben en dus niet veranderd zijn bij de verbouwing. Ik bedoel dan vooral in de ruimte onder de machinist. Waar je je fiets kan stallen enzo.

Maar verder toptreintje!
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:31:09 #189
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_51128238
Laatst in een ICRm stond de intercom zo hard dat het niet leuk meer was.
De conducteur schrok er zelf ook van denk ik:
"Station Tilburg, deze intercity gaat nog door naar Den Bosch..." *klik.
Daar hoort nog een rijtje plaatsen achter .
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:14:47 #190
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51132645
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:24:30 #191
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51133031
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:59 schreef thatsme het volgende:
Je kan er kaartjes kopen naar kleine gaten. Bij de NS kan je alleen fatsoenlijk kaartjes kopen naar Berlijn of Parijs. Iets anders kent de site niet. Daarnaast moet je uren in de rij staan voor je kaartjes waarvoor ik eerst naar Zwolle of Groningen moet! De treinreiswinkel stuurt ze mooi op!

Alle groep reizen die ik er geboekt hebt zijn vlekkeloos verlopen. Ik ben benieuwd hoe de NS reageert als je dit besteld:
14 vervoersbewijzen Utrecht - Senec (SK)
15 reserveringen Utrecht - Senec (SK)
en dan 1 maand later belt om nog 1 vervoersbewijs en reservering toe te voegen. Graag bij dezelfde couchette in wanneer mogelijk.
Was totaal geen probleem.

Ook kreeg je kaartjes die niet standaard vol tarief waren. Wij hadden een retourtje incl. CNL couchette + alle toeslagen voor de prijs van een enkeltje Utrecht-Wenen.
Tof, nu ik

  • Een nachttrein van Luxemburg naar Marseille die ze alleen vanaf Metz kunnen boeken. (rijdt dat ding ledig mat van Lux naar Metz of zo? )
  • Een kaartje van de F-Lux grens naar Metz erbij "want binnen luxemburg gebruik je dagkaartjes en die zijn geldig tot de grens". Dagkaartjes bleken NIET geldig te zijn tot de grens, dus kon ik er nog een kaartje tot aan het grenspunt bij kopen. Extra kosten voor mij door nalatigheid van hun.
  • Oeverloos wachten met het opsturen van de spullen, en pas een week voor vertrek uiteindelijk de spullen compleet in huis hebben na wat behoorljk pissige mailtjes, waar overigens totaal niet op gereageerd wordt.
  • Reserveringen niet op naam van Flash, Dr maar op naam van Treinreiswinkel, De
  • Interrail met als geboortedatum de datum waarop het ticket geprint is

    Allemaal irritatie en gekloot dus. En dat terwijl dit al een "herkansing" was, aangezien ik een half jaar eerder ook al op een wat minder prettige manier zaken met ze heb mogen doen.

    Nee hoor, laat mij maar lekker een half uurtje wachten bij de NS-balie, meteen hands-on zien en zelf kunnen checken wat er geboekt en gereserveerd wordt, en meteen mijn tickets in de zak. En wat NS Internationaal niet voor me kan regelen, dat regel ik ter plekke wel. No way in hell dat ik ooit nog iets met de treinreiswinkel te maken wil hebben Maar goed, als jij er plezierige ervaringen mee hebt, dan moet je daar vooral blijven komen
  • Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
      woensdag 4 juli 2007 @ 15:41:22 #192
    86072 thatsme
    and That's you!
    pi_51133635
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:

    [..]

    Tof, nu ik
    [knip]
    Dat is inderdaad minder! De kaartjes stonden bij mij ook op naam van de TRW, vond ik niet zo'n probleem. IK hoop dat ik niet tegen jouw ervaringen aanloop!
    I never joke about my work!
    1: Ik heb altijd gelijk
    2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
      woensdag 4 juli 2007 @ 15:54:13 #193
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_51134093
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 15:41 schreef thatsme het volgende:

    De kaartjes stonden bij mij ook op naam van de TRW, vond ik niet zo'n probleem.
    Het wordt pas een probleem als die binding kaartje-persoon verplicht is. Dan vraagt een HC gewoon naar je legitimatiebewijs (zie CNL) en dan heb je dus wel degelijk een probleem Ik heb het in Frankrijk kunnen uitleggen aan de HC, die er gelukkig relaxed mee omging, maar potentieel kan je door dat soort slordigheden wel een hoop ergernis met autoriteiten oplopen, terwijl je zelf niets misdoet. En terwijl het gewoon niet nodig is.
    Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
      woensdag 4 juli 2007 @ 15:57:30 #194
    86072 thatsme
    and That's you!
    pi_51134214
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:

    [..]

    Het wordt pas een probleem als die binding kaartje-persoon verplicht is. Dan vraagt een HC gewoon naar je legitimatiebewijs (zie CNL) en dan heb je dus wel degelijk een probleem Ik heb het in Frankrijk kunnen uitleggen aan de HC, die er gelukkig relaxed mee omging, maar potentieel kan je door dat soort slordigheden wel een hoop ergernis met autoriteiten oplopen, terwijl je zelf niets misdoet. En terwijl het gewoon niet nodig is.
    Ik zat dus met een groep van 16 personen in een CNL (duisburg-wenen) en geen probleem gehad met de kaartjes.
    I never joke about my work!
    1: Ik heb altijd gelijk
    2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
      Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 juli 2007 @ 17:18:01 #195
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_51137063
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
    Leuk, nimby's.
    Tsja. Als het niet mag, dan krijgen Prorail en Tytsjerkstradeel een claim van ACTS om de oren. 11 dagen, omdat het spoor naar Heerenveen er uit ligt, moet toch kunnen.
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_51138089
    11 nachten is dus dik gelul. Zegge en schrijven alleen op zaterdag komt er een trein aan in Lw om 3 uur. Alle overige nachten komt de trein in Lw al aan om 0:30 (en daarna komt er dus nog een arriva-trein aan) en vertrekt deze acts trein pas weer om 5:35 (en dat is dus NA de eerste arriva-trein). Feitenkennis van deze nimby's is weer eens ver zoek.
      woensdag 4 juli 2007 @ 18:51:53 #197
    148385 Wadloper
    Noorderling
    pi_51140358
    Wat verwacht je anders?
      woensdag 4 juli 2007 @ 20:45:53 #198
    146033 ReisT
    Fahrtreppenbenutzungshinweise
    pi_51144717
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef Peterselieman het volgende:
    De stationsclassificatie volgens prorail met betrekking tot de gebruikersvergoeding:
    [..]
    Als NS nu eens dit lijstje overnam, met dan de 1e en 2e-klasse stations als enige stops voor de Intercity's? Dan zit je met 41 stations net goed als je bedenkt hoe IC ooit bedacht is: "40-steden-tempo-trein".
      woensdag 4 juli 2007 @ 21:54:48 #199
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_51147595
    Doebbel

    [ Bericht 98% gewijzigd door Erasmo op 04-07-2007 22:20:55 ]
      woensdag 4 juli 2007 @ 21:55:23 #200
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_51147629
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 17:52 schreef Zug-Chef het volgende:
    11 nachten is dus dik gelul. Zegge en schrijven alleen op zaterdag komt er een trein aan in Lw om 3 uur. Alle overige nachten komt de trein in Lw al aan om 0:30 (en daarna komt er dus nog een arriva-trein aan) en vertrekt deze acts trein pas weer om 5:35 (en dat is dus NA de eerste arriva-trein). Feitenkennis van deze nimby's is weer eens ver zoek.
    Mhoah een goederentrein die door een dorp dendert is natuurlijk ook wat anders dan een boemeltje van Arriva

    Afgelopen week hierin gezeten, het is technisch gezien eigenlijk een tram maar toch

    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')