Maar hoe komt het dat zo'n tunnel totaal niet stof vrij is. Want ik neem toch aan dat het allemaal afgezogen wordt bij zo'n tunnel. Of komt het doordat er geen een trein door dat ding heen jaagtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Behalve dan om te zien of eoa mongool er toevallig snachts een winkelwagentje vol met stoeptegels naar binnen heeft geduwd
Ach boejje, daar blijft met 300 km/h ook weinig van heel. Toch?
Dat kan jij wel leuk aannemen, maar dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:15 schreef Brembo het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat zo'n tunnel totaal niet stof vrij is. Want ik neem toch aan dat het allemaal afgezogen wordt bij zo'n tunnel.
Inzetten in de 3700, wat anders!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom repareren voordat je ze aan de sloop aanbiedt?
Maar me vraag was meer van is er nou stof in die tunnel omdat er geen trein rijdt. Of omdat de afzuiging niet goed is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan jij wel leuk aannemen, maar dat is dus niet zoTeruglezen een idee?
Dat programma heette 'Die schönsten Bahnstrecken' en werd uitgezonden op ARD.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:48 schreef vosss het volgende:
Weet iemand misschien toevallig waar ik filmpjes kan downloaden die vroeger 's nachts wel eens op de duitser uitgezonden werden? Een camera voor op de trein en dan reden ze gewoon lekker rustig tig kilometer door de bergen.
Dat vond ik echt lekker om na het stappen en een bezoek aan de shoarmanees voldaan voor de tv neer te plempen en lekker weg te dromen
Maken ze zulke programma's nog en zoja, zijn die ergens online te vinden?
Thanks, daar staat het idd uitgebreid uitgelegdquote:Op maandag 2 juli 2007 01:07 schreef ReisT het volgende:
Dat kleine verschil is inderdaad voor de treindetectie, als er een verbinding is tussen de twee spoorstaven weet het systeem dat er een trein op het spoor staat (of dat de boel vanwege werkzaamheden dus expres is kortgesloten). Hoe dat precies zit staat hier.
Ik vreesde al voor deze chaos en heb mijn maatregelen genomen door voor de zekerheid niet met die trein van Groningen naar Lw te reizen, maar de bus te nemen en via Drachten te reizen. Was ongeveer op hetzelfde tijdstip als die trein in Lw.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:20 schreef brandsrus het volgende:
Vandaag was de trein 10.49 + 15min. op Lwc en stopte op Lw op spoor 5a.
* Dr_Flash duwt Zug-chef met zijn kop onder een tandradlocomotiefquote:Op maandag 2 juli 2007 10:09 schreef Zug-Chef het volgende:
Bij mijn spoor thuis zit wel stroom op de rails. Onee, dat is alleen bij dat kutte FleischmannMärklin heeft dat niet
![]()
Dit is een testsetje voor de NS, omdat de NS het mogelijk wil maken dat je in de trein kunt internetten en dat je op de lange afstanden tv kunt kijken.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:36 schreef JaFFe het volgende:
ff een leek vraagje waarom rijden ze rond met internet?
Op Somda is dit meestal wel te vinden. Je moet de treinnummers dan aan tijden zien te koppelen, anders kun je een stel nog niet vinden. De 4011 zit als het goed is weer in de serie 1500 Amsterdam-Amersfoort-Deventer.quote:Tevens zou ik graag een keertje in zon nieuwe koploper willen zitten is er ergens te vinden welke stellen waar worden ingezet?
Die lui begrijpen er echt geen ene tyfus van. Absolute basisvoorzieningen als een toilet er maar gewoon uitmollen ten *gunste* van een paar klapstoeltjes, en wel uitgebreid gaan lopen kutten met nonsense als TV en Internet onderwegquote:Op maandag 2 juli 2007 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
Dit is een testsetje voor de NS, omdat de NS het mogelijk wil maken dat je in de trein kunt internetten en dat je op de lange afstanden tv kunt kijken.
en dan 5 ct extra toeslag WC toeslag gaan heffen.. ofzoquote:Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja , en als je in iedere trein bier kan kopen, gaat de bezettingsgraad van de toiletten ook fors omhoogHoef je ze er ook niet uit te mollen
Want dat was het argument. Doodzielig eigenlijk. Bagagerekken waar nooit wat in ligt ga je er toch ook niet uitslopen?
ey jij hierquote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
5 juli komt het ook in Hgl zie ik![]()
ICRm is een van de weinige materieelsoorten die ik in Hgl nog niet op de foto heb (naast DDM-1 en GTW)![]()
Kan ik jou eindelijk dan ook eens ontmoeten.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:47 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
18 juli sta ik ook vooraan te Lw, ov is toch niet geldig dan
Idd, 4 kleine rekjes per stel dacht ikquote:Op maandag 2 juli 2007 22:27 schreef Peterselieman het volgende:
Die Lintjes van Syntus hebben nauwelijks iets wat een bagagerek te noemen is![]()
Ik zal met mooi weer in ieder geval ook een langs de baan foto maken bij Werpsterhoek !quote:Op maandag 2 juli 2007 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan ik jou eindelijk dan ook eens ontmoeten.
Waarschijnlijk komt het setje op 5a binnen.
Heey Mark ook hierquote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
5 juli komt het ook in Hgl zie ik![]()
ICRm is een van de weinige materieelsoorten die ik in Hgl nog niet op de foto heb (naast DDM-1 en GTW)![]()
Ik plaat m bij het station, vraag even of ik een kijkje mag nemen en vertrek weer, omdat ik die dag hoogstwaarschijnlijk nog moet werken.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik zal met mooi weer in ieder geval ook een langs de baan foto maken bij Werpsterhoek !
Ook in duo uitvoeringquote:
Ja maar dan zit ik een km of 800 zuidelijker, bij de ingang van de Lötschbergtunnelquote:Op maandag 2 juli 2007 23:01 schreef thats-me het volgende:
Vergeet 10 Juli niet, dan komt ie ook weer langs Hengelo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |