Is al oud nieuws. Alles is offline gehaald een tijdje geleden. Dit omdat het gevoelige informatie betrof. Nu zijn ze bijna weer zo ver dat de openbare informatie van de doorkomststaten weer online kan, omdat ze het spoorboekje overgetikt hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:17 schreef Socios het volgende:
Over Somda gesproken, die hele materieelvoorspellingpagina bijvoorbeeld doet niet, zie alleen maar blauw met het grijze menu aan de bovenkant?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:20 schreef Socios het volgende:
Ah okey, bedankt. Ik kom er niet zo vaak, vandaar.
Mwah, de NS kan ze nuttig inzetten op de 3700! Die wadlopes zijn daarvoor prima materieel! 1 bak DH-1 en dat noemen we een intercityquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
Een reservebakje voor de sneltrein Lw-Gn kan ik me wel iets bij voorstellen, maar ja waarom dan geen 2 DH1'tjes bewaren? Er zijn toch regelmatig 2 buffels buiten dienst.
De EO zendt zulks nog regelmatig uit onder de naam Rail Away ofzo. Met name de aflevering over Berlijn is tofquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:48 schreef vosss het volgende:
Weet iemand misschien toevallig waar ik filmpjes kan downloaden die vroeger 's nachts wel eens op de duitser uitgezonden werden? Een camera voor op de trein en dan reden ze gewoon lekker rustig tig kilometer door de bergen.
Dat vond ik echt lekker om na het stappen en een bezoek aan de shoarmanees voldaan voor de tv neer te plempen en lekker weg te dromen
Maken ze zulke programma's nog en zoja, zijn die ergens online te vinden?
Bedoel je Bahn TV, dat is een zender die je ook op internet kunt vinden. Ik zoek hem even voor je op.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:48 schreef vosss het volgende:
Weet iemand misschien toevallig waar ik filmpjes kan downloaden die vroeger 's nachts wel eens op de duitser uitgezonden werden? Een camera voor op de trein en dan reden ze gewoon lekker rustig tig kilometer door de bergen.
Dat vond ik echt lekker om na het stappen en een bezoek aan de shoarmanees voldaan voor de tv neer te plempen en lekker weg te dromen
Nu ook op BahnTVquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Met name de aflevering over Berlijn is tof.
JA!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:10 schreef T1andonly het volgende:
http://www.bahntv-online.de/btvo/site/index.php?s=1000
Mwah, komt vast wel goed door een prachtig geel ding erbovenop te monteren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:41 schreef De_Hertog het volgende:
Vroeger keek ik nog wel eens EisenbahnRomantik op een of andere Duitse lokaalzender, was ook leuk
Trouwens, het is misschien niet helemaal treinnieuws, maar ze zijn echt enorm aan het prutsen bij Veolia. In Brabant komt maandag een staking waar 99% van de chauffeurs achter staat, en in Limburg zijn de bushaltes geen bushaltes meer...
Vosssjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:48 schreef vosss het volgende:
Ik had er op googlevideos al eentje gevonden van amsterdam naar utrecht, maar die vond ik niet zo sjiek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vosssje
www.trainmagazine.nl moet je hebben. Several Gigs aan cabineritten van Nederland, Duitsland en Zwitserland, gratis te downloaden
Hmm ik zie dat er een heleboel niet meer beschikbaar is momenteel. Waar nog wel wat staat is HIER. Kan je alvast even mee vooruit
Ik heb ff een mailtje gewijd aan die onbeschikbare video's. Bleek dat ze door hun uploadbudget voor de maand heen zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had er op googlevideos al eentje gevonden van amsterdam naar utrecht, maar die vond ik niet zo sjiek.
Het mooiste is als ze met zo een boemeltreintje door een mooi berglandschap tuffen
Bedankt voor de links, ik zal wel even checken of daar iets tofs bij staat
Euhm ik geloof het niet anders gaat hij niet stoppen in Lwc.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:39 schreef Socios het volgende:
Was dat niet gewoon de Inselzug? Die gaat vanaf spoor 5a.
Ow maar er zijn er best nog een paar beschikbaar hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ff een mailtje gewijd aan die onbeschikbare video's. Bleek dat ze door hun uploadbudget voor de maand heen zijnHou deze site vooral aan het BEGIN van elke maand in de gaten dus
Van je collega's moet je het maar hebben niewaarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:41 schreef vosss het volgende:
Toen ik toevallig dit topic in de AT-list zag staan dacht ik (en ik weet het nog goed): "laat ik het maar gewoon even vragen. Misschien is er wel iemand die me hieraan kan helpen!"
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:05 schreef sander89 het volgende:
Schiet weer lekker op met de HSLAmsterdam CS toch niet beginpunt HSL
Stapvoets door de tunnel hoe verzinnen ze het![]()
Minder dan 5 meter WTFquote:De tunnel is zo stoffig dat het zicht nog minder dan vijf meter is. Het lukt de ventilatoren niet om het stof weg te zuigen. Zolang de treinen nog niet met een veiligheidssysteem zijn uitgerust, dat kan nog vijf jaar duren, moeten de machinisten op eigen zicht en stapvoets door de tunnel rijden.
Het lijkt me toch niet al te moeilijk om daar een oplossing voor te verzinnenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Minder dan 5 meter WTFwelke debiel verzint zoiets?
Wie was daar een centimeter of 2 eerder zo aan het brallen over "vele kostbare minuten"?
tuurlijk wel... stof ook wegquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:24 schreef SNArky het volgende:
[..]
Het lijkt me toch niet al te moeilijk om daar een oplossing voor te verzinnen. Dit is gewoon symptoombestrijding van de NS. Een simpel vernevelingssysteem en weg is je stof
. Je moet er trouwens niet aan denken dat je een vonk in zo'n stofwolk krijgt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |