Dit is een testsetje voor de NS, omdat de NS het mogelijk wil maken dat je in de trein kunt internetten en dat je op de lange afstanden tv kunt kijken.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:36 schreef JaFFe het volgende:
ff een leek vraagje waarom rijden ze rond met internet?
Op Somda is dit meestal wel te vinden. Je moet de treinnummers dan aan tijden zien te koppelen, anders kun je een stel nog niet vinden. De 4011 zit als het goed is weer in de serie 1500 Amsterdam-Amersfoort-Deventer.quote:Tevens zou ik graag een keertje in zon nieuwe koploper willen zitten is er ergens te vinden welke stellen waar worden ingezet?
Die lui begrijpen er echt geen ene tyfus van. Absolute basisvoorzieningen als een toilet er maar gewoon uitmollen ten *gunste* van een paar klapstoeltjes, en wel uitgebreid gaan lopen kutten met nonsense als TV en Internet onderwegquote:Op maandag 2 juli 2007 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
Dit is een testsetje voor de NS, omdat de NS het mogelijk wil maken dat je in de trein kunt internetten en dat je op de lange afstanden tv kunt kijken.
en dan 5 ct extra toeslag WC toeslag gaan heffen.. ofzoquote:Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja , en als je in iedere trein bier kan kopen, gaat de bezettingsgraad van de toiletten ook fors omhoogHoef je ze er ook niet uit te mollen
Want dat was het argument. Doodzielig eigenlijk. Bagagerekken waar nooit wat in ligt ga je er toch ook niet uitslopen?
ey jij hierquote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
5 juli komt het ook in Hgl zie ik![]()
ICRm is een van de weinige materieelsoorten die ik in Hgl nog niet op de foto heb (naast DDM-1 en GTW)![]()
Kan ik jou eindelijk dan ook eens ontmoeten.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:47 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
18 juli sta ik ook vooraan te Lw, ov is toch niet geldig dan
Idd, 4 kleine rekjes per stel dacht ikquote:Op maandag 2 juli 2007 22:27 schreef Peterselieman het volgende:
Die Lintjes van Syntus hebben nauwelijks iets wat een bagagerek te noemen is![]()
Ik zal met mooi weer in ieder geval ook een langs de baan foto maken bij Werpsterhoek !quote:Op maandag 2 juli 2007 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan ik jou eindelijk dan ook eens ontmoeten.
Waarschijnlijk komt het setje op 5a binnen.
Heey Mark ook hierquote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
5 juli komt het ook in Hgl zie ik![]()
ICRm is een van de weinige materieelsoorten die ik in Hgl nog niet op de foto heb (naast DDM-1 en GTW)![]()
Ik plaat m bij het station, vraag even of ik een kijkje mag nemen en vertrek weer, omdat ik die dag hoogstwaarschijnlijk nog moet werken.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik zal met mooi weer in ieder geval ook een langs de baan foto maken bij Werpsterhoek !
Ook in duo uitvoeringquote:
Ja maar dan zit ik een km of 800 zuidelijker, bij de ingang van de Lötschbergtunnelquote:Op maandag 2 juli 2007 23:01 schreef thats-me het volgende:
Vergeet 10 Juli niet, dan komt ie ook weer langs Hengelo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |