Ben net in Geldermalsen en met het kippenlijntje geweestquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Morgen ff wat rode lintjes platen, een arriva en connexixon plan veetje schieten, hopen op de icrm-stam van 4 rijtuigen, en verder zien we welIemand nog zin om het rondje ook te maken
En vandaag ook weer, de 146 was een overvolle ICM-III en ik moest er in zitten...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
Tja ik stond in Hgl op de 144 te wachten, had dat ding +200![]()
Gaan ze met een losse ICM-IV de vervangende treinen rijden, doe dan gewoon ICB zoals de vorige keer![]()
quote:zo 08 juli 2007 t/m wo 11 juli 2007 -- Remproeven met SGMm en zeep
Zo iets van: "Glij hem d'r in!"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:43 schreef Peterselieman het volgende:
Wat moet ik me bij dat laatste voorstellen. Remproeven op een gladde baan?
Zeker met die aankondigingen van "nu 2 rustige maanden" en zo, zou je dat wel denkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:02 schreef NordicBlue het volgende:
hebben jullie allenmaal OV ofzo, dat jullie de hele dag maar aan het treinen zijn?
Het studenten-OV is gewoon een vorm van studiefinanciering, wat je ook gewoon moet terugbetalen als je je studie niet afmaaktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker met die aankondigingen van "nu 2 rustige maanden" en zo, zou je dat wel denken
Schrale paupers, lekker profiteren, maar o wee als het geld kostNep-liefhebbers zijn het
Gisteren nog een DD-ARquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:14 schreef Brembo het volgende: En V-IRM in de 3700!!!
* Ou-Tannu slaat fles.. tis maar 1 maandquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker met die aankondigingen van "nu 2 rustige maanden" en zo, zou je dat wel denken
Schrale paupers, lekker profiteren, maar o wee als het geld kostNep-liefhebbers zijn het
en de 16de ga ik voor 2 weken op vakantie.. dus dan valt er ook weinig te treinenquote:
met t huidige materieel tekort duurt dat vast nog wel ff.. en een T / V mag 140 volgens mij.. SGM(m) mag maar 125quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:40 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb vernomen dat de Plan V/T's op een gegeven moment door de schredder gaan en dat ze vervangen worden door de SGMm. Klopt dit?
Ik begreep dat ze vervangen gaan worden door (iets wat afgeleid is van) de Duitse BR425-stellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:40 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb vernomen dat de Plan V/T's op een gegeven moment door de schredder gaan en dat ze vervangen worden door de SGMm. Klopt dit?
als dat 140 mag scheuren, anders loopt je hele dienstregeling in de soepquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze vervangen gaan worden door (iets wat afgeleid is van) de Duitse BR425-stellen.
je avatarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als dat 140 mag scheuren, anders loopt je hele dienstregeling in de soep![]()
Die Br425 mogen volgens mij 160 zelfs.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als dat 140 mag scheuren, anders loopt je hele dienstregeling in de soep![]()
njah een Lint kan ook harder dan 120.. gezien ik gister met vertragign toch 135 op de GPS geclockt hebt in zo`n dingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Die Br425 mogen volgens mij 160 zelfs.![]()
Hoewel ik de Duitsers ook wel een beetje maf vind met snelheden. Afgelopen zondag met Fles, XBM en nog een vriend een rondreisje NRW gedaan en de Duitsers rijden zelfs nog met die oude Silberling rijtuigen zo'n 120-140. Was zeer comfortabel. Net alsof je over een weg vol kuilen reed.
Heerlijk stil ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:08 schreef Eix het volgende:
de Duitsers rijden zelfs nog met die oude Silberling rijtuigen zo'n 120-140. Was zeer comfortabel. Net alsof je over een weg vol kuilen reed.
Goederenpad?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar 1 maand?arme ziel
Ik had gisteren Virm in de 8800. En het schommelen viel reuze mee, zelfs tussen Woerden en LeidenHet was dan ook een 94'er gelukkig, en geen 86'er. En een Veetje op de terugweg.
Overigens erg raar: Ut - Ledn duurt 41 minuten, Ledn - Ut 47. Alle etappes zijn oostwaarts een minuut langer dan westwaarts, hij staat nergens langer stil of zo. Iemand enig idee waar dat voor nodig is?
Kan alleen als ie de ATB op code blauw zet. ATB helemaal uitzetten is niet verstandig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
njah een Lint kan ook harder dan 120.. gezien ik gister met vertragign toch 135 op de GPS geclockt hebt in zo`n ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |