Niks speciaals aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:50 schreef Petre het volgende:
[afbeelding]
Geschoten in Den Haag, en nee, hij draaide op dat moment niet door naar een volgende bestemming
Dat zie je niet vaak, een ICRm in Groningenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
Welkom![]()
Vandaag ook ICRm in Groningen volgens dit filmpje, tenbehoeve van het testen van internet in de trein
http://www.youtube.com/watch?v=J51Jf7pfe1U
http://www.iee.org/Events/BOT08%20-%20Paul%20Diercks.pdf
Op 18 juli is het setje in Lw![]()
Komt wel vaker voor. Bij verstoringen pakken ze een stammetje dat in Zwolle staat te niksen. Bij materieeltekort wil er ook nog wel eens eentje in de 9100 geplaatst worden. De extra stopper Zwolle-Groningen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:16 schreef Robin2130 het volgende:
Ik zag in Groningen ook een keer een DD-AR staan, ook iets wat niet vaak voorkomt
Nope. Eigenlijk hadden de trein door moeten trekken tot Meppel en daar een overstap op de 9100 genereren. Moeten ze alleen even perron 1 daar ophogen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Vanaf drgl 2007 8x per dag extra stoptrein Lw - Wv, spitstrein 10798 rijdt niet meer tot Zl maar tot Wv. Jammer dat die tunnelvisie blijft, de wereld houd godverdomme toch niet op bij Wolvega
Ik denk dat ze het meer richting isolatie hadden moeten zoeken. Een optrekkende GTW hoor je namelijk boven bijna alles uit.quote:Arriva gaat bromtoon Spurttrein te lijf
HEERENVEEN -
De nieuwe Spurttreinen van Arriva zullen een hoger toerental draaien wanneer ze stilstaan. Het vervoersbedrijf neemt de maatregel naar aanleiding van klachten van omwonenden van treinstations.
Die meldden eerder dit jaar dat ze last hebben van een diepe brom van de stationair draaiende treinen.
De vervoerder stelde samen met fabrikant Stadler en de omwonenden een onderzoek in. Uit geluidstesten bleek dat het gebrom afneemt wanneer de dieselmotoren een hoger toerental draaien.
Er wordt nu gekeken bij welk toerental de minste geluidsoverlast wordt veroorzaakt, zodat dit zal worden doorgevoerd.
Sterker nog: De wereld BEGINT daar nog niet eensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Vanaf drgl 2007 8x per dag extra stoptrein Lw - Wv, spitstrein 10798 rijdt niet meer tot Zl maar tot Wv. Jammer dat die tunnelvisie blijft, de wereld houd godverdomme toch niet op bij Wolvega
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterker nog: De wereld BEGINT daar nog niet eens
quote:
Het blijft wel de enige zaak in Nederland die ik ken die me fatsoenlijk kan helpen bij internationale treinreizen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel godvergeten tering schandalig dat hij reclame loopt te maken voor de treinreiswinkel ja![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef thatsme het volgende:
[..]
Het blijft wel de enige zaak in Nederland die ik ken die me fatsoenlijk kan helpen bij internationale treinreizen.
Slurpquote:Ja hoor, weer meer brandstof verbruik van die krengen en ze zuipen al meer dan verwacht. Wij als personeel van Arriva noemen ze dan ook niet de Spurt maar de Slurp. En nu kunnen we ook wel fluiten naar onze eindejaarsuitkering, want die hangt namelijk af van hoe zuinig wij rijden met die dingen. Maar zo valt er gewoon niet zuinig te rijden. Lekker hoor !!!
Gepost door [Niveau: gemiddeld] Beloji op 03-07 20:28
Opzich hebben ze wel gelijk, als het personeel op het brandstof verbruik wordt afgerekend. Maar dat lijkt mij zelf een beetje vreemd. Omdat je meestal kijkt naar brandstofverbruik, punctualiteit, aansluiting, reizigerstevredenheid etc.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
Reactie op de site van dagblad van het noorden naar aanleiding van het laten draaien van de GTW'tjes op een hoger stationair toerental:
[..]
Slurp![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |