Iets met NSFW.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:39 schreef Jo0Lz het volgende:
@ TT, -> worthless without pics!
ben er 's avonds nooit zo heul erg vaak... en dinsdags pokeravondjequote:Op woensdag 27 juni 2007 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het was ook gisteravond, maar toen kwam je niet meer opdagen hier. Dus ik dacht: ik kopieer het eventjes naar het 'nu'
Pokeravonden, is dat hip en in ofzo? Ik hoor er iedereen over.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:40 schreef Frutsel het volgende:
ben er 's avonds nooit zo heul erg vaak... en dinsdags pokeravondje![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:39 schreef Jo0Lz het volgende:
kweetnie, schijnt hip te worde... doe ut al jarenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pokeravonden, is dat hip en in ofzo? Ik hoor er iedereen over.
Ik zat er al op te wachten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Ja, dat dus.quote:
Graag gedaan.quote:
Zeker!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oehhh dus het is echt meenens....![]()
Heul niet. Maakt geen ruk uit, want ik zit met de monitor naar de deurquote:
quote:
Waarom heb je het nodig dan!?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waaromheb ik geen FF als ik m nodig heb
![]()
Maar ik niet. En het staat nogal raar als er bijna nakende vrouwmenschen over mijn scherm zwieren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Heul niet. Maakt geen ruk uit, want ik zit met de monitor naar de deur.
Je hebt gelijk, ik ga niet meer naar mn werk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Waarom heb je het nodig dan!?
-> IE Sucks, dus je zou ALTIJD FF moeten gebruiken.
ik heb je al gegroet....quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi groetende mensen en consorten
fridaynight poker jatog! eens in de 2 wekenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pokeravonden, is dat hip en in ofzo? Ik hoor er iedereen over.
als ik groet groet je me toch terug met lennert, wat niet mijn naam isquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
En er is niemand... die frits begroet in het nieuwe deel![]()
![]()
PM! - Je hebt me zelfs @ msnquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar ik niet. En het staat nogal raar als er bijna nakende vrouwmenschen over mijn scherm zwieren.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
![]()
Nu in het Nederlands?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:
PM! - Je hebt me zelfs @ msn.
En als je dan bang bent voor een thumbnail, kun je em altijd nog zippen.
[afbeelding]
FRITS!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
![]()
Hoi Muckie!quote:
En gelukkig ben jij er dan nog vriend!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
FRITS!
Welkom in het nieuwe deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel![]()
![]()
en ikke....quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En gelukkig ben jij er dan nog vriend!
Morgen Muckjequote:
niet een echte he...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hee, ik had een fipo! [afbeelding]
JJ, Schatjequote:Op woensdag 27 juni 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Muckie...lieverd...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...lekker geslapen...???
![]()
![]()
hai OAquote:
frutsquote:
niet goed geslapen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
[..]
JJ, Schatje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb echt heerlijk geslapen
en jij dan?![]()
[..]
hai OA![]()
![]()
[..]
fruts![]()
![]()
![]()
![]()
altijd he...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vier handen op één buik noemen ze dat! Ervan uitgaande dat de romance nog steeds voortduurt!
spook?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet goed geslapen......had weer's last van mijn spook...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:08 schreef OA het volgende:
Alleen kijken als je het echt zeker weet dat je het aandurft... Kuuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk dan niet Frits...quote:
voor jou altijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En gelukkig ben jij er dan nog vriend!
ja best lekker eigenlijk , thxquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
gaat wel, beetje een kater.. me tjou?
tuurlijk lieverdquote:
Ja die reactie kun je verwachten natuurlijk! 'Niet doen' bij een kind werkt ook averechtsquote:
Check je fobo!quote:
Gelukkig!quote:
truste lennyquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga weer slapen, truste!
Hehe, dat klinkt donker!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:11 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk lieverd
met slechte mensen gaat het altijd goed![]()
maar hoe ist met jou dan?
Rechtsklikken -> kopieren naar -> gecomprimeerde map.quote:
en dat voor een bijna-albino hequote:
oeh succesquote:Met mij gaat het redelijk. Vanmiddag een herkansing
ik ook ja....quote:-4 motivatie nog, toe aan vakantie!
Check...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja die reactie kun je verwachten natuurlijk! 'Niet doen' bij een kind werkt ook averechts
[..]
Check je fobo!![]()
[..]
Gelukkig!![]()
Succes dan alvast Frits!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat klinkt donker!
Met mij gaat het redelijk. Vanmiddag een herkansing
-4 motivatie nog, toe aan vakantie!
ander keertje evenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Een verklaring voor geestverschijningen
lees maar...![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
mijn internet is echt verrot.. ik ga de Playboy nu maar lezen
slaap lekker Muck...sterkte met je hoofdpijn...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:25 schreef Muck het volgende:
schatjes, ik ga er weer even vandoor
ik wil eigenlijk nog eeeeeven slapen want ik voel een barstende koppijn opkomen. Ik hoef om 5 uur pas op mijn werk te zijn, dus ik kan de rest van de ochtend lekker luieren en vanmiddag uitgebreid badderen en boodschapjes doen
daaag![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:08 schreef OA het volgende:
Alleen kijken als je het echt zeker weet dat je het aandurft... Kuuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OA
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben weer weg
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
oww dat...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef Leia het volgende:ik lag om 4 uur dronken op bed en ik ben nu alweer een uur wakker.
LEKKER DING...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding] OA[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] Ik ben weer weg![]()
's avonds een vent... 's ochtends een ventquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef Leia het volgende:ik lag om 4 uur dronken op bed en ik ben nu alweer een uur wakker.
Hé Braqueske.quote:
watje dus...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:31 schreef JortK het volgende:
[..]
's avonds een vent... 's ochtends een vent
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
JJik ben moe..heb slaap en ik heb honger....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het?![]()
OMFG...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:34 schreef Leia het volgende:
[afbeelding]!! Lijk ik gangster of niet whehehe.
Ik zo van.. je haar. Wat doe jequote:Op woensdag 27 juni 2007 10:34 schreef Leia het volgende:
als een geschrokken hertje die 2 koplampen zietquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:34 schreef Leia het volgende:
Hehe, goed bezig eer, goed bezig!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
lapo
Neem wat te eten, en kruip weer lekker in bedquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hoe is het?
[/spoiler]
ik ben moe..heb slaap en ik heb honger....![]()
JJ.. nog even over die spookverschijnselen..quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
[/spoiler]
[afbeelding] OA[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] Ik ben weer weg![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:38 schreef Muck het volgende:
[..]
als een geschrokken hertje die dat 2 koplampen ziet
jaja, ik ga al, nu ben ik echt weg
ik wil eerst meer werk hebben, want ik kan dit maar 2 tot 3 dagen in de week doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, goed bezig eer, goed bezig!
Wanneer moet je eigenlijk beginnen bij je nieuwe baan?
En heb je je vorige baan al opgezegd?
Whè?quote:
does zequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef OA het volgende:
Trouwens M, ik heb je raad opgevolgd en slechts een link gegeven naar jouw KSC dagoverzicht!![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:43 schreef OA het volgende:
Oh... en toen ik de pc vanochtend hier op het werk opstartte, kwam ik bij mijn laatste post van gister....![]()
Beetje mijn post aanpassen![]()
Zodat het lijkt alsof ik kwartet heb gezegd, terwijl dat helemaal niet zo was.... [afbeelding]
Quintet trouwens!![]()
Ok.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Beste boeiende materie zo'n exotische Playboy, je wordt hier niet afgeleid door rondslingerende borsten en zo.
Aha, week 28 pas. Hebben ze bij het uitzendbureau niet meer werk voor je dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wil eerst meer werk hebben, want ik kan dit maar 2 tot 3 dagen in de week doen.
En eigenlijk wil ik meer.
In week 28 moet ik daar beginnen, en ik heb m'n werk nog niet opgezegd nee
Maar dat ga ik wel doen, wil eerst de exacte data weten voordat ik ga stoppen.
Ik verberg het tenminste nog achter een spoiler mét waarschuwing!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
...
Jij dan... beetje rihanna- umbrelllalla
zingen hier
[afbeelding] [afbeelding]
Húúú.quote:
nee, geen van beide...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
JJ.. nog even over die spookverschijnselen..![]()
Heeft Papier of Fruts dat ook een keer meegemaakt?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Druk druk druk.
Het enige dat ik heb horen spoken was JJ zelfquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
JJ.. nog even over die spookverschijnselen..![]()
Heeft Papier of Fruts dat ook een keer meegemaakt?
Horen, niet gezien?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het enige dat ik heb horen spoken was JJ zelf![]()
NOT...je werd er niet eens wakker van...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het enige dat ik heb horen spoken was JJ zelf![]()
quéwatte...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:09 schreef Frutsel het volgende:
gebruikt iemand van jullie eigenlijk de BOOKMARK optie in het forum?
quote:
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:09 schreef Frutsel het volgende:
Ik zing het niet, ik meld alleen dat jij het hebt gezongen, das wat andersquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik verberg het tenminste nog achter een spoiler mét waarschuwing!!!! [afbeelding]
Jij slingert het gewoon onbeschaamd door de KSC.... [afbeelding]
Hmmm, kom maar even hier spoken, wellicht kan ik dan stoppen met deze kut-klus.quote:
quote:
Sollyquote:
quote:
Ik spook niet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmmm, kom maar even hier spoken, wellicht kan ik dan stoppen met deze kut-klus.
[..].
Sorry, maar ik heb geen flauw idee waar het over gaat...
dat gele envelopje bovenaan een topic...kan je een topic toevoegen aan je bookmarks/favorieten... soort van MyAT...quote:
ikke wel...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
SollyIk wist niet dat je een fanatieke fan was.
owww owkey dan...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat gele envelopje bovenaan een topic...kan je een topic toevoegen aan je bookmarks/favorieten... soort van MyAT...
bij mij opent ie ut forum altijd met me bookmarks ... ipv MyAT... en die bookmarks gebruikte ik nooit. Nu sinds kort wat meer omdat een aantal favo topics tever weg zakken en ik ze dan nauwelijks kan terug vinden in de search...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:04 schreef OA het volgende:
Het is afgelopen met het lekkere weer...![]()
De voorkant van een immense wolkenpartij is al te zien...![]()
Bij mij staan de reisverhalen van indah er inquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:09 schreef Frutsel het volgende:
Stapelwolkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
[img=578xnull]http://xs116.xs.to/xs116/07263/P6272215.JPG[/img]
Even enige censuur aangebracht daar niet iedereen hoeft te weten waar ik werk...![]()
Die 2e wagen van links.... is dat een zilvergrijze getz?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
[img=578xnull]http://xs116.xs.to/xs116/07263/P6272215.JPG[/img]
Even enige censuur aangebracht daar niet iedereen hoeft te weten waar ik werk...![]()
Correct.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die 2e wagen van links.... is dat een zilvergrijze getz?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
SollyIk wist niet dat je een fanatieke fan was.
Never mindquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die 2e wagen van links.... is dat een zilvergrijze getz?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07263/P6272215.JPG]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's van wolkenpartijen horen in DE![]()
![]()
Kijk das al een goed idee...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij mij staan de reisverhalen van indah er in![]()
Omdat ze volgens mij al dicht zijn en ik nog geen tijd gevonden had om ze te lezen.
Whehequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Correct.
!e wagen is een Mitsibishi spacestar.
Verder ziet u een polo, laguna en een corolla![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
heerlijk gewoon![]()
d'r vorige nr ook en nu
ELLA ELLAAAAAAaaaaa ELLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verplaats je het toch even!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's van wolkenpartijen horen in DE![]()
![]()
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
eensch met Fruts is....quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Polo
Laguna![]()
Rijdt dat een beetje, meerijden in zo'n getz?
[..]Wil je dat niet meer doen?
F&F..quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk das al een goed idee...
ik heb er op dit moment wat topics uit HOC, WFL en DE instaan... en eentje nu uit F&F over rode katers
Dat is het belangrijkste hè.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
mjah, leest prima dus.
Het rijdt..quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Polo
Laguna![]()
Whehe...quote:
sorry, maar ik heb wel een Lagunaquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Polo
Laguna![]()
[..]Wil je dat niet meer doen?
Ik wil ook een laguna.... maar atm nog wat te duur om te onderhoudenquote:
"het rijdt" zijn zijn woorden en daar is alles mee gezegd....quote:
ik zie jou post hier Het grote RODE katten topic! Feiten, verhalen en foto's. II nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
F&F..
Daar heb ik gisteren nog gepost. Geef jij daar eens even antwoord...![]()
En ik heb ook al eens een foto van mijn rode kater daar neergegooid.![]()
Het grote RODE katten topic! Feiten, verhalen en foto's.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zie jou post hier Het grote RODE katten topic! Feiten, verhalen en foto's. II niet
dus ik moet ff kijken waar je dan wel geweest bent
Hahaha... geen succes dus.... waarom rijdt ie daarin en niet in zn 406?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
"het rijdt" zijn zijn woorden en daar is alles mee gezegd....
Dat ding is ongeveer net zo groot als mijn Saxo, maar het is van binnen allemaal nèt niet...![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hahaha... geen succes dus.... waarom rijdt ie daarin en niet in zn 406?
Fransche Voitures
Die staat ter reparatie ende onderhoud ende keuring in de garage.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hahaha... geen succes dus.... waarom rijdt ie daarin en niet in zn 406?
Fransche Voitures
laguna GT ftwquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil ook een laguna.... maar atm nog wat te duur om te onderhouden
Maar waarom een getz als leenauto?????quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Die staat ter reparatie ende onderhoud ende keuring in de garage.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Het grote RODE katten topic! Feiten, verhalen en foto's.
Ze hebben vreemd genoeg enkel Getz' als vervangend vervoer... zal wel met de lage kosten te maken hebben....quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar waarom een getz als leenauto?????
doe dan een 407 of desnoods een 207GTI
rijden moet ie, daar heb ik um voorquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
"het rijdt" zijn zijn woorden en daar is alles mee gezegd....
Dat ding is ongeveer net zo groot als mijn Saxo, maar het is van binnen allemaal nèt niet...![]()
Wat een pruts garagequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ze hebben vreemd genoeg enkel Getz' als vervangend vervoer... zal wel met de lage kosten te maken hebben....![]()
Het is ook geen peugeot gerage hoor...quote:
valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat is dan meteen weer een stap verder
Die voorkant is het niet helemaal...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef eer-ik het volgende:
nieuwe laguna gezien?
[img=578xnull]http://www.autoweek.nl/images/800/b/cddc5cf5fb7c785fac240f5ca234e9eb.jpg[/img]
[img=578xnull]http://www.autoweek.nl/images/800/c/1ad922e0d149156c4a15eb79a29aee4c.jpg[/img]
GT:
[img=578xnull]http://www.autoweek.nl/images/800/5/8af9f20573997a5a1450903fe9f41275.jpg[/img]
[img=578xnull]http://www.autoweek.nl/images/800/b/e248e21c68189b562e4f7dcebc809ccb.jpg[/img]
Niet mooier dan het vorige model imo.
Wel mooi interieur though:
[img=578xnull]http://www.autoweek.nl/images/800/8/982db0a279680d025ae2f4d99eefe028.jpg[/img]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef eer-ik het volgende:
nieuwe laguna gezien?
[img=578xnull]http://www.autoweek.nl/images/800/b/cddc5cf5fb7c785fac240f5ca234e9eb.jpg[/img]
[img=578xnull]http://www.autoweek.nl/images/800/c/1ad922e0d149156c4a15eb79a29aee4c.jpg[/img]
GT:
[img=578xnull]http://www.autoweek.nl/images/800/5/8af9f20573997a5a1450903fe9f41275.jpg[/img]
[img=578xnull]http://www.autoweek.nl/images/800/b/e248e21c68189b562e4f7dcebc809ccb.jpg[/img]
Niet mooier dan het vorige model imo.
Wel mooi interieur though:
[img=578xnull]http://www.autoweek.nl/images/800/8/982db0a279680d025ae2f4d99eefe028.jpg[/img]
Whehe... das klotequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Het is ook geen peugeot gerage hoor...
De leasemaatschappij had een garage aangewezen waar dat ding heen moet...![]()
da's niet fijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef JortK het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik keelontsteking krijg
das dus net niet de bedoeling zo vlak voor het weekend....quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef JortK het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik keelontsteking krijg
iig beter dan niks cross....quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:50 schreef crossover het volgende:
Godver hoere tyfus, weer een fucking onvoldoende voor m'n her![]()
Een 5, jippie, maar liefst een half punt hoger
tttsss....quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
wat een lelijke auto's zie ik voorbijkomen zeg.
Neh, ik vind 'm veel te zachtaardig.quote:
Da's kut krosch...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:50 schreef crossover het volgende:
Godver hoere tyfus, weer een fucking onvoldoende voor m'n her![]()
Een 5, jippie, maar liefst een half punt hoger
wist jij dat indonesie op de 2e plek van 's werelds meest CO2 uitstotende landen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
wat een lelijke auto's zie ik voorbijkomen zeg.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das dus net niet de bedoeling zo vlak voor het weekend....![]()
Mijn glas is niet meer halfvolquote:
Dat ik een fucking derde herkansing moet aanvragenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's kut krosch...
Wat heeft het voor consequentie?
het was lief bedoel....quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Mijn glas is niet meer halfvol
[..]
Dat ik een fucking derde herkansing moet aanvragenTerwijl iedereen die eerste toets al heeft gehaald en al aan het feesten is
![]()
![]()
Er zit dus geen compensatie in...?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Dat ik een fucking derde herkansing moet aanvragenTerwijl iedereen die eerste toets al heeft gehaald en al aan het feesten is
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie met een kusje dan maar....????![]()
compenwatte?>quote:
ja zegt ie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dit is mijn auto:
[img=578xnull]http://www.dragtimes.com/images/7710-2006-Lotus-Exige.jpg[/img]
en je moet dit halen ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ja, anders kantie volgend jaar niet naar de uniquote:
Wat hij zegt. Al kan ik ook gewoon even tot vanavond wachten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Wegens omstandigheden kan ik er nog niet in rijden, maar eigenlijk heb ik hem al.quote:
quote:
1:18quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wegens omstandigheden kan ik er nog niet in rijden, maar eigenlijk heb ik hem al.
Braafquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:08 schreef JDude het volgende:
Wat hij zegt. Al kan ik ook gewoon even tot vanavond wachten.
weet ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wist jij dat indonesie op de 2e plek van 's werelds meest CO2 uitstotende landen?
Hier moet men ALLES halenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Daar doen jullie unikneuzen natuurlijk niet aan...![]()
Op de HBO gelukkig wel... [afbeelding]
Compensatie... zo sadquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:08 schreef OA het volgende:
![]()
Daar doen jullie unikneuzen natuurlijk niet aan...![]()
Op de HBO gelukkig wel... [afbeelding]
Ik sta nog steeds in de OP, dat moet ik af en toe wel even waarmaken he!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Eng dat je hier bent trouwens JD. Ik moest even dubbel kijken toen ik Katje voorbij zag komen.
Nog niet genoeg. Het is hier pas 18 gradenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weet ikwe stoken heel wat af hier
sad.. valt best mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Compensatie... zo sad.
Het ene vak halen omdat je toevallig nét iets beter was in een totaal ander vak.
Werken zul je!.
Goed punt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef JDude het volgende:
Ik sta nog steeds in de OP, dat moet ik af en toe wel even waarmaken he!
Als je wilt kan je er ook uit hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds in de OP, dat moet ik af en toe wel even waarmaken he!
Ik wil niet naast iemand anders staan in de OP. Ik wil tussen JD en Cross.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:17 schreef OA het volgende:
Als je wilt kan je er ook uit hoor.![]()
Gewoon even vragen of zelf doen![]()
slecht systeemquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
sad.. valt best mee.
Eco1 = 4.9
Eco2 = 7.3
Gemiddeld 6.1
Mooi systeem toch?!![]()
Anders is het als je eco met engels kan compenseren...![]()
Dan laten we het zo. Moet JD wel af en toe een bakkie komen doen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil niet naast iemand anders staan in de OP. Ik wil tussen JD en Cross.
Daar valt natuurlijk over te dicussiëren...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
slecht systeem
overigens net als met deeltentamens
ooit eens een vak gehaald met een 9 voor deel A en een 3 voor deel B![]()
![]()
Uyteraerd, mede Zuid-Hollander en binnenkort collega "fokker op het werk"quote:
hehequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:23 schreef OA het volgende:
[..]
Daar valt natuurlijk over te dicussiëren...![]()
Enerzijds is het vooral een erg handig systeem en anderzijds schept het mogelijkheden om rustig aan te doen als je al een 9 hebt gehaald...
Ik neem aan dat jij het erg vindt als je een 3 hebt, maar dat je toch wel blij bent dat je het hele vak hebt gehaald.![]()
Ik hoop dat ik me ook tot dat illustere rijtje mag voegen volgende week. Ik hoop van harte dat ik daar gewoon een uitgaande verbinding hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef OA het volgende:
[..]
Uyteraerd, mede Zuid-Hollander en binnenkort collega "fokker op het werk"![]()
![]()
Zuid-Hollandquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef OA het volgende:
[..]
Uyteraerd, mede Zuid-Hollander en binnenkort collega "fokker op het werk"![]()
![]()
wat triestquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Bij ons is dat mooie systeem ook niet van toepassing bij sommige vakken
Heb je het vak gehaald met een 4,5 voor het afsluitende tentamen, moet je minimaal een 5,5 voor dat tentamen halen.
Op deze manier uiten ze hun ongenoegen met het nieuwe herkansingssysteem
quote:
quote:
Jahpquote:
Whehe... maar jij bent dan ook slim, lieviequote:
B!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
Of jullie gaan hard of ik ben aan het minderen. Heb alweer een topic gemist.hoi allemaal.
slimquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... maar jij bent dan ook slim, lievie
bengelquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
Of jullie gaan hard of ik ben aan het minderen. Heb alweer een topic gemist.hoi allemaal.
Dat klinkt wel leuk jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zuid-Holland
Zullen we een keer een Z-H meet houden OA?
Samen met BrandX en Frits.
[..]
wat triest
Halen is halen toch...
Vanaaf toch?quote:
eensch...quote:
pssssst ik ben ook import. ik ben officieel een ecte Friezinquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
eensch...
maggik als limbolander wel naar utrecht komen?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
pssssst ik ben ook import. ik ben officieel een ecte Friezin*schok* maar ik praat gewoon ABN enzo
Ik zit bij de Rabo, maar kom dan ook uit Brabantquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
pssssst ik ben ook import. ik ben officieel een ecte Friezin*schok* maar ik praat gewoon ABN enzo
WIz.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zit bij de Rabo, maar kom dan ook uit Brabant
Ik ga ook even een appel ofzo scoren. Denk ik.quote:
dan doe ik ook even meequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dit is mijn auto:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:51 schreef Kuukske het volgende:
Het is al middag Hou.
Ik ben ook import --> Friesquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
:wquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan doe ik ook even mee
[afbeelding]
Goedemorgen
ieder zijn meningquote:
whehehequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
memento-mori....
alleen nylz maakte het topic dicht [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|