Hehe, dat klinkt donker!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:11 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk lieverd
met slechte mensen gaat het altijd goed![]()
maar hoe ist met jou dan?
Rechtsklikken -> kopieren naar -> gecomprimeerde map.quote:
en dat voor een bijna-albino hequote:
oeh succesquote:Met mij gaat het redelijk. Vanmiddag een herkansing
ik ook ja....quote:-4 motivatie nog, toe aan vakantie!
Check...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja die reactie kun je verwachten natuurlijk! 'Niet doen' bij een kind werkt ook averechts
[..]
Check je fobo!![]()
[..]
Gelukkig!![]()
Succes dan alvast Frits!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat klinkt donker!
Met mij gaat het redelijk. Vanmiddag een herkansing
-4 motivatie nog, toe aan vakantie!
ander keertje evenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Een verklaring voor geestverschijningen
lees maar...![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
mijn internet is echt verrot.. ik ga de Playboy nu maar lezen
slaap lekker Muck...sterkte met je hoofdpijn...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:25 schreef Muck het volgende:
schatjes, ik ga er weer even vandoor
ik wil eigenlijk nog eeeeeven slapen want ik voel een barstende koppijn opkomen. Ik hoef om 5 uur pas op mijn werk te zijn, dus ik kan de rest van de ochtend lekker luieren en vanmiddag uitgebreid badderen en boodschapjes doen
daaag![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:08 schreef OA het volgende:
Alleen kijken als je het echt zeker weet dat je het aandurft... Kuuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OA
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben weer weg
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
oww dat...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef Leia het volgende:ik lag om 4 uur dronken op bed en ik ben nu alweer een uur wakker.
LEKKER DING...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding] OA[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] Ik ben weer weg![]()
's avonds een vent... 's ochtends een ventquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef Leia het volgende:ik lag om 4 uur dronken op bed en ik ben nu alweer een uur wakker.
Hé Braqueske.quote:
watje dus...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:31 schreef JortK het volgende:
[..]
's avonds een vent... 's ochtends een vent
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
JJik ben moe..heb slaap en ik heb honger....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het?![]()
OMFG...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:34 schreef Leia het volgende:
[afbeelding]!! Lijk ik gangster of niet whehehe.
Ik zo van.. je haar. Wat doe jequote:Op woensdag 27 juni 2007 10:34 schreef Leia het volgende:
als een geschrokken hertje die 2 koplampen zietquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:34 schreef Leia het volgende:
Hehe, goed bezig eer, goed bezig!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
lapo
Neem wat te eten, en kruip weer lekker in bedquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hoe is het?
[/spoiler]
ik ben moe..heb slaap en ik heb honger....![]()
JJ.. nog even over die spookverschijnselen..quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
[/spoiler]
[afbeelding] OA[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] Ik ben weer weg![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:38 schreef Muck het volgende:
[..]
als een geschrokken hertje die dat 2 koplampen ziet
jaja, ik ga al, nu ben ik echt weg
ik wil eerst meer werk hebben, want ik kan dit maar 2 tot 3 dagen in de week doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, goed bezig eer, goed bezig!
Wanneer moet je eigenlijk beginnen bij je nieuwe baan?
En heb je je vorige baan al opgezegd?
Whè?quote:
does zequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef OA het volgende:
Trouwens M, ik heb je raad opgevolgd en slechts een link gegeven naar jouw KSC dagoverzicht!![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:43 schreef OA het volgende:
Oh... en toen ik de pc vanochtend hier op het werk opstartte, kwam ik bij mijn laatste post van gister....![]()
Beetje mijn post aanpassen![]()
Zodat het lijkt alsof ik kwartet heb gezegd, terwijl dat helemaal niet zo was.... [afbeelding]
Quintet trouwens!![]()
Ok.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Beste boeiende materie zo'n exotische Playboy, je wordt hier niet afgeleid door rondslingerende borsten en zo.
Aha, week 28 pas. Hebben ze bij het uitzendbureau niet meer werk voor je dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wil eerst meer werk hebben, want ik kan dit maar 2 tot 3 dagen in de week doen.
En eigenlijk wil ik meer.
In week 28 moet ik daar beginnen, en ik heb m'n werk nog niet opgezegd nee
Maar dat ga ik wel doen, wil eerst de exacte data weten voordat ik ga stoppen.
Ik verberg het tenminste nog achter een spoiler mét waarschuwing!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
...
Jij dan... beetje rihanna- umbrelllalla
zingen hier
[afbeelding] [afbeelding]
Húúú.quote:
nee, geen van beide...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
JJ.. nog even over die spookverschijnselen..![]()
Heeft Papier of Fruts dat ook een keer meegemaakt?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Druk druk druk.
Het enige dat ik heb horen spoken was JJ zelfquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
JJ.. nog even over die spookverschijnselen..![]()
Heeft Papier of Fruts dat ook een keer meegemaakt?
Horen, niet gezien?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het enige dat ik heb horen spoken was JJ zelf![]()
NOT...je werd er niet eens wakker van...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het enige dat ik heb horen spoken was JJ zelf![]()
quéwatte...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:09 schreef Frutsel het volgende:
gebruikt iemand van jullie eigenlijk de BOOKMARK optie in het forum?
quote:
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:09 schreef Frutsel het volgende:
gebruikt iemand van jullie eigenlijk de BOOKMARK optie in het forum?
Ik zing het niet, ik meld alleen dat jij het hebt gezongen, das wat andersquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik verberg het tenminste nog achter een spoiler mét waarschuwing!!!! [afbeelding]
Jij slingert het gewoon onbeschaamd door de KSC.... [afbeelding]
Hmmm, kom maar even hier spoken, wellicht kan ik dan stoppen met deze kut-klus.quote:
quote:
Sollyquote:
quote:
Ik spook niet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmmm, kom maar even hier spoken, wellicht kan ik dan stoppen met deze kut-klus.
[..].
Sorry, maar ik heb geen flauw idee waar het over gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |