Beetje late reactiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie gaat er mee naar Indonesië? Lenny? Papier? Frits? Eer-Ik? MPG? Houniet??
![]()
Coolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje late reactie
Ik als de mannen daar ook zo zijn.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef OA het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar moet je heen lievie? Kutweer ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet zo de deur uit en dit weer heb ik niet besteld![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En weetje dan ruik ik toch nog lekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
CoolDan mag je zwoel en zwetend tegen me aan dansen.
Dat wil ik graag uitproberen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En weetje dan ruik ik toch nog lekker.![]()
Waar werk je? In Utrecht?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Apotheek (geloof ik) had gebeld voor de pil naar HA (nieuwe) die zei dat het rond 16uur klaar zou liggen (had al eens eerder gebeld en die zei dat ik het dan bij de desbetreffende apo kon afhalen maar nu weet ik t niet meer of ik eerst recept moest halen of meteen de pillen maar goed
en daarna werken.
Tegenwoordig wordt dat toch gelijk doorgefaxt? Of zijn ze alleen hier zo modern?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Apotheek (geloof ik) had gebeld voor de pil naar HA (nieuwe) die zei dat het rond 16uur klaar zou liggen (had al eens eerder gebeld en die zei dat ik het dan bij de desbetreffende apo kon afhalen maar nu weet ik t niet meer of ik eerst recept moest halen of meteen de pillen maar goed
en daarna werken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En weetje dan ruik ik toch nog lekker.![]()
Eerst naar Indonesia vliegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat wil ik graag uitproberen.![]()
jawel maar op de site stond dat je dan wel het origineel mee moest nemen (en ik heb niksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt dat toch gelijk doorgefaxt? Of zijn ze alleen hier zo modern?
Hier in Limboland wordt het gelijk doorgefaxt. Zal daar dan toch ook wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
en daarna werken.
vraag je wel haar telefoonnummer danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat wil ik graag uitproberen.![]()
quote:
Faxen valt ook onder origineel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel maar op de site stond dat je dan wel het origineel mee moest nemen (en ik heb niks) maar de pil is zo "onschuldig" dat dat niet nodig zal zijn denk ik, dus moet goedkomen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier in Limboland wordt het gelijk doorgefaxt. Zal daar dan toch ook wel?
Werken
Leren
M-M[afbeelding]
Cool, week 31 heb ik vakantie. Morgen samen ticket halen?quote:
hey, als hij leuk genoeg is, krijgt hij die zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vraag je wel haar telefoonnummer dan
op de site leek het dubbelop te staan, faxen zodat het klaar gelegd kan worden en dan origineel om het mee te krijgenquote:
Uiterst verstandig!!quote:
* indahnesia.com print topic, scheurt post eruit en aan de muur plaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Grapje Indah, ik zie er helemaal geen kwaad in wat je doet, vooral omdat je een afspraak hebt
met je vriendin. Buiten dat al zou het niet mijn keuze zijn, (en ik zeg niet dat het mijn keuze niet zou zijn.) gaat het mij niet aan hoe jij daar doet. Geniet van je leven het duurt maar even.
![]()
Eerst nummer en dan schuren, jajaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vraag je wel haar telefoonnummer dan
Laat ik dan nog net geen vakantie hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool, week 31 heb ik vakantie. Morgen samen ticket halen?![]()
1 weekje ja? Lekker ruimquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zeg je maar, neem die wat bij de medicatie ligt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op de site leek het dubbelop te staan, faxen zodat het klaar gelegd kan worden en dan origineel om het mee te krijgen
Neem ook aan dat je me wel een beetje kent.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com print topic, scheurt post eruit en aan de muur plakt
Grapje moet kunnen hoor, geen enkel probleem
schuren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst nummer en dan schuren, jaja![]()
lapdance niet noodzakelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem ook aan dat je me wel een beetje kent.Al is het maar ieniemienie
zonder lapdance.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat ik dan nog net geen vakantie hebben.![]()
Dan al...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
doedoei lieviequote:
Dan is dit topic allang dichtquote:
Spammertquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:26 schreef indahnesia.com het volgende:
hoewel, zo bovenaan de pagina is het nog wel te doen
precies dat dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is dit topic allang dicht![]()
Er zijn mensen die teruglezen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is dit topic allang dicht![]()
dat is helemaal van de gekke.. 7 topics terugquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn mensen die teruglezen...![]()
Ik herinner me een geval dat JJ heet...![]()
Reageerde eens op een post van 2 dagen daarvoor, 7 topics terug ofzo... [afbeelding]
Er zijn ook mensen die wel gewoon werken tussendoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Reageerde eens op een post van 2 dagen daarvoor, 7 topics terug ofzo... [afbeelding]
Ik roep maar wat...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is helemaal van de gekke.. 7 topics terug
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die wel gewoon werken tussendoor.![]()
![]()
dan nogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik roep maar wat...
Maar het was iig uit een vorig topic van een vorige dag...![]()
Hehe, ik lees soms vluchtig een topic door als ik 'm mis. Maar ik ga niet meer reageren op iets wat er 'een tijd geleden' gepost is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Een hele enkele keer als er direct een reactie in me opkomt die ik perse móét plaatsen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ik lees soms vluchtig een topic door als ik 'm mis. Maar ik ga niet meer reageren op iets wat er 'een tijd geleden' gepost is.
Linkerkant van de rechterdeur!quote:
nou, ik moet daar gewoon administratie doen, en verder hetzelfde als iedereen hier, ik mag legaal fokken tijdens werkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vraag dat ook even na!
Wellicht kun je het uitzendbureau uitschakelen (na een afkoopsom) en via hen gaan werken, betalen zij minder dan ze nu doen, en jij verdient wat meer
Collega!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou, ik moet daar gewoon administratie doen, en verder hetzelfde als iedereen hier, ik mag legaal fokken tijdens werk
Ik hoop dat dat bij mijn zomerbaantje ook mogelijk isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou, ik moet daar gewoon administratie doen, en verder hetzelfde als iedereen hier, ik mag legaal fokken tijdens werk
M-M leest terug jaquote:
quote:
best uberquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat bij mijn zomerbaantje ook mogelijk is
ja joh, ik moet daar een beetje rondlopen, beetje internetten, beetje chillen, gaat mij goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat zou het allicht wat dragelijker maken!
Heel wat anders dan bij de kweker hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |