yeah right...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef MPG het volgende:
M-M, lievie...... [afbeelding] [afbeelding]
ff een tvp
En nu ga ik ECHT leren
ho isquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef MPG het volgende:
M-M, lievie...... [afbeelding] [afbeelding]
ff een tvp
En nu ga ik ECHT leren
was zekers geen verwijt hoor...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
echt wel ik moest m alleen ff zoeken heb m zelfs nog aangepast met 302 erbij
Dankjequote:
quote:
Ik laat niemand in de waan, iedereen weet dat er een vriendin is. Echter boeit dat hier niemand geen ene reet, het is vaak nog spannender om zo'n persoon te 'veroveren' voor een avondje. Dat is een heel ander spel dan in Nederland kan ik je verzekeren, dus ik kan voor mijn eigen bestwil eigenlijk beter liegen, ware dat ik niet zo ben opgevoed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beetje flirten etc IN de discotheek oke maar daarna ook nog praten over smsjes en anders een dag niet dan is er wel weer een ander etc etcen je laat zeker die vrijgezelle dames ook lekker in de waan dat je vrijgezel bent?
bijna goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
volgens mij hij heeft helemaal geen vriendin, dus ik zie het probleem niet
ik las het wat laatquote:bijna goed
Ik ben er nietquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef Frutsel het volgende:
Veroveren voor een avondje?
Hoe gaat dat in zijn werk dan? Wat moet ik me daarbij voorstellen? (niet vervelend bedoeld) Zeg je dan aan het eind van :"Ja tis gelukt, je hebt me?" en neemt dan lachend afscheid?
het is geen 1967 meer he, we zitten in 2007, lol maken zonder vreemdgaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
je leert een meid kennen in de disco flirt ermee en dan is het over lijkt me? maar nee je wisselt nrs uit en je gaat dan nog vaker avonden weg met elkaar? ja heel normaal als man met vriendin
voor 1 avond oke maar dan ook nog meer afspreken en wetende dat die goekope hoeren maar 1 doel hebben? ik zou het als vriendin niet toelaten als mijn vent zoiets deedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
het is geen 1967 meer he, we zitten in 2007, lol maken zonder vreemdgaan![]()
Misschien word die dame wel de liefde van z'n leven! Dan zou je die missen, alleen maar omdat ie al een vriendin heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
je leert een meid kennen in de disco flirt ermee en dan is het over lijkt me? maar nee je wisselt nrs uit en je gaat dan nog vaker avonden weg met elkaar? ja heel normaal als man met vriendin
als je daar uberhaupt aan denkt als je een relatie hebt heb je geen goede relatie want alsje een goede relatie hebt dan ben je ervan overtuigd dat je hudige vriendin dat is en hoef je je heil niet te zoeken bij die goedkope indonesische hoeren (en hoe kan zo;'n goedkoop type uberhaupt de liefde van je leven zijn? )quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien word die dame wel de liefde van z'n leven! Dan zou je die missen, alleen maar omdat ie al een vriendin heeft.
Ik zou het ook echt niet relaxt vinden. En zelf ook niet doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor 1 avond oke maar dan ook nog meer afspreken en wetende dat die goekope hoeren maar 1 doel hebben? ik zou het als vriendin niet toelaten als mijn vent zoiets deed![]()
![]()
Ik denk trouwens niet dat het om daadwerkelijke hoeren gaat, M_M no offence hoor. Maar als het om 'normale' meiden gaat, maakt dat het voor jou dan minder erg?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je daar uberhaupt aan denkt als je een relatie hebt heb je geen goede relatie want alsje een goede relatie hebt dan ben je ervan overtuigd dat je hudige vriendin dat is en hoef je je heil niet te zoeken bij die goedkope indonesische hoeren (en hoe kan zo;'n goedkoop type uberhaupt de liefde van je leven zijn? )
Je kent haar niet eens. Volgens mij heb je last van een persoonlijk trauma. Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor 1 avond oke maar dan ook nog meer afspreken en wetende dat die goekope hoeren maar 1 doel hebben? ik zou het als vriendin niet toelaten als mijn vent zoiets deed![]()
![]()
Volgens mij zijn die meiden gewoon makkelijk en dat zget Indah ooka ls je daar als blanke binnenkomt heb je ze voor het uitkiezenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat het om daadwerkelijke hoeren gaat, M_M no offence hoor. Maar als het om 'normale' meiden gaat, maakt dat het voor jou dan minder erg?
helemaal nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kent haar niet eens. Volgens mij heb je last van een persoonlijk trauma. Wil je erover praten?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die meiden gewoon makkelijk en dat zget Indah ooka ls je daar als blanke binnenkomt heb je ze voor het uitkiezen
de stad inquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pff waar is jj als je dr nodig hebt
ik kreeg er van jou toch ook maar eentje? en die moest ik nog delen met kuuk ook!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie gaat er mee naar Indonesië? Lenny? Papier? Frits? Eer-Ik? MPG? Houniet??
![]()
hoiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef Frutsel het volgende:
ik haat anonieme fokkers in me fotoboek....
lafaards
Yepquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
of van die mensen die niks zeggen en waar je ook niks in hun fotoboek kunt zettenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef Frutsel het volgende:
ik haat anonieme fokkers in me fotoboek....
lafaards
Als ik geld heb ben ik hier weg hoor! Geyle neukseks met vrouwen die ik voor het uitzoeken heb. Klinkt niet verkeerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
ja en?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kreeg er van jou toch ook maar eentje? en die moest ik nog delen met kuuk ook!
ik doe wel meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
nah, zo oppervlakkig hoef ik geen vriendin hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien word die dame wel de liefde van z'n leven! Dan zou je die missen, alleen maar omdat ie al een vriendin heeft.
Zoiets ja, zeker qua dat uit elkaar gaan. Handje geven, "tot ziens!", dat is het (meer kan soms ook als je wil , zoals bovenstaande tekst. Echter het hele spelletje dat een vrouw een man voor de avond kan reserveren voor haarzelf is alles wat het is in feite. Andere dames worden - behalve zusjes en goede vriendinnen - netjes op afstand gehouden, dus dat scheelt me bovendien nog eens 10 keer nummer uitwisselen, vertellen waar ik vandaan kom en zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef Frutsel het volgende:
Veroveren voor een avondje?
Hoe gaat dat in zijn werk dan? Wat moet ik me daarbij voorstellen? (niet vervelend bedoeld) Zeg je dan aan het eind van :"Ja tis gelukt, je hebt me?" en neemt dan lachend afscheid?
Het hele sms-sen is er niet op gericht om elkaar steeds op te zoeken. Na 1 keer proberen is het over als dat al gebeurd. Verder ook geen verplichting, en het is voor mij duidelijk oppervlakkig (mooi lichaam, lekker geurtje, mooi kontje en wat dansen) terwijl een relatie hebben toch wel ietsje verder gaat dan dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
fotolurkersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
of van die mensen die niks zeggen en waar je ook niks in hun fotoboek kunt zetten
waaaaat, wow, je lijkt wel een vrouw met zoveel conclusiesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja en?
als teken dat je mij liever vindt , kan je me d'r wel meer geven?
dus als ik jou niet begroet, groet je mij ook niet...?
als ik jou 5 kusjes geef krijg ik er vijf terug?
als ik jou boodschappen niet doe, kook je ook niet voor me?
als ik op msn niets zeg, zeg jij ook niets?
werkt dat zo tegenwoordig![]()
![]()
(spezial alleen voor jou)
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
dat kan ook als je wil dus. Kost je 15 euro's voor 1 dame voor een uurtje of twee. Dit zijn normale tarieven en ze worden je eigenlijk onverbloemd bij de uitgang toegeroepen door de pooiers, en andere omstanders dus daarom weet ik het. Ook ietsje anders dan in Nederland dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ik geld heb ben ik hier weg hoor! Geyle neukseks met vrouwen die ik voor het uitzoeken heb. Klinkt niet verkeerd.
Als jij (of ik) nu vrijgezel was... zou je dat d an wel doen? oppikken en meenemen? Verovering geslaagd? Of zijn die dames dan ook alleen maar uit op het 'spelletje' of zitten d'r daar ook wat bij die zeker meer zouden willen? Of allemaal? Kan me voorstellen dat zon dame niet zit te wachten op iemand die haar het hoofd gek maakt, maar bezet blijkt te zijn en met d'r speelt, aan de andere kant zullen er ook 'goedkope' dames bijzitten die wel op die hotelkamer belanden en dus die daar weer tussen zitten, die ook bezet zijn en met mannen dus dat spelletje spelen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Bedankt voor alle reacties. Als mijn vriendin dat zou doen? Dan zou ik net zo jaloers zijn als zij nu is. Maar kijk, we weten het van elkaar. Geen geheim dus. Wat is er nog beter? Ik kan inderdaad zo'n dame oppikken, meenemen naar een hotelletje, er overheen gaan en dan schijnheilig naar huis gaan, maar dat doe ik niet.
Zoiets ja, zeker qua dat uit elkaar gaan. Handje geven, "tot ziens!", dat is het (meer kan soms ook als je wil , zoals bovenstaande tekst. Echter het hele spelletje dat een vrouw een man voor de avond kan reserveren voor haarzelf is alles wat het is in feite. Andere dames worden - behalve zusjes en goede vriendinnen - netjes op afstand gehouden, dus dat scheelt me bovendien nog eens 10 keer nummer uitwisselen, vertellen waar ik vandaan kom en zo.
ik deed me ook even voor alsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
waaaaat, wow, je lijkt wel een vrouw met zoveel conclusies![]()
![]()
![]()
![]()
met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee
Ik heb genoeg aan 1 dame, en die wens ik hier in Nederland tegen te komen
ik kan d'r wel wat uitnodigen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee
je hebt mij toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee
ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker wat haat ik statistiek [afbeelding]
niet iedereen wil meer. Je merkt dat door het gedrag tevoren. Ze kunnen prima aangeven waar je aan mag zitten tijdens het dansen. Overal? Dan mag je vast mee. Alleen wat losjes dansen? Vraag het maar niet, dan heb je ruzie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als jij (of ik) nu vrijgezel was... zou je dat d an wel doen? oppikken en meenemen? Verovering geslaagd? Of zijn die dames dan ook alleen maar uit op het 'spelletje' of zitten d'r daar ook wat bij die zeker meer zouden willen? Of allemaal? Kan me voorstellen dat zon dame niet zit te wachten op iemand die haar het hoofd gek maakt, maar bezet blijkt te zijn en met d'r speelt, aan de andere kant zullen er ook 'goedkope' dames bijzitten die wel op die hotelkamer belanden en dus die daar weer tussen zitten, die ook bezet zijn en met mannen dus dat spelletje spelen?
Lastig om als vrijgezel dan je keuze te maken
okay..en als zon dame aan jou kenbaar maakt dat je ergens aan mag zitten... maar je bent bezet... zit je d'r dan aan ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet iedereen wil meer. Je merkt dat door het gedrag tevoren. Ze kunnen prima aangeven waar je aan mag zitten tijdens het dansen. Overal? Dan mag je vast mee. Alleen wat losjes dansen? Vraag het maar niet, dan heb je ruzie.
ik weet niet of ik het zou doen als vrijgezel nee. Wellicht wel als ik eerlijk ben. Maar dat is dus overduidelijk NIET het geval.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik deed me ook even voor als
af en toe leef ik me in, in jullie zware taakals vrouw![]()
mag nie van JJquote:misschien kan ik je voor een avondje veroveren?![]()
![]()
ik mag ook nietsquote:
stukje van mijn subway broodje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb honger.
Jááá. Lekker!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:34 schreef Muck het volgende:
stukje van mijn subway broodje?
Nadat ze eerst tegen je aan heeft staan rijden met dr handen in dr haar enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik mag ook niets![]()
zelfs geen handje schudden nadien en zeggen: was leuk muck, tot ziens, u was de zwakste schakel![]()
![]()
![]()
ik heb lars toch alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik mag ook niets![]()
zelfs geen handje schudden nadien en zeggen: was leuk muck, tot ziens, u was de zwakste schakel![]()
![]()
![]()
een melt met extra kaas en southwest-suasquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nadat ze eerst tegen je aan heeft staan rijden met dr handen in dr haar enzo
jo0lzquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef Jo0Lz het volgende:.
Zo weer een overleg in.
De 3e vandaag.
Hopelijk is die ook op tijd afgelopen.
jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:38 schreef Memento-Mori het volgende:
spammert
Denk dat ik het maar schuif naar volgend jaar, snap er echt geen zak van. Misschien had ik toch een keer naar die oersaaie kutcolleges moeten gaan..quote:
Waarom word ik vergeten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Muckie!quote:
Zo. In je fobo gekeken... maar ik heb er geen dus je kunt niet bij mij kijken of schrijven...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
of van die mensen die niks zeggen en waar je ook niks in hun fotoboek kunt zetten
Presentquote:
Ik ook...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker wat haat ik statistiek [afbeelding]
klinkt bekendquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk dat ik het maar schuif naar volgend jaar, snap er echt geen zak van. Misschien had ik toch een keer naar die oersaaie kutcolleges moeten gaan..
Zou dat het zijn...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk dat ik het maar schuif naar volgend jaar, snap er echt geen zak van. Misschien had ik toch een keer naar die oersaaie kutcolleges moeten gaan..
awwwwwwwquote:
OAquote:[..]
Muckie!![]()
![]()
maar maar maar, nu weet je hoe een muckie eruit ziet!quote:[..]
Zo. In je fobo gekeken... maar ik heb er geen dus je kunt niet bij mij kijken of schrijven...![]()
[..]
een van de saaiste kutvakken op schoolquote:Ik ook...![]()
![]()
![]()
whehehequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
daarom juist... mogen we best tegen elkaar oprijden
En ik zit nog maar met statistiek 1. Volgend jaar statistiek 2 (en 1 dus ook want ik geef het op). Bah.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef OA het volgende:
[..]
Zou dat het zijn...![]()
Na 7 pogingen heb ik het al gehaald... 3 maanden na m'n "afstuderen"...![]()
Ik ging er van uit dat jij zowiezo al meegingquote:
Ook anoniem ja?quote:Present![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |