quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat jij zowiezo al meeging
Hoezo anoniem?quote:[..]
Ook anoniem ja?
Waarom eigenlijk anoniem?
Gelukkig geen vertraging opgelopen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En ik zit nog maar met statistiek 1. Volgend jaar statistiek 2 (en 1 dus ook want ik geef het op). Bah.
Studievertraging..![]()
Volgens mij is dat vak echt een kwestie van bijhouden
Alleen pratenquote:
quote:
Wat is het nou .... ik heb jou al, maar jij hebt lars al... moeilijk hoorquote:
Doe je goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:49 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig geen vertraging opgelopen...
Scriptie verdedigen was al eind mei..
Elk schooljaar loopt officieel t/m 31 augustus.. Op 24-08 tentamen gemaakt, op 25-08 uitslag en gehaald en daardoor officieel binnen 4 jaar afgestudeerd...![]()
Maar het is en blijft een scheitvak...![]()
Jezus wat een afzetters!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef eer-ik het volgende:
Wat is nederland een kutland.
Een bril, van 90 dollar, omgerekend 67,17 euro, moet hier in de winkel 139,00 kosten
Dat ding kost hier godver méér dan het dubbele van de Amerikaanse prijs
Nu maar effe met de douane bellen om te vragen wat het me gaat kosten als ik 'm importeer.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen praten?
[..]
[..]
Wat is het nou .... ik heb jou al, maar jij hebt lars al... moeilijk hoor
Ik ga wel voor M-M![]()
jeujquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
whehe, ik ga 'm wel importeren.
Dan betaal ik 2,9% over 90 dollar, wat neerkomt op 2.61 dollar,
dat omgerekend naar euro is 69,12, en daarover moet ik dan nog 19% belasting betalen, wat neerkomt op een grand total van: 82,25
Go fuck yourselves, nederlandse importeurs!
Bespaar ik me daar even 56,75
Kan je weer een mooi biertje voor kopen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
dat omgerekend naar euro is 69,12, en daarover moet ik dan nog 19% belasting betalen, wat neerkomt op een grand total van: 82,25
quote:
't is toch van de zotte dat je er zoveel meer voor moet betalen in nederland...quote:
quote:
sjampionne pliezquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:57 schreef Kuukske het volgende:
3 uur, cup a soup.
*Geeft papierknippert een bakje champilollersoep.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
sjampionne pliez
ja, cultuurverschil is het voor het grootste deel ...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:ik vind het maar een rare gang van zaken
succesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik deed me ook even voor als
af en toe leef ik me in, in jullie zware taakals vrouw![]()
misschien kan ik je voor een avondje veroveren?![]()
![]()
(psst Indah, ga ff testen of het hier ook werkt)
-xxxxxxxxxxxx-
Nee vriend, je hebt 56,75 verdiendquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
*Geeft papierknippert een bakje champilollersoep.
ohja, zo heet dat tegenwoordig idd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee vriend, je hebt 56,75 verdiend
ja, daar zit ik aan jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
okay..en als zon dame aan jou kenbaar maakt dat je ergens aan mag zitten... maar je bent bezet... zit je d'r dan aan ?
Wat is overduidelijk NIET het geval? Dat je eerlijk bent?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hè bahquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:05 schreef Frutsel het volgende:
neej, nog 30
welkom terug brandxquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef BrandX het volgende:back for another five minutes in virtual time and space
@ eer: waarop ga je solliciteren?
Wat staat hier???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kga csen ltr
nee, dat weet ik zo niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kga csen ltr
oohh, nu zie ik het.. Ik ga CS-en, later... CS is dan weer CounterStrike of zoiets vermoed ik.quote:
ah okay, duidelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, daar zit ik aan ja
het is niet het geval dat ik een hotelkamer in duik als ik niet vrijgezel ben. (en nog even zelf nalezen of de zin nog klopt met twee keer niet erin)
het is niet echt solliciteren...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef BrandX het volgende:back for another five minutes in virtual time and space
@ eer: waarop ga je solliciteren?
Ik ga Counter Striken, later.quote:
daar was ik achter inmiddelsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het is niet echt solliciteren...
Ik ga daar via het uitzendbureau werken, en ze vroegen of ik even langs kwam voor een gesprekje.
Ik vind het prima
Het is hier om de hoek zo'n beetje, www.indeopslag.nl
Ik moet daar dan de eerste persoon zijn waar klanten contact mee hebben, die boxen gaan verhuren, en wat administratief werk gaan doen
Totaal geen vrijheid meer geloof ik, compleet het tegenovergestelde van wat ik nu doe, maar het lijkt me wel prima opzich
[..]
Ik ga Counter Striken, later.
Dat staat er
Neen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
iedereen weer aan het werk?
Inderdaad, ik kots eropquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:17 schreef BrandX het volgende:fruts!
@ Indah en Eer: bedankt voor de vertaling
@ Eer: klinkt beter dan je baantje nu, dat kwam je je strot uit geloof ik
anyways, mijn vijf minuutjes zijn ruimschoots verstreken, dus ciaooo!!
Kijk zo ↓ hoort het...quote:
quote:
quote:
graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:17 schreef BrandX het volgende:fruts!
@ Indah en Eer: bedankt voor de vertaling
@ Eer: klinkt beter dan je baantje nu, dat kwam je je strot uit geloof ik
anyways, mijn vijf minuutjes zijn ruimschoots verstreken, dus ciaooo!!
Dat had ik niet verwacht, met tijdsverschil enzo hm.quote:
Vraag dat ook even na!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kots erop
Dit lijkt me best aardig, zal wel zien wat het is.
Het verdient in elk geval goed geloof ik.
Speciaal voor jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef OA het volgende:
Speciaal voor jou!
Ik keek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Het was ook voor MPG...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Beetje late reactiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie gaat er mee naar Indonesië? Lenny? Papier? Frits? Eer-Ik? MPG? Houniet??
![]()
Coolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje late reactie
Ik als de mannen daar ook zo zijn.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef OA het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar moet je heen lievie? Kutweer ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet zo de deur uit en dit weer heb ik niet besteld![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En weetje dan ruik ik toch nog lekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
CoolDan mag je zwoel en zwetend tegen me aan dansen.
Dat wil ik graag uitproberen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En weetje dan ruik ik toch nog lekker.![]()
Waar werk je? In Utrecht?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Apotheek (geloof ik) had gebeld voor de pil naar HA (nieuwe) die zei dat het rond 16uur klaar zou liggen (had al eens eerder gebeld en die zei dat ik het dan bij de desbetreffende apo kon afhalen maar nu weet ik t niet meer of ik eerst recept moest halen of meteen de pillen maar goed
en daarna werken.
Tegenwoordig wordt dat toch gelijk doorgefaxt? Of zijn ze alleen hier zo modern?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Apotheek (geloof ik) had gebeld voor de pil naar HA (nieuwe) die zei dat het rond 16uur klaar zou liggen (had al eens eerder gebeld en die zei dat ik het dan bij de desbetreffende apo kon afhalen maar nu weet ik t niet meer of ik eerst recept moest halen of meteen de pillen maar goed
en daarna werken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En weetje dan ruik ik toch nog lekker.![]()
Eerst naar Indonesia vliegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat wil ik graag uitproberen.![]()
jawel maar op de site stond dat je dan wel het origineel mee moest nemen (en ik heb niksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt dat toch gelijk doorgefaxt? Of zijn ze alleen hier zo modern?
Hier in Limboland wordt het gelijk doorgefaxt. Zal daar dan toch ook wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
en daarna werken.
vraag je wel haar telefoonnummer danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat wil ik graag uitproberen.![]()
quote:
Faxen valt ook onder origineel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel maar op de site stond dat je dan wel het origineel mee moest nemen (en ik heb niks) maar de pil is zo "onschuldig" dat dat niet nodig zal zijn denk ik, dus moet goedkomen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier in Limboland wordt het gelijk doorgefaxt. Zal daar dan toch ook wel?
Werken
Leren
M-M[afbeelding]
Cool, week 31 heb ik vakantie. Morgen samen ticket halen?quote:
hey, als hij leuk genoeg is, krijgt hij die zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vraag je wel haar telefoonnummer dan
op de site leek het dubbelop te staan, faxen zodat het klaar gelegd kan worden en dan origineel om het mee te krijgenquote:
Uiterst verstandig!!quote:
* indahnesia.com print topic, scheurt post eruit en aan de muur plaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Grapje Indah, ik zie er helemaal geen kwaad in wat je doet, vooral omdat je een afspraak hebt
met je vriendin. Buiten dat al zou het niet mijn keuze zijn, (en ik zeg niet dat het mijn keuze niet zou zijn.) gaat het mij niet aan hoe jij daar doet. Geniet van je leven het duurt maar even.
![]()
Eerst nummer en dan schuren, jajaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vraag je wel haar telefoonnummer dan
Laat ik dan nog net geen vakantie hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool, week 31 heb ik vakantie. Morgen samen ticket halen?![]()
1 weekje ja? Lekker ruimquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zeg je maar, neem die wat bij de medicatie ligt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op de site leek het dubbelop te staan, faxen zodat het klaar gelegd kan worden en dan origineel om het mee te krijgen
Neem ook aan dat je me wel een beetje kent.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com print topic, scheurt post eruit en aan de muur plakt
Grapje moet kunnen hoor, geen enkel probleem
schuren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst nummer en dan schuren, jaja![]()
lapdance niet noodzakelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem ook aan dat je me wel een beetje kent.Al is het maar ieniemienie
zonder lapdance.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat ik dan nog net geen vakantie hebben.![]()
Dan al...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
doedoei lieviequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |