Iets met NSFW.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:39 schreef Jo0Lz het volgende:
@ TT, -> worthless without pics!
ben er 's avonds nooit zo heul erg vaak... en dinsdags pokeravondjequote:Op woensdag 27 juni 2007 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het was ook gisteravond, maar toen kwam je niet meer opdagen hier. Dus ik dacht: ik kopieer het eventjes naar het 'nu'
Pokeravonden, is dat hip en in ofzo? Ik hoor er iedereen over.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:40 schreef Frutsel het volgende:
ben er 's avonds nooit zo heul erg vaak... en dinsdags pokeravondje![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:39 schreef Jo0Lz het volgende:
@ TT, -> worthless without pics!
kweetnie, schijnt hip te worde... doe ut al jarenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pokeravonden, is dat hip en in ofzo? Ik hoor er iedereen over.
Ik zat er al op te wachten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Ja, dat dus.quote:
Graag gedaan.quote:
Zeker!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oehhh dus het is echt meenens....![]()
Heul niet. Maakt geen ruk uit, want ik zit met de monitor naar de deurquote:
quote:
Waarom heb je het nodig dan!?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waaromheb ik geen FF als ik m nodig heb
![]()
Maar ik niet. En het staat nogal raar als er bijna nakende vrouwmenschen over mijn scherm zwieren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Heul niet. Maakt geen ruk uit, want ik zit met de monitor naar de deur.
Je hebt gelijk, ik ga niet meer naar mn werk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Waarom heb je het nodig dan!?
-> IE Sucks, dus je zou ALTIJD FF moeten gebruiken.
ik heb je al gegroet....quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi groetende mensen en consorten
fridaynight poker jatog! eens in de 2 wekenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pokeravonden, is dat hip en in ofzo? Ik hoor er iedereen over.
als ik groet groet je me toch terug met lennert, wat niet mijn naam isquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
En er is niemand... die frits begroet in het nieuwe deel![]()
![]()
PM! - Je hebt me zelfs @ msnquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar ik niet. En het staat nogal raar als er bijna nakende vrouwmenschen over mijn scherm zwieren.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
![]()
Nu in het Nederlands?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:
PM! - Je hebt me zelfs @ msn.
En als je dan bang bent voor een thumbnail, kun je em altijd nog zippen.
[afbeelding]
FRITS!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
![]()
Hoi Muckie!quote:
En gelukkig ben jij er dan nog vriend!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
FRITS!
Welkom in het nieuwe deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel![]()
![]()
en ikke....quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En gelukkig ben jij er dan nog vriend!
Morgen Muckjequote:
niet een echte he...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hee, ik had een fipo! [afbeelding]
JJ, Schatjequote:Op woensdag 27 juni 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Muckie...lieverd...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...lekker geslapen...???
![]()
![]()
hai OAquote:
frutsquote:
niet goed geslapen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
[..]
JJ, Schatje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb echt heerlijk geslapen
en jij dan?![]()
[..]
hai OA![]()
![]()
[..]
fruts![]()
![]()
![]()
![]()
altijd he...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vier handen op één buik noemen ze dat! Ervan uitgaande dat de romance nog steeds voortduurt!
spook?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet goed geslapen......had weer's last van mijn spook...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:08 schreef OA het volgende:
Alleen kijken als je het echt zeker weet dat je het aandurft... Kuuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk dan niet Frits...quote:
voor jou altijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En gelukkig ben jij er dan nog vriend!
ja best lekker eigenlijk , thxquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
gaat wel, beetje een kater.. me tjou?
tuurlijk lieverdquote:
Ja die reactie kun je verwachten natuurlijk! 'Niet doen' bij een kind werkt ook averechtsquote:
Check je fobo!quote:
Gelukkig!quote:
truste lennyquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga weer slapen, truste!
Hehe, dat klinkt donker!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:11 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk lieverd
met slechte mensen gaat het altijd goed![]()
maar hoe ist met jou dan?
Rechtsklikken -> kopieren naar -> gecomprimeerde map.quote:
en dat voor een bijna-albino hequote:
oeh succesquote:Met mij gaat het redelijk. Vanmiddag een herkansing
ik ook ja....quote:-4 motivatie nog, toe aan vakantie!
Check...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja die reactie kun je verwachten natuurlijk! 'Niet doen' bij een kind werkt ook averechts
[..]
Check je fobo!![]()
[..]
Gelukkig!![]()
Succes dan alvast Frits!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat klinkt donker!
Met mij gaat het redelijk. Vanmiddag een herkansing
-4 motivatie nog, toe aan vakantie!
ander keertje evenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Een verklaring voor geestverschijningen
lees maar...![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
mijn internet is echt verrot.. ik ga de Playboy nu maar lezen
slaap lekker Muck...sterkte met je hoofdpijn...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:25 schreef Muck het volgende:
schatjes, ik ga er weer even vandoor
ik wil eigenlijk nog eeeeeven slapen want ik voel een barstende koppijn opkomen. Ik hoef om 5 uur pas op mijn werk te zijn, dus ik kan de rest van de ochtend lekker luieren en vanmiddag uitgebreid badderen en boodschapjes doen
daaag![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |