Dan moet je er 'Kut leven' van maken...quote:
Ik wil hem niet gelijk aan de prozac schoppen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je er 'Kut leven' van maken...
Vliegend? Ochtendbries?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh vliegende ambtenaar op de ochtend bries.![]()
En onder langzaam versta je 'twee minuten'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil hem niet gelijk aan de porzac schoppen.
Medicatie moet je langzaam opbouwen.![]()
[afbeelding]
Ik heb meer te doen vandaagquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En onder langzaam versta je 'twee minuten'.![]()
Q is goed!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb meer te doen vandaag![]()
Ik kan niet alleen maar aan Q denken helaas.![]()
Ik ook niet, vandaar dat hij zo depressief is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb meer te doen vandaag![]()
Ik kan niet alleen maar aan Q denken helaas.![]()
O.quote:
quote:
Ik heb het 5 keer over gelezen omdat ik dacht de edit te missen, maar hij zit er gewoon niet in!quote:
Wat? En dus waaraan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan
Het is nog vroeg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:54 schreef Frezer het volgende:
Ik heb het 5 keer over gelezen omdat ik dacht de edit te missen, maar hij zit er gewoon niet in!.
Nou ja, het is niet alsof ze in het wild voorkomen. Meestal zitten ze ergens aan vastquote:
zie TTquote:
Tot 10 uur is AirwiN nog lief?quote:
Het is altijd wel ergens 10 uur geweestquote:
Ik heb ze in het wild ook nog niet meegemaakt eigenlijk, neequote:Op woensdag 27 juni 2007 08:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet alsof ze in het wild voorkomen. Meestal zitten ze ergens aan vast.
Tot 9 uur toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:58 schreef Frezer het volgende:
Tot 10 uur is AirwiN nog lief?
Neem een kop koffie en lees het voor de zesde keer!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb het 5 keer over gelezen omdat ik dacht de edit te missen, maar hij zit er gewoon niet in!.
Als dat al zo is, dan doe ik dat niet bewust...quote:
De Vagina Dentata is wild genoeg voor me, eigenlijk. Best wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb ze in het wild ook nog niet meegemaakt eigenlijk, nee
Tegen zoveel onwetenheid kan geen koffie op ben ik bang.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een kop koffie en lees het voor de zesde keer!
Dank! Jij ook!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:59 schreef Q. het volgende:
Gefeliciteerd, Airwin.
Beetje wilde sex is geen probleem, maar Vagina Dentata lijkt me net iets te pijnlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Vagina Dentata is wild genoeg voor me, eigenlijk. Best wel.
Das sowieso een goed plan,quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een kop koffie en lees het voor de zesde keer!
Je laat die kop koffie vakkundig weg,quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iets 6 keer lezen?
Dan snap je het over het algemeen beter?![]()
onze wc's zijn net al geschoon gemaaktquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga me eens nuttig maken hier.
Hou je smoelquote:
Tof.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb Porcupine Tree weer overleefd. Beste concert ooit wat ik meegemaakt heb.
quote:
Jepquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:47 schreef Anthraxx het volgende:
Effenaar?
Ik vind het ook wel een puicke tent.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:55 schreef Anthraxx het volgende:
Daar was ik gister avond dus. De zaal heeft mij erg verrast. De buitenkant is spuuglelijk. Maar van binnen is het best groot en mooi. Geluid is echt heel goed.
Je krijgt trouwens gewoon nog glas als je drinken besteld.
Sure, neger me maarquote:
Ja maar, ja maarquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb Porcupine Tree weer overleefd. Beste concert ooit wat ik meegemaakt heb.
Ik denk ook niet dat het echt Liefie_ muziek is. Volgens mij hield jij meer van vrolijk en gisteravond heb ik bij de begeleidende beelden alleen maar depressieve gothics gezien die zichzelf voor de trein gooide.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:03 schreef liefie_ het volgende:
ik heb nog nooit van porcupine tree gehoort
maar ik ga wel op vakantie dat scheelt
Ik ga na het werk naar JD's werk, eten we daar in het stadje enzo. Maar het is rond spitsuur.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
Hoezo dat?
Ah oké. Nouja, ben benieuwdquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kon gisteren in de spits prima naar Eindhoven rijden. Ik was er binnen 1.5 uur.
Zoals hij het zegtquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Leg uit, dat is een soortement van interlude? Ken de band van naam.
Ahso.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
Zoals hij het zegt. Het is een 17 seconde lange synthesizer track om het album op te vullen
. Het klinkt nergens naar
.
Gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:46 schreef Frezer het volgende:
liefie_,!
Je hebt ons wel resoluut ingeruild voor mr liefie_ he?.
nee hoor... ik zie mr liefie_ alleen in de weekendenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:46 schreef Frezer het volgende:
liefie_,!
Je hebt ons wel resoluut ingeruild voor mr liefie_ he?.
Hij kan haar ook meer lichamelijk contact bieden dan de mannen hier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, mr Liefie is vast veel aardiger dan wij zijn.
We hebben ons best gedaan hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij kan haar ook meer lichamelijk contact bieden dan de mannen hier.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor... ik zie mr liefie_ alleen in de weekenden
maar eind van het jaar en zo... jullie schieten er een beetje bij in sorry
Mijn Fok!wereldbeeld, wat doe je!quote:
Ik geloof dat dat niet helemaal opgaat/ging voor liefie_,quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij kan haar ook meer lichamelijk contact bieden dan de mannen hier.
Het gaat allemaal te snel, ik zeg het je!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:55 schreef CherryLips het volgende:
crisis ik was er heilig van overtuigd dat het dinsdag was.
nee daar ben ik ook gestopt ivm druk zijn en zo..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
!
Het is je vergeven. Druk met de beestjes?
ik mis iets?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat niet helemaal opgaat/ging voor liefie_,.
Waar ben je dan zo druk mee, als je door de week ook geen tijd hebt voor mr liefie_?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee daar ben ik ook gestopt ivm druk zijn en zo..
Ik geloof dat het Phae was?quote:
Nee, sorry. Mij te koud.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:57 schreef liefie_ het volgende:
is iemand trouwens wel eens in rusland geweest?
het leven en mezelfquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waar ben je dan zo druk mee, als je door de week ook geen tijd hebt voor mr liefie_?
owja die heeft idd zn best gedaan mij een warm welkom te geven hierquote:
hmz iemand jordanië dan?quote:
Hoe poëtisch.quote:
Ehhh. Te warm?quote:
Whehehe. n00b,quote:
Maar zonder die vermadelijde luchtvochtigheid hier.quote:
WKZ = Wat Kuukske Zegt is altijd waar en betreft immer wijselijkheden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik mis iets geloof ik.
Dan moet de afkorting 'WKZIAWEBIW' zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
WKZ = Wat Kuukske Zegt is altijd waar en betreft immer wijselijkheden.
Ah, nu mis ik iets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
WKZ = Wat Kuukske Zegt is altijd waar en betreft immer wijselijkheden.
Over enkele weken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, de housewarming van Kuukske bijv.
Dat ligt eraan wat je wil. Zowel de Costa Brava als de Congo kunnen boeiend zijn, maar het hangt wel van je belangstelling af.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef liefie_ het volgende:
welke landen raden julie echt aan om ooit nog eens op vakantie te gaan?
I need help! de wereld is te groot
Dan wordt het dus de Belgische dan wel de Franse Congo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ze is al bezet dus Salou is geen optie.
Ja, al die tijgers daar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef liefie_ het volgende:
is syrie gevaarlijk?
Doe mij ook een bakkie!quote:
ik bedoel zo van als meisje alleen en zoquote:
Kuisheidsgordel om en gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik bedoel zo van als meisje alleen en zo
Niet als je loyaal aan Assad bent.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef liefie_ het volgende:
is syrie gevaarlijk?
alleen als je niet van verkrachting door baardapen houdtquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als je blond bent, zou het wel eens zo kunnen zijn dat ze je gaan aanbidden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef liefie_ het volgende:
Uhu. "Aanbidden".quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je blond bent, zou het wel eens zo kunnen zijn dat ze je gaan aanbidden.
Met 2 of meer vrouwen ben je ook niet automatisch 'veilig'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Welk land is niet lastig voor een vrouw alleen?
Nee inderdaad. Goed punt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Met 2 of meer vrouwen ben je ook niet automatisch 'veilig'.
Huis?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef nixxx het volgende:
en net bod uitgebracht *nagels bijt*
Integendeel... Twee vrouwen, dat moet misgaan, linksom of rechtsom...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met 2 of meer vrouwen ben je ook niet automatisch 'veilig'.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja Air en Nixxx morgen heb ik mn eerste keuring bij de bloedbank
Heel goed...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja Air en Nixxx morgen heb ik mn eerste keuring bij de bloedbank
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Q. het volgende:
Hier is ie net weg, maar het is wel droog dus zo even De Stad in.
Oftewel, je bent een lafbek!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:08 schreef liefie_ het volgende:
mijn bloed is niet goed...
ik ben namelijk te goed en te geweldig en zo
zulk puur en fantastisch bloed kan een normaal hart niet aan
Orders van de baas mij: Jij moet vandaag NOG liever zijn tegen Hime.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Integendeel... Twee vrouwen, dat moet misgaan, linksom of rechtsom...
Jee.Doed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
Dude.
Ik ga uit eten met een vriend vanavond, zonder Hime...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Orders van de baas mij: Jij moet vandaag NOG liever zijn tegen Hime.![]()
Mocht dat mogelijk zijn.
Op d'r verjaardag?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga uit eten met een vriend vanavond, zonder Hime...![]()
juist nietquote:
quote:
SCHANDALIG!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga uit eten met een vriend vanavond, zonder Hime...![]()
Logisch.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik dat zou flikken zou dat mijn dood betekenen. Letterlijk.
Je zit onder de plak of niet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
Dat moet sowieso neem ik aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef TwistedDarling het volgende:
Dan moet je daarna in bed maar extra je best doen voor Hime.
Maar wel bloed ontvangen als je het nodig hebt zeker?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
juist niet
ik moet leven met de vreselijke gedachte dat ik geen bloed kan geven...
Ja maar nu EXTRA EXTRA EXTRA.quote:
Hime heeft (had) een personeelsmeeting van haar werk, dus ze zou helemaal niet thuis zijn.quote:
Ik overweeg om deze reden mijn orgaandonorschap in te trekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar wel bloed ontvangen als je het nodig hebt zeker?
Ik wil ook wel zo'n ontvangst straks.quote:
Nouja, hoe dan ook. Geef even een dikke knuffel van mij door wanneer dat kan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hime heeft (had) een personeelsmeeting van haar werk, dus ze zou helemaal niet thuis zijn.
Alleen heeft ze vanochtend besloten om niet te gaan omdat ze ontzettend moe is...
Je krijgt er minstens 1 van die Gawkes slijmbal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zo'n ontvangst straks.
Dat ga ik zeker doen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja, hoe dan ook. Geef even een dikke knuffel van mij door wanneer dat kan.
Hoera.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
Je krijgt er minstens 1 van die Gawkes slijmbal.
ja nee das lastigquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar wel bloed ontvangen als je het nodig hebt zeker?
Wie?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
Je krijgt er minstens 1 van die Gawkes slijmbal.
Dagquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:17 schreef Burdie het volgende:
Okee ik voel me genegeerd ik ga wel weer weg doei!
G.Fawkesquote:
Niks zo lekker als het bevuilen van een vrouw die nog puur is...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja nee das lastig
het zou mijn puurheid alleen maar bevuilen
je zit onder de plakquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
Zodra je in het systeem staat komt het vanzelf goed. Over negen maanden krijg je vanzelf een oproep!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet dat ik de komende 9maanden mag doneren maar de keuring kon wel gewoon al enzo
Oh. JD jij ook. Zie ik net.quote:
quote:
Zegt me ook niks.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
"G.Fawkes"
Vind je het erg dat ik niet elke nickname onthoud?
ja late reactie, jij was me al voorquote:
Op mijn verjaardagen komt toch nooit iemandquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je toekomstige vriend op je verjaardag iets anders zou gaan doen?
daaromquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra je in het systeem staat komt het vanzelf goed. Over negen maanden krijg je vanzelf een oproep!
? You gotta be kinding mequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
Brood met aardbeien.
Je conclusie was in mijn geval wat voorbarig, aangezien Hime zelf al wat anders had gepland op d'r verjaardag...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je toekomstige vriend op je verjaardag iets anders zou gaan doen?
Zal ik 'm overbrengen als een kus of een knuffel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
oknu dit niet vergeten voor ik weer op van alles wil reageren maar:
Hime Gefeliciteerd
de gebruikelijke 3 kussen EN een knuffel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik 'm overbrengen als een kus of een knuffel?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de gebruikelijke 3 kussen EN een knuffel?
ik heb zo mijn momentenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
En dat voor iemand die niet aan knuffelen doet!![]()
Ik doe mijn best, maar ik moet nog cijferlijsten printen en het wachten is op mijn collega.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:31 schreef JDude het volgende:
Kun je niet wat eerder vertrekken?
wachten kan wel wachten tot morgen, toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar ik moet nog cijferlijsten printen en het wachten is op mijn collega.
Ik wel, die cijfers nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:35 schreef Sjowhan het volgende:
wachten kan wel wachten tot morgen, toch?
Nou ja, jij hield van bloed geven...quote:
Maar wel mensen affakkelen omdat ze die conclusie fijn een stapje verder nemen en geen betekenisloze cadeautjes geven "omdat dat zo hoort". Consequentquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Op mijn verjaardagen komt toch nooit iemanddsu zou me niks kunnen schelen
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar wel mensen affakkelen omdat ze die conclusie fijn een stapje verder nemen en geen betekenisloze cadeautjes geven "omdat dat zo hoort". Consequent.
Daar sta ik bekend om. Ik zeg alleen dat Anna het niet zou pikkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je conclusie was in mijn geval wat voorbarig, aangezien Hime zelf al wat anders had gepland op d'r verjaardag...
Ja, gekke moeders soms. Mijn moeder zou dat ook echt niet doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
hier schuin tegenover is een mama van iemand zijn/haar spacebox aan het schoonmaken![]()
zou mijn mama niet doen hoor
Dan is het zeker belangrijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:46 schreef Kuukske het volgende:
Eind van het schooljaar hè Sjo. Mensen studeren af. De meesten dan.
Ja, ga maar snel. Hup de boeken in!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
weggerdan weg echt waar, ik zweer enzo![]()
Dat wil mijn nmoeder bij mij ook altijd doen, maar ik heb het haar verboden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
eh.. de ramen gelapt.
Ze moest, want ze had de ramen niet afgeplakt toen ze ging verven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
Dat wil mijn nmoeder bij mij ook altijd doen, maar ik heb het haar verboden.
Goede deal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze moest, want ze had de ramen niet afgeplakt toen ze ging verven.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Slimquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
"We"? Met wie heb je een date?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef CherryLips het volgende:
wat zullen we eens eten vanavond... iemand ideeën?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat dus echt niet. Zoals de meeste vrouwen (in mijn ervaring) shoppen zou mij binnen een uur tot acute razernij drijven. Zet mij maar ergens aan de koffie en geef maar een belletje als je iets hebt wat ik moet passen. Shoppen voor de shopervaring en het mooie er vanaf kijken is zó niet aan mij besteed.
Hey jijquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef _Cara_ het volgende:
Das niet gezellig, dat had ik me anders voorgesteld.. ik vind dat ik het voordeel vd twijfel verdien..
Nee hoor..quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef Q. het volgende:
Mannen zijn dan ook niet gezellig, mannen zijn praktisch.
Heej jijquote:
Doe ik..quote:Prima. Voeg maar een nieuwe vrouw toe aan mijn ervaring, dan stel ik mijn mening (eventueel) wel bij.
Nouhou, dat hangt een beetje af van het aantal vrouwen nietwaar? Als je dezelfde ervaring met een héle rits vrouwen hebt.. tja.. dan heb je gelijk. (dat zegt dan ook weer wat anders..quote:Mag ik trouwens generaliseren als ik specifiek over mijn ervaringen praat? Of insinueer ik dan alsnog teveel?.
Ik trek ze aan wilde je zeggen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:38 schreef _Cara_ het volgende:
Nouhou, dat hangt een beetje af van het aantal vrouwen nietwaar? Als je dezelfde ervaring met een héle rits vrouwen hebt.. tja.. dan heb je gelijk. (dat zegt dan ook weer wat anders..)
Nee oen dat wou ik niet zeggen..quote:
Check, dat zei een verkoopster bij een shop waar ik vaak kom ook; mannen passen kleding en kopen het vaak dan, vrouwen willen eerst 5 kledingzaken af, en dan blijkt de kleding bij de eerste zaak toch het leukste te staanquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef Q. het volgende:
Mannen zijn dan ook niet gezellig, mannen zijn praktisch.
Tss, generaliseerderquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check, dat zei een verkoopster bij een shop waar ik vaak kom ook; mannen passen kleding en kopen het vaak dan, vrouwen willen eerst 5 kledingzaken af, en dan blijkt de kleding bij de eerste zaak toch het leukste te staan
Nou krullebol, wat wilde je met die opmerking dan wel zeggen?quote:
Die verkoopster dus he!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef _Cara_ het volgende:
FF snel goedemiddag.. en dit..
Tssss.. wat Litpho zegt..quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:48 schreef _Cara_ het volgende:
Heb ik het in die snelligheid goed gelezen dat Hime jarig is? ik kan het in haar FB niet controleren.. iemand?
Ik heb betere dagen gehad, lukt wel..dank je..quote:
Je vergeet er nog bij op te merken hoe spontaan mijn opmerking was, maar ik vergeef het jequote:
Dan was opzet..quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je vergeet er nog bij op te merken hoe spontaan mijn opmerking was, maar ik vergeef het je.
Uiteraard!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef _Cara_ het volgende:
Bij deze dan proficiat met Hime, en wil je haar namens mij een knuffel geven en feliciteren?
Nou bij gebrek aan het leidend voorwerp (quote:
Met haar als vriendin bedoel je? Ja, dat is inderdaad een lot uit de loterij!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou bij gebrek aan het leidend voorwerp () feliciteer ik jou dan maar met haar!
.
quote:
Ow ja.. en dit hou ik nog ff voor me..voordat ik een te voorbarige conclusie trek..quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou krullebol, wat wilde je met die opmerking dan wel zeggen?
Ik ook van jouquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow ja.. en dit hou ik nog ff voor me..voordat ik een te voorbarige conclusie trek..![]()
![]()
Geef haar als je zodadelijk thuis komt dan maar een extra kusje,quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met haar als vriendin bedoel je? Ja, dat is inderdaad een lot uit de loterij!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
JD's werk! Euhh.. geen bier!
Twee shoarmaquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moet rekening houdem met m'n zus.
Ook geen bier, moet nog rijden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
JD's werk! Euhh.. geen bier!
Oeh pizzaquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:31 schreef CherryLips het volgende:
ik wilde pizza eten maar toen begon ze er al gelijk over dat ze onvoldoende vitamientjes binnenkreeg want ze had ook al een aft in haar mond![]()
en ging ze op zoek naar de davitamon.
Ik zei, 'zolang je tanden nog niet uit je giegeltje rotten zal het wel meevallen'.
echt, mijn god.
ik gooi wel wat pasta in een pan.
[TK] Koelkast Bauknecht Tafelmodelquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:42 schreef CherryLips het volgende:
M-M, leef je uit:
[TK]Simpel koelkastje
dat is een mooiequote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[TK] Koelkast Bauknecht Tafelmodel
Deze wordt morgen bezorgd![]()
quote:
Met bezorgservice, dat heb je goed voor elkaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[TK] Koelkast Bauknecht Tafelmodel
Deze wordt morgen bezorgd![]()
Ohjee. Ergens anders dan?quote:
Mja, ik kan ook gewoon de woonkamerdeur eruit slopen, dan past 'ie wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohjee. Ergens anders dan?
Ik ga het straks pas uitproberen, eerst even uitpuffen.
waar hebben jullie het in godsnaam over?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohjee. Ergens anders dan?
Ik ga het straks pas uitproberen, eerst even uitpuffen.
Dat is een beetje te genant om te vertellenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar hebben jullie het in godsnaam over?.
Mijn bier is nog lang niet op. Waarom heb je bier nodig?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoi Burdie.
Mijn bier is op. Zo eens bier halen. Dat heb ik hard nodig.
Dat wordt een kleffe bedoening met alle kusjes en knuffels die Air moet doorgeven. Maar dat is niet erg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Geef haar als je zodadelijk thuis komt dan maar een extra kusje,.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is een beetje te genant om te vertellen.
De deur er uit slopen is eigenlijk wel een goed idee. Met zo'n ding ervoor heb je ook geen deur nodig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, ik kan ook gewoon de woonkamerdeur eruit slopen, dan past 'ie wel.
Hij hangt nu wel, maar scheef. De katten vinden het maar eng!
PM maar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is een beetje te genant om te vertellen.
Het was een zware dag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn bier is nog lang niet op. Waarom heb je bier nodig?
Dat vind ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De deur er uit slopen is eigenlijk wel een goed idee. Met zo'n ding ervoor heb je ook geen deur nodig.
Volgens mij is zij daar veel te lief voor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
Nu maar hopen dat mijn huisgenootje me er niet om gaat slaan..
quote:
Ik kan 'm ook voor de keuken hangen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Volgens mij is zij daar veel te lief voor.
Ik drink liever bier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kunt ook naar de sportschool gaan. Word je sterk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |