Orders van de baas mij: Jij moet vandaag NOG liever zijn tegen Hime.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Integendeel... Twee vrouwen, dat moet misgaan, linksom of rechtsom...
Jee.Doed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
Dude.
Ik ga uit eten met een vriend vanavond, zonder Hime...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Orders van de baas mij: Jij moet vandaag NOG liever zijn tegen Hime.![]()
Mocht dat mogelijk zijn.
Op d'r verjaardag?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga uit eten met een vriend vanavond, zonder Hime...![]()
juist nietquote:
quote:
SCHANDALIG!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga uit eten met een vriend vanavond, zonder Hime...![]()
Logisch.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik dat zou flikken zou dat mijn dood betekenen. Letterlijk.
Je zit onder de plak of niet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
Dat moet sowieso neem ik aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef TwistedDarling het volgende:
Dan moet je daarna in bed maar extra je best doen voor Hime.
Maar wel bloed ontvangen als je het nodig hebt zeker?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
juist niet
ik moet leven met de vreselijke gedachte dat ik geen bloed kan geven...
Ja maar nu EXTRA EXTRA EXTRA.quote:
Hime heeft (had) een personeelsmeeting van haar werk, dus ze zou helemaal niet thuis zijn.quote:
Ik overweeg om deze reden mijn orgaandonorschap in te trekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar wel bloed ontvangen als je het nodig hebt zeker?
Ik wil ook wel zo'n ontvangst straks.quote:
Nouja, hoe dan ook. Geef even een dikke knuffel van mij door wanneer dat kan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hime heeft (had) een personeelsmeeting van haar werk, dus ze zou helemaal niet thuis zijn.
Alleen heeft ze vanochtend besloten om niet te gaan omdat ze ontzettend moe is...
Je krijgt er minstens 1 van die Gawkes slijmbal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zo'n ontvangst straks.
Dat ga ik zeker doen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja, hoe dan ook. Geef even een dikke knuffel van mij door wanneer dat kan.
Hoera.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
Je krijgt er minstens 1 van die Gawkes slijmbal.
ja nee das lastigquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar wel bloed ontvangen als je het nodig hebt zeker?
Wie?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
Je krijgt er minstens 1 van die Gawkes slijmbal.
Dagquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:17 schreef Burdie het volgende:
Okee ik voel me genegeerd ik ga wel weer weg doei!
G.Fawkesquote:
Niks zo lekker als het bevuilen van een vrouw die nog puur is...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja nee das lastig
het zou mijn puurheid alleen maar bevuilen
je zit onder de plakquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
Zodra je in het systeem staat komt het vanzelf goed. Over negen maanden krijg je vanzelf een oproep!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet dat ik de komende 9maanden mag doneren maar de keuring kon wel gewoon al enzo
Oh. JD jij ook. Zie ik net.quote:
quote:
Zegt me ook niks.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
"G.Fawkes"
Vind je het erg dat ik niet elke nickname onthoud?
ja late reactie, jij was me al voorquote:
Op mijn verjaardagen komt toch nooit iemandquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je toekomstige vriend op je verjaardag iets anders zou gaan doen?
daaromquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra je in het systeem staat komt het vanzelf goed. Over negen maanden krijg je vanzelf een oproep!
? You gotta be kinding mequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
Brood met aardbeien.
Je conclusie was in mijn geval wat voorbarig, aangezien Hime zelf al wat anders had gepland op d'r verjaardag...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je toekomstige vriend op je verjaardag iets anders zou gaan doen?
Zal ik 'm overbrengen als een kus of een knuffel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
oknu dit niet vergeten voor ik weer op van alles wil reageren maar:
Hime Gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |