Ehhh. Te warm?quote:
Whehehe. n00b,quote:
Maar zonder die vermadelijde luchtvochtigheid hier.quote:
WKZ = Wat Kuukske Zegt is altijd waar en betreft immer wijselijkheden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik mis iets geloof ik.
Dan moet de afkorting 'WKZIAWEBIW' zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
WKZ = Wat Kuukske Zegt is altijd waar en betreft immer wijselijkheden.
Ah, nu mis ik iets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
WKZ = Wat Kuukske Zegt is altijd waar en betreft immer wijselijkheden.
Over enkele weken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, de housewarming van Kuukske bijv.
Dat ligt eraan wat je wil. Zowel de Costa Brava als de Congo kunnen boeiend zijn, maar het hangt wel van je belangstelling af.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef liefie_ het volgende:
welke landen raden julie echt aan om ooit nog eens op vakantie te gaan?
I need help! de wereld is te groot
Dan wordt het dus de Belgische dan wel de Franse Congo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ze is al bezet dus Salou is geen optie.
Ja, al die tijgers daar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef liefie_ het volgende:
is syrie gevaarlijk?
Doe mij ook een bakkie!quote:
ik bedoel zo van als meisje alleen en zoquote:
Kuisheidsgordel om en gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik bedoel zo van als meisje alleen en zo
Niet als je loyaal aan Assad bent.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef liefie_ het volgende:
is syrie gevaarlijk?
alleen als je niet van verkrachting door baardapen houdtquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als je blond bent, zou het wel eens zo kunnen zijn dat ze je gaan aanbidden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef liefie_ het volgende:
Uhu. "Aanbidden".quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je blond bent, zou het wel eens zo kunnen zijn dat ze je gaan aanbidden.
Met 2 of meer vrouwen ben je ook niet automatisch 'veilig'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Welk land is niet lastig voor een vrouw alleen?
Nee inderdaad. Goed punt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Met 2 of meer vrouwen ben je ook niet automatisch 'veilig'.
Huis?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef nixxx het volgende:
en net bod uitgebracht *nagels bijt*
Integendeel... Twee vrouwen, dat moet misgaan, linksom of rechtsom...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met 2 of meer vrouwen ben je ook niet automatisch 'veilig'.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja Air en Nixxx morgen heb ik mn eerste keuring bij de bloedbank
Heel goed...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja Air en Nixxx morgen heb ik mn eerste keuring bij de bloedbank
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Q. het volgende:
Hier is ie net weg, maar het is wel droog dus zo even De Stad in.
Oftewel, je bent een lafbek!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:08 schreef liefie_ het volgende:
mijn bloed is niet goed...
ik ben namelijk te goed en te geweldig en zo
zulk puur en fantastisch bloed kan een normaal hart niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |