nee hoor... ik zie mr liefie_ alleen in de weekendenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:46 schreef Frezer het volgende:
liefie_,!
Je hebt ons wel resoluut ingeruild voor mr liefie_ he?.
Hij kan haar ook meer lichamelijk contact bieden dan de mannen hier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, mr Liefie is vast veel aardiger dan wij zijn.
We hebben ons best gedaan hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij kan haar ook meer lichamelijk contact bieden dan de mannen hier.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor... ik zie mr liefie_ alleen in de weekenden
maar eind van het jaar en zo... jullie schieten er een beetje bij in sorry
Mijn Fok!wereldbeeld, wat doe je!quote:
Ik geloof dat dat niet helemaal opgaat/ging voor liefie_,quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij kan haar ook meer lichamelijk contact bieden dan de mannen hier.
Het gaat allemaal te snel, ik zeg het je!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:55 schreef CherryLips het volgende:
crisis ik was er heilig van overtuigd dat het dinsdag was.
nee daar ben ik ook gestopt ivm druk zijn en zo..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
!
Het is je vergeven. Druk met de beestjes?
ik mis iets?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat niet helemaal opgaat/ging voor liefie_,.
Waar ben je dan zo druk mee, als je door de week ook geen tijd hebt voor mr liefie_?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee daar ben ik ook gestopt ivm druk zijn en zo..
Ik geloof dat het Phae was?quote:
Nee, sorry. Mij te koud.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:57 schreef liefie_ het volgende:
is iemand trouwens wel eens in rusland geweest?
het leven en mezelfquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waar ben je dan zo druk mee, als je door de week ook geen tijd hebt voor mr liefie_?
owja die heeft idd zn best gedaan mij een warm welkom te geven hierquote:
hmz iemand jordanië dan?quote:
Hoe poëtisch.quote:
Ehhh. Te warm?quote:
Whehehe. n00b,quote:
Maar zonder die vermadelijde luchtvochtigheid hier.quote:
WKZ = Wat Kuukske Zegt is altijd waar en betreft immer wijselijkheden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik mis iets geloof ik.
Dan moet de afkorting 'WKZIAWEBIW' zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
WKZ = Wat Kuukske Zegt is altijd waar en betreft immer wijselijkheden.
Ah, nu mis ik iets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
WKZ = Wat Kuukske Zegt is altijd waar en betreft immer wijselijkheden.
Over enkele weken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, de housewarming van Kuukske bijv.
Dat ligt eraan wat je wil. Zowel de Costa Brava als de Congo kunnen boeiend zijn, maar het hangt wel van je belangstelling af.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef liefie_ het volgende:
welke landen raden julie echt aan om ooit nog eens op vakantie te gaan?
I need help! de wereld is te groot
Dan wordt het dus de Belgische dan wel de Franse Congo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ze is al bezet dus Salou is geen optie.
Ja, al die tijgers daar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef liefie_ het volgende:
is syrie gevaarlijk?
Doe mij ook een bakkie!quote:
ik bedoel zo van als meisje alleen en zoquote:
Kuisheidsgordel om en gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik bedoel zo van als meisje alleen en zo
Niet als je loyaal aan Assad bent.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef liefie_ het volgende:
is syrie gevaarlijk?
alleen als je niet van verkrachting door baardapen houdtquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als je blond bent, zou het wel eens zo kunnen zijn dat ze je gaan aanbidden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef liefie_ het volgende:
Uhu. "Aanbidden".quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je blond bent, zou het wel eens zo kunnen zijn dat ze je gaan aanbidden.
Met 2 of meer vrouwen ben je ook niet automatisch 'veilig'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Welk land is niet lastig voor een vrouw alleen?
Nee inderdaad. Goed punt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Met 2 of meer vrouwen ben je ook niet automatisch 'veilig'.
Huis?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef nixxx het volgende:
en net bod uitgebracht *nagels bijt*
Integendeel... Twee vrouwen, dat moet misgaan, linksom of rechtsom...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met 2 of meer vrouwen ben je ook niet automatisch 'veilig'.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja Air en Nixxx morgen heb ik mn eerste keuring bij de bloedbank
Heel goed...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja Air en Nixxx morgen heb ik mn eerste keuring bij de bloedbank
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Q. het volgende:
Hier is ie net weg, maar het is wel droog dus zo even De Stad in.
Oftewel, je bent een lafbek!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:08 schreef liefie_ het volgende:
mijn bloed is niet goed...
ik ben namelijk te goed en te geweldig en zo
zulk puur en fantastisch bloed kan een normaal hart niet aan
Orders van de baas mij: Jij moet vandaag NOG liever zijn tegen Hime.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Integendeel... Twee vrouwen, dat moet misgaan, linksom of rechtsom...
Jee.Doed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
Dude.
Ik ga uit eten met een vriend vanavond, zonder Hime...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Orders van de baas mij: Jij moet vandaag NOG liever zijn tegen Hime.![]()
Mocht dat mogelijk zijn.
Op d'r verjaardag?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga uit eten met een vriend vanavond, zonder Hime...![]()
juist nietquote:
quote:
SCHANDALIG!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga uit eten met een vriend vanavond, zonder Hime...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |