de gebruikelijke 3 kussen EN een knuffel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik 'm overbrengen als een kus of een knuffel?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de gebruikelijke 3 kussen EN een knuffel?
ik heb zo mijn momentenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
En dat voor iemand die niet aan knuffelen doet!![]()
Ik doe mijn best, maar ik moet nog cijferlijsten printen en het wachten is op mijn collega.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:31 schreef JDude het volgende:
Kun je niet wat eerder vertrekken?
wachten kan wel wachten tot morgen, toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar ik moet nog cijferlijsten printen en het wachten is op mijn collega.
Ik wel, die cijfers nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:35 schreef Sjowhan het volgende:
wachten kan wel wachten tot morgen, toch?
Nou ja, jij hield van bloed geven...quote:
Maar wel mensen affakkelen omdat ze die conclusie fijn een stapje verder nemen en geen betekenisloze cadeautjes geven "omdat dat zo hoort". Consequentquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Op mijn verjaardagen komt toch nooit iemanddsu zou me niks kunnen schelen
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar wel mensen affakkelen omdat ze die conclusie fijn een stapje verder nemen en geen betekenisloze cadeautjes geven "omdat dat zo hoort". Consequent.
Daar sta ik bekend om. Ik zeg alleen dat Anna het niet zou pikkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je conclusie was in mijn geval wat voorbarig, aangezien Hime zelf al wat anders had gepland op d'r verjaardag...
Ja, gekke moeders soms. Mijn moeder zou dat ook echt niet doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
hier schuin tegenover is een mama van iemand zijn/haar spacebox aan het schoonmaken![]()
zou mijn mama niet doen hoor
Dan is het zeker belangrijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:46 schreef Kuukske het volgende:
Eind van het schooljaar hè Sjo. Mensen studeren af. De meesten dan.
Ja, ga maar snel. Hup de boeken in!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
weggerdan weg echt waar, ik zweer enzo![]()
Dat wil mijn nmoeder bij mij ook altijd doen, maar ik heb het haar verboden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
eh.. de ramen gelapt.
Ze moest, want ze had de ramen niet afgeplakt toen ze ging verven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
Dat wil mijn nmoeder bij mij ook altijd doen, maar ik heb het haar verboden.
Goede deal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze moest, want ze had de ramen niet afgeplakt toen ze ging verven.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Slimquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
"We"? Met wie heb je een date?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef CherryLips het volgende:
wat zullen we eens eten vanavond... iemand ideeën?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat dus echt niet. Zoals de meeste vrouwen (in mijn ervaring) shoppen zou mij binnen een uur tot acute razernij drijven. Zet mij maar ergens aan de koffie en geef maar een belletje als je iets hebt wat ik moet passen. Shoppen voor de shopervaring en het mooie er vanaf kijken is zó niet aan mij besteed.
Hey jijquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef _Cara_ het volgende:
Das niet gezellig, dat had ik me anders voorgesteld.. ik vind dat ik het voordeel vd twijfel verdien..
Nee hoor..quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef Q. het volgende:
Mannen zijn dan ook niet gezellig, mannen zijn praktisch.
Heej jijquote:
Doe ik..quote:Prima. Voeg maar een nieuwe vrouw toe aan mijn ervaring, dan stel ik mijn mening (eventueel) wel bij.
Nouhou, dat hangt een beetje af van het aantal vrouwen nietwaar? Als je dezelfde ervaring met een héle rits vrouwen hebt.. tja.. dan heb je gelijk. (dat zegt dan ook weer wat anders..quote:Mag ik trouwens generaliseren als ik specifiek over mijn ervaringen praat? Of insinueer ik dan alsnog teveel?.
Ik trek ze aan wilde je zeggen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:38 schreef _Cara_ het volgende:
Nouhou, dat hangt een beetje af van het aantal vrouwen nietwaar? Als je dezelfde ervaring met een héle rits vrouwen hebt.. tja.. dan heb je gelijk. (dat zegt dan ook weer wat anders..)
Nee oen dat wou ik niet zeggen..quote:
Check, dat zei een verkoopster bij een shop waar ik vaak kom ook; mannen passen kleding en kopen het vaak dan, vrouwen willen eerst 5 kledingzaken af, en dan blijkt de kleding bij de eerste zaak toch het leukste te staanquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef Q. het volgende:
Mannen zijn dan ook niet gezellig, mannen zijn praktisch.
Tss, generaliseerderquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check, dat zei een verkoopster bij een shop waar ik vaak kom ook; mannen passen kleding en kopen het vaak dan, vrouwen willen eerst 5 kledingzaken af, en dan blijkt de kleding bij de eerste zaak toch het leukste te staan
Nou krullebol, wat wilde je met die opmerking dan wel zeggen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |