quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef _Cara_ het volgende:
FF snel goedemiddag.. en dit..
Tssss.. wat Litpho zegt..quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:48 schreef _Cara_ het volgende:
Heb ik het in die snelligheid goed gelezen dat Hime jarig is? ik kan het in haar FB niet controleren.. iemand?
Ik heb betere dagen gehad, lukt wel..dank je..quote:
Je vergeet er nog bij op te merken hoe spontaan mijn opmerking was, maar ik vergeef het jequote:
Dan was opzet..quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je vergeet er nog bij op te merken hoe spontaan mijn opmerking was, maar ik vergeef het je.
Uiteraard!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef _Cara_ het volgende:
Bij deze dan proficiat met Hime, en wil je haar namens mij een knuffel geven en feliciteren?
Nou bij gebrek aan het leidend voorwerp (quote:
Met haar als vriendin bedoel je? Ja, dat is inderdaad een lot uit de loterij!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou bij gebrek aan het leidend voorwerp () feliciteer ik jou dan maar met haar!
.
quote:
Ow ja.. en dit hou ik nog ff voor me..voordat ik een te voorbarige conclusie trek..quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou krullebol, wat wilde je met die opmerking dan wel zeggen?
Ik ook van jouquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow ja.. en dit hou ik nog ff voor me..voordat ik een te voorbarige conclusie trek..![]()
![]()
Geef haar als je zodadelijk thuis komt dan maar een extra kusje,quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met haar als vriendin bedoel je? Ja, dat is inderdaad een lot uit de loterij!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
JD's werk! Euhh.. geen bier!
Twee shoarmaquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moet rekening houdem met m'n zus.
Ook geen bier, moet nog rijden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
JD's werk! Euhh.. geen bier!
Oeh pizzaquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:31 schreef CherryLips het volgende:
ik wilde pizza eten maar toen begon ze er al gelijk over dat ze onvoldoende vitamientjes binnenkreeg want ze had ook al een aft in haar mond![]()
en ging ze op zoek naar de davitamon.
Ik zei, 'zolang je tanden nog niet uit je giegeltje rotten zal het wel meevallen'.
echt, mijn god.
ik gooi wel wat pasta in een pan.
[TK] Koelkast Bauknecht Tafelmodelquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:42 schreef CherryLips het volgende:
M-M, leef je uit:
[TK]Simpel koelkastje
dat is een mooiequote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[TK] Koelkast Bauknecht Tafelmodel
Deze wordt morgen bezorgd![]()
quote:
Met bezorgservice, dat heb je goed voor elkaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[TK] Koelkast Bauknecht Tafelmodel
Deze wordt morgen bezorgd![]()
Ohjee. Ergens anders dan?quote:
Mja, ik kan ook gewoon de woonkamerdeur eruit slopen, dan past 'ie wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohjee. Ergens anders dan?
Ik ga het straks pas uitproberen, eerst even uitpuffen.
waar hebben jullie het in godsnaam over?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohjee. Ergens anders dan?
Ik ga het straks pas uitproberen, eerst even uitpuffen.
Dat is een beetje te genant om te vertellenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar hebben jullie het in godsnaam over?.
Mijn bier is nog lang niet op. Waarom heb je bier nodig?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoi Burdie.
Mijn bier is op. Zo eens bier halen. Dat heb ik hard nodig.
Dat wordt een kleffe bedoening met alle kusjes en knuffels die Air moet doorgeven. Maar dat is niet erg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Geef haar als je zodadelijk thuis komt dan maar een extra kusje,.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is een beetje te genant om te vertellen.
De deur er uit slopen is eigenlijk wel een goed idee. Met zo'n ding ervoor heb je ook geen deur nodig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, ik kan ook gewoon de woonkamerdeur eruit slopen, dan past 'ie wel.
Hij hangt nu wel, maar scheef. De katten vinden het maar eng!
PM maar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is een beetje te genant om te vertellen.
Het was een zware dag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn bier is nog lang niet op. Waarom heb je bier nodig?
Dat vind ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De deur er uit slopen is eigenlijk wel een goed idee. Met zo'n ding ervoor heb je ook geen deur nodig.
Volgens mij is zij daar veel te lief voor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
Nu maar hopen dat mijn huisgenootje me er niet om gaat slaan..
quote:
Ik kan 'm ook voor de keuken hangen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Volgens mij is zij daar veel te lief voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |